quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:24 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Het Nationale Afzeik Progamma gaat helaas weer van start. Ik snap dit programma echt niet. Het is regelrechte pulp, zeker met die Derksen. Wat een onfris uitzend persoon is dat zeg .... en dan zeg ik het nog netjes.
Nee Caland, mijn moeder van 84 jaar laat zich niet verkrachten door een zure ouwe hippie die rare schoenen draagt.
Voor mij is VI pure beeldbuisvervuiling waar niemand op zit te wachten. Allemaal veel te veel gewauwel van zogenaamde deskundigen. Stelt allemaal niet veel voor. Gewoon stoppen met deze napraterij en onzin.
Uh, oké, hij heeft volgens mij drie huizen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen naar Derksen kijken en luisteren. Wat heeft die dakloze junk nou te zeggen? Wie de neuk is hij om zo te praten over mensen die 10x meer hebben bereikt in 't leven dan hij. Is allemaal pure afgunst, hij kan 't niet hebben dat anderen hun droom leven en hij een kutleven heeft. Opgerot met hem.
Moeten ze het ook nog meer over Ryan Babel hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef RetRy32 het volgende:
Back to the basic en René minder dominant aanwezig zodat mensen die er werkelijk verstand van hebben en gewoon voetbal kijken (Hans, Boskamp en soms Emiel) meer kunnen zeggen.
Dan ga ik kijken, anders ben ik done.
Ik zeg eerlijk, als er een nieuwsbericht over babel is dan hoop ik stiekem wel dat ze het besprekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze het ook nog meer over Ryan Babel hebben?
Misschien als hij een kasteel heeft gekocht en in de toren gaat slapen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk, als er een nieuwsbericht over babel is dan hoop ik stiekem wel dat ze het bespreken
Vergezocht muchquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als hij een kasteel heeft gekocht en in de toren gaat slapen.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk, als er een nieuwsbericht over babel is dan hoop ik stiekem wel dat ze het bespreken
Ok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen naar Derksen kijken en luisteren. Wat heeft die dakloze junk nou te zeggen? Wie de neuk is hij om zo te praten over mensen die 10x meer hebben bereikt in 't leven dan hij. Is allemaal pure afgunst, hij kan 't niet hebben dat anderen hun droom leven en hij een kutleven heeft. Opgerot met hem.
Knop TVquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:24 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Het Nationale Afzeik Progamma gaat helaas weer van start. Ik snap dit programma echt niet. Het is regelrechte pulp, zeker met die Derksen. Wat een onfris uitzend persoon is dat zeg .... en dan zeg ik het nog netjes.
Nee Caland, mijn moeder van 84 jaar laat zich niet verkrachten door een zure ouwe hippie die rare schoenen draagt.
Voor mij is VI pure beeldbuisvervuiling waar niemand op zit te wachten. Allemaal veel te veel gewauwel van zogenaamde deskundigen. Stelt allemaal niet veel voor. Gewoon stoppen met deze napraterij en onzin.
Ik vind echt dat ik daarover op moet houden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke opmerking, want jij weet hoe dat in mekaar zit
Ik heb het al tien keer tegen je gezegd.... Prima dat je dit vindt, maar je bent nu al maanden dit riedeltje aan het herhalen. Wordt het niet eens tijd dat je een TV-programma gaat volgen dat je wel leuk vindt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet kijken, in plaats van er een dagtaak van te maken om tot het autistische aan toe je gal te spuwen over dit programma. Ga je 84-jarige moeder verzorgen ofzo in die tijd. Gewoon een tip.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Gewoon met een korrel zout nemen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Klinkt chicquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef Evertjan het volgende:
ik zag Hansie net bij Kale Kees aan de ontbijttafel zitten met een IKEA achtergrond
Klinkt als een kijkcijferkanon.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef Evertjan het volgende:
ik zag Hansie net bij Kale Kees aan de ontbijttafel zitten met een IKEA achtergrond
het is geen Doordekkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als een kijkcijferkanon.
Peter R de Vries zat ook aan de ontbijttafel nog even VI onderuit aan het halen en Hansie hield lafjes zijn mondquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten daar wel flink wat huwelijken aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |