SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
maar dat je homo bent is een hoax tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben homo dus ik ben een uitzondering
ik minacht niemandquote:
Dit gaat je een note opleveren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is de geest van zijn overleden goudvis die post
Ja, daar is hij wel flink van uit zijn doen denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
Zo, dat zal LR leren om voor mij geen uitzondering te maken.
Laten we hopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar is hij wel flink van uit zijn doen denk ik.
Alsnog oneensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staat toch 'ik', dus de TS? Ik snap niet wat jij daarmee te maken hebt.
Nu pas?quote:
Af en toe klik in de sc aan als er een TR openstaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij hier dan
Haha jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu pas?
Zeg hem met regelmaat zelf nog hier
mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie mag ik nog meer toevoegen op feesboek
Ja dat kan ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fascinerend dat jij oneens bent met mijn mening.
Maar dit is helemaal niet je afdeling johquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe klik in de sc aan als er een TR openstaat.
Eigenlijk lees ik dus best vaak mee.
Mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
wie mag ik nog meer toevoegen op feesboek
je had mn filmpje van mn huisje toch gezien als je op had geklikt kon je mn naam zien xddddquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar is dm voor uitgevonden mallerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |