Wel energie. Kun je wat overblijft (LNG, schaliegas, gas uit Noorwegen en Nederland) gebruiken voor de ketel en voor de industrie.quote:
Yep en Yanukovych is echt een heeeeeel betrouwbaar persoon....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:35 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Maar die nazi's hebbn wel de leiding over de National Guard, die bij haar oprichting meteen 40 duizend leden had, afkomstig uit Svoboda en Right Sektor kringen.
Wij berekenen in NL de schade van de sancties, dat doen ze in Rusland ongetwijfeld ook. Dit gaat ze veel te veel geld kosten en investeringen in WK's en andere evenementen ook allemaal door de plee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Denk niet dat rupsjenooitgenoeg dan zal ophouden.
Afijn, genoeg gelachen...nu maar weer eens serieus nadenken....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel energie. Kun je wat overblijft (LNG, schaliegas, gas uit Noorwegen en Nederland) gebruiken voor de ketel en voor de industrie.
Wat heeft dat in godsnaam te maken met wat ik schreef?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Yep en Yanukovych is echt een heeeeeel betrouwbaar persoon....![]()
![]()
Yanukovych also claimed "eastern Ukraine will rise up as soon as they have to live without any means".[190] He insisted that military action was "unacceptable" and that he would not request Russian military intervention.[205]
On 4 March 2014, Russia's Permanent Representative to the United Nations, Vitaly Churkin, displayed a photocopy of a letter allegedly signed by Victor Yanukovych on 1 March 2014. In the letter Yanukovych requested Russian military intervention in Ukraine[206] to "restore law and order".
Kazachstan, maar Australië heeft het meest in de grond zittenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En wie is de grootste producent van nucleaire brandstof?
Dat riep ik ook toen hij bezig was met de Krim, en toen begon 'ie aan het oosten van Oekraïne te knabbelen. Ben het in principe met je eens, maar hem zijn zin geven zoals we hebben gedaan op de Krim helpt blijkbaar ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wij berekenen in NL de schade van de sancties, dat doen ze in Rusland ongetwijfeld ook. Dit gaat ze veel te veel geld kosten en investeringen in WK's en andere evenementen ook allemaal door de plee.
Lege supermarkten, bevroren bank tegoeden etc. niet handig als je een nieuw economisch blok aan het promoten bent.
Vervolg op mijn verhaal aan Nintex waar jij dus tussen kwam.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:45 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam te maken met wat ik schreef?![]()
Fout. Canada.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kazachstan, maar Australië heeft het meest in de grond zitten
(Miusynsk nog steeds in handen van het Oekraïense leger, dus Donetsk is nog steeds omsingeld.)twitter:jukaukor twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 16:15:49#Strelkov : Krasnyi Luch taken back from #Ukraine's troops MT @b_misteryo: #Молния Стрелков : Cовместной атакой Красный Луч очищен от укров. reageer retweet
noorwegen , en, op de wereldmarkt en veel meer op zonnenergie en energieneutraal bouwen, bovenaan moet staan energieonafhankelijk van Putinquote:
Ja? FF een pijpleidingkje aanleggen vanuit Noorwegen? We spelen geen Xbox spelletje hoor waar alles snel gaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
noorwegen , en, op de wereldmarkt en veel meer op zonnenergei en energieneutraal bouwen
die ligt er al jaren hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja? FF een pijpleidingkje aanleggen vanuit Noorwegen? We spelen geen Xbox spelletje hoor waar alles snel gaat.
http://en.wikipedia.org/w(...)y_uranium_productionquote:
Ah je hebt gelijk. Had nog "oude" info....quote:
Ik wou het nog in een edit gaan zetten, ik las het ook netquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk. Had nog "oude" info....
Canada was the world's largest uranium producer for many years, accounting for about 22% of world output, but in 2009 was overtaken by Kazakhstan.
En levert bij lange na niet genoeg om de EU van energie te voorzien...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die ligt er al jaren he
http://www.conocophillips(...)s/the-pipelines.aspx
[ afbeelding ]
Ik bedoelde SWU's, Separative work units: met uranium ben je niets, je moet het eerst verrijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kazachstan, maar Australië heeft het meest in de grond zitten
[..]
als we maar vast 30% terugschroeven , is al mooi , 100% hoeft nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:01 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En levert bij lange na niet genoeg om de EU van energie te voorzien...
Je vergeet alleen de andere helft van de enquête:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:02 schreef DUTCHKO het volgende:
Afijn nog een leuk statestiekje hoe de wereld tegen de USA aankijkt.
[ afbeelding ]
Kortom, "ze" vinden de VS oorlogszuchtig, maar tegelijk wel het meest geweldige super-awesome land op de wereld en als ze een "green card" zouden krijgen dan zouden ze morgen nog op het vliegtuig stappen.quote:In the survey participants were also asked: “If there were no barriers to living in any country of the world, which country would you like to live in?” Despite being the perceived largest threat to world peace, the US still topped the tables by a narrow margin of 9 percent.
Ah sorry, ik keek niet verder dan mijn neus lang is. Verklaart ook dat de VS bezig is centrifuges bij te bouwen:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:01 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik bedoelde SWU's, Separative work units: met uranium ben je niets, je moet het eerst verrijken.
Amerika was in 2007 nog zwaar afhankelijk van Rusland. Goed voor 3/7 van de verrijkingscapaciteit die ze nodig hadden.
quote:New centrifuge plants are being built in France and USA. Several plants are adding capacity.
http://www.world-nuclear.(...)/Uranium-Enrichment/quote:Country Company and plant 2013 2015 2020
France Areva, Georges Besse I & II 5500 7000 8200
Germany-Netherlands-UK Urenco: Gronau, Germanu; Almelo, Netherlands; Capenhurst, UK. 14,200 14,200 15,700
Japan JNFL, Rokkaasho 75 (1050 mid 2014) 1050 1500
USA USEC, Paducah & Piketon 0* 3800? 3800
USA Urenco, New Mexico 3500 5700 5700
USA Areva, Idaho Falls 0 1500 3300?
USA Global Laser Enrichment 0 1000? 3000?
Russia Tenex: Angarsk, Novouralsk, Zelenogorsk, Seversk 26,000 30,000 37,000
China CNNC, Hanzhun & Lanzhou 2200 3000 8000
Other Various 75 500 1000?
Total SWU/yr approx 51,550 65,900 87,200
Requirements (WNA reference scenario) 49,154 51,425 59,939
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |