Alsof ik reacties ga geven op Japan foto'squote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan op alles wat jij zegt "Donder op" horen zeker?![]()
Ik ben heel aardig.
jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeer lekkere vaste sigaret
de gele dan
Wil je nu impliceren dat ik Chinees ben omdat ik naar Japan ga?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ik reacties ga geven op Japan foto's![]()
Ben toch geen Chinees
camel click is echt mijn kettingrook sigaretquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]dat heet geld weggooien
1 teug en sigaret is op en je hebt geen nicotine binnen
Aan je FB foto te zien ben je volbloed Ariërquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je nu impliceren dat ik Chinees ben omdat ik naar Japan ga?
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Argumenten zou je nooit gebruiken.
ja ze zouden t moeten verbiedenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
camel click is echt mijn kettingrook sigaret
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan je FB foto te zien ben je volbloed Ariër
Je moet me maar even uitleggen wat het is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan je FB foto te zien ben je volbloed Ariër
Bedoel je nou kliktabak voor zo'n apparaatje of sigaretten met zo'n klikdingetje bij de filter? Want dat laatste is echt zo smerigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
camel click is echt mijn kettingrook sigaret
bij de filter lekker hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel je nou kliktabak voor zo'n apparaatje of sigaretten met zo'n klikdingetje bij de filter? Want dat laatste is echt zo smerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |