Ik denk dat jullie elkaar aanvullen.quote:
watquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie elkaar aanvullen.
En dan niet eens letterlijk. xD
Eigenlijk gaat het om het blok. Een 2.0 TFSI blok, icm DSG transmissiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind die auto niet eens zo mooi ook.
Wij zijn gelijk aan elkaar.quote:
En beiden puur.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn humor is prima.
Iets boven gemiddeld.
Jij bent uitmuntend en Toto`s humor is zwakbegaafd.
Zo zie ik de verdeling ongeveer
Gewoon middagje op vakantie gaan we opera zingen op de markt en verdienen we die mad moneyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
moet toch geld hebben om op vakantie te gaan
nee ik ben leukerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zijn gelijk aan elkaar.
Je kan af en toe erg grappig zijn
Oh ik heb geen verstand van auto's dus ik weet niet wat je allemaal zegt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het om het blok. Een 2.0 TFSI blok, icm DSG transmissie
En die van mij? Gedefinieerd als de lege verzameling?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn humor is prima.
Iets boven gemiddeld.
Jij bent uitmuntend en Toto`s humor is zwakbegaafd.
Zo zie ik de verdeling ongeveer
Deze opmerking haalt het wel wat naar benedenquote:
Dat doe ik juist toch niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
IQ gebruiken als mate van intelligentie.
Mensen, pls. Stahp.
Kan je goed zingen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Gewoon middagje op vakantie gaan we opera zingen op de markt en verdienen we die mad money
Ik heb nog niet veel humor van je gezien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En die van mij? Gedefinieerd als de lege verzameling?
Ik lach vaker om mezelf dan om jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze opmerking haalt het wel wat naar beneden
Gewoon een snelle autoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik heb geen verstand van auto's dus ik weet niet wat je allemaal zegt.
Primaquote:
Ik heb potje mayo erbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is de saus VERDAMMT ik mis die KAMPFGEIST
/vluggejapie
Hjb aapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrouwen humor is slecht. Dus hier heb je het antwoord al.
nee ik kan niet acterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen opera
kan jij goed overacten?
Fera maakt leukere grappen dan het merendeel van de mannelijke users hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jeej.quote:
sowieso nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
LR spant wel de kroon inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fera maakt leukere grappen dan het merendeel van de mannelijke users hier.
Mijzelf en Littlerabbit niet meegerekend.
waar gaan we heenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan mag jij zingen en doe ik wel de show
ik pak mijn koffer alvast in
JR juist. Die blijft maar doorgaanquote:
geen van beidequote:
Waarom dat danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
geen van beide
ga jij maar gewoon weg
Ik weet nog wel wat andere eilanden die iets goedkoper zijn en ook leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kies jij maar
ik heb een voorkeur voor de antillen
dan liever auto'squote:
Het boeit me ook niet, ik ken al die merken niet. Nou ja ik ken ze van naam.quote:
oke laten we dat verder bespreken onder het genot van een glaasje fristiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat andere eilanden die iets goedkoper zijn en ook leuk
Texel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat andere eilanden die iets goedkoper zijn en ook leuk
Ik ook niet, die auto-vragen bij de slimste mens pas ik ook meteen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet, ik ken al die merken niet. Nou ja ik ken ze van naam.
Maar als ik een auto zie weet ik niet welke het is hoor
waar wil je dat doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oke laten we dat verder bespreken onder het genot van een glaasje fristi
ja of terschelling ofzoquote:
Ik rijd zoveel dat ik de meeste knooppunten inclusief bijbehorende snelwegen wel weet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet, ik ken al die merken niet. Nou ja ik ken ze van naam.
Maar als ik een auto zie weet ik niet welke het is hoor
Ben alleen nog maar op Texel geweest heel vroegerquote:
leuk hoorquote:
-> TRV SCquote:
hoi btquote:
Uh, oke.quote:
ik ook drie jaar geleden voor het eerst op een eiland geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen nog maar op Texel geweest heel vroeger
Terschelling is wel leuker volgens mij
Texel paar keer op vakantie geweest in de Cocksdorpquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen nog maar op Texel geweest heel vroeger
Terschelling is wel leuker volgens mij
okequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ergens in een artistiek haventje met een frisse zeewind door je haren
Ben je toen ook bij die schaapjes geweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook drie jaar geleden voor het eerst op een eiland geweestook texel
Prima, daar?quote:
Die Jochem Meijer woont op Texel toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook ooit Vlieland geweest toen voor een dagje, daar is echt alleen maar zand
Je zal er maar wonen
Oke hier!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima, daar?
Was je vakantie nog tof?
Lekker pillen gebruikt in de trein ja toch Gquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke hier!
Man.. ik heb de beste vakantie ooit gehad. Zo veel avontuur.. mensen ontmoet gezien en gedaan. Top!
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je toen ook bij die schaapjes geweest?
Mensen gedaan ja?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke hier!
Man.. ik heb de beste vakantie ooit gehad. Zo veel avontuur.. mensen ontmoet gezien en gedaan. Top!
Texel is nog wat groter en kan je best wonen, maar weet niet of Meijer daar woontquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Jochem Meijer woont op Texel toch?
Ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen gedaan ja?![]()
Actieve vakantie dus
Was een hele belevenis ja, voor het eerst met de bootquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet meer
weet alleen dat we bijna te laat waren voor de laatste boot en er een vervelend langzaam wit busje voor ons reed en we niet konden inhalen. maar we hadden het gered gelukkig
ik ga messi kopen met psv, hahahaaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doe even screen van ajax selectie zo
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook![]()
![]()
Maar je snapt me wel.. ja zeer actief.
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een hele belevenis ja, voor het eerst met de boot
wel leuk om te zien wie er toen wonderkinderen waren en wat er van is gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ga messi kopen met psv, hahahaa
Oh ja shit, ik ook naar Denemarken als babyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarken
Denemarkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik vijf was voor het eerst op een boot geweest volgens mij. In ieder geval bewust. Was naar Denemarken
Daarna inderdaad naar Rome, Milaan en München!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Waar ben je allemaal geweest? Praag, Wenen, en daarna ben je niet meer online geweest
Ik ging als baby naar België, en toen lag ik de hele tijd te janken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja shit, ik ook naar Denemarken als baby![]()
Had nog filmpjes van, dat ik over die boot aan het waggelen was![]()
Ja serieus Praag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daarna inderdaad naar Rome, Milaan en München!Heel gaaf. Praag toch wel op nummer 1, gevolgd door Rome.
Roadtripje doen door Europa hmmmquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja serieus Praag?
Had gedacht dat je Rome wel toffer vond.
Dat is echt een geweldige stad
Is inderdaad tof, maar als je ook maar 1 meter buiten het toeristen gebied gaat kom je in een soort van vuilnisbelt terecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja serieus Praag?
Had gedacht dat je Rome wel toffer vond.
Dat is echt een geweldige stad
Je had gewoon op jonge leeftijd al een bewuste algemene kennis over Belgiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging als baby naar België, en toen lag ik de hele tijd te janken.
Dit hou ik nu elke keer vol als ik weer in België ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |