Hee, jij begonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:11 schreef Grietje-tit het volgende:
Nepkaas op een hamburger???
doe je er ook magere fritessaus op?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:33 schreef Grietje-tit het volgende:
.
Verder voor de afmaak: Cheddar kaas, plakje erop, laten smelten in de laatste minuten in het broodje, als die in de oven licht. Cheddar kaas kun je in elke supermarkt krijgen, ingepakt, bij de Slankie en de merkbrie, daar kun je ze vinden.
Dat is nepkaas, net als de slankie waar het naast ligtquote:
Voor zover ik weet bestaat de rest uit gehard palmvet enzo, niet uit kaas. Tenminste bij de merken die ik gezien heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef Grietje-tit het volgende:
Het is kaas. Ok, maar 10% is cheddar, de rest is gewone kaas, staat er ook op, echte kun je niet krijgen. Ik heb een keer echte gekocht, bij een kaashandel, maar dat was wel echt droge meuk zeg.
Jij begon met zeiken over gehaktplakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
Op mijn hamburgers hoeft geen kaas. Maar dit is een Piet topic geworden. Ik zou die gast wel eens willen roasten.
Jij begon, Nana denana....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij begon met zeiken over gehaktplakken
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
Op mijn hamburgers hoeft geen kaas. Maar dit is een Piet topic geworden. Ik zou die gast wel eens willen roasten.
Is volgens mij typisch iets uit de keuken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
Dm hem dan en open geen topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
[..]
Is volgens mij typisch iets uit de keuken.Stel je een vraag, dan krijg je geen antwoord maar een sarcastische tegenvraag. Doe je iets verkeerd dan kunnen ze niet aangeven wat je verkeerd doet , nee, het moet door middel van sarcastische opmerkingen. Heb het vaak genoeg meegemaakt tijdens mijn baantjes. Helaas heeft Piet als het over eten gaat wel vaak gelijk.
Dan had ik het mis! Maar ik dacht dat die plakjes vooral uit analoge kaas bestonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:35 schreef Grietje-tit het volgende:
He he, daar ben ik weer, koelkast zat toch dicht. Probleem is dat de keuken in het souterrain is en ik op zolder zit te computeren op de derde verdieping, vandaar, maar ik heb het gered.
En: het klopt niet!!!
Het is gesmolten kaas gemengd met cheddar. Niks geharde palmolie, staat er niet op!
Open een topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:41 schreef Grietje-tit het volgende:
Zeg klaploper, ben jij wetenschappelijk onderzoeker?
Wat onderzoek jij eigenlijk?
Piet heeft inderdaad meestal gelijk. En dat sarcasme moet je maar doorheen prikken eh. Het blijft internet enzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
[..]
Is volgens mij typisch iets uit de keuken.Stel je een vraag, dan krijg je geen antwoord maar een sarcastische tegenvraag. Doe je iets verkeerd dan kunnen ze niet aangeven wat je verkeerd doet , nee, het moet door middel van sarcastische opmerkingen. Heb het vaak genoeg meegemaakt tijdens mijn baantjes. Helaas heeft Piet als het over eten gaat wel vaak gelijk.
Mature cheddar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:40 schreef Grietje-tit het volgende:
Het is geen echte cheddar natuurlijk, dat snap ik ook wel. Dat komt uit de grotten.
Maar het smaakt heerlijk op de hamburger.
Wat denk je wat je bij BK krijgt, echte cheddar? Zal ik je uit een droom helpen?
Ik heb echte cheddar geproefd, ik vond het niet te vreten. Het lijkt op heel oude kaas, maar dan zonder smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |