abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:27:42 #226
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143235086
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef Zith het volgende:

[..]

*slow clap*

Zal ik alle nazi uitspraken van de Donesk leiders posten?
Wederom een typisch gevalletje van "ja maar zij doen het ook"....
Wat ik gewoon niet begrijp dat mensen met hun volle verstand een regime in Kiev kunnen verdedigen wat voor een groot deel uit Neo nazi's bestaat.
Kun je wel lopen zeuren over het Russische regime maar Kiev is geen haar beter.
Desondanks schijnen wij (de EU/USA/FOK forummers) Neo nazi's te prefereren boven pro Russen.....
Ik leef liever zonder dit tuig....
pi_143235106
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:22 schreef remlof het volgende:
De Russen worden ook steeds actiever met hun vliegtuigen aan de rand van US airspce: http://www.wfaa.com/news/(...)space-270461701.html
In de "populaire" Amerikaanse pers spreekt men over "incursions", alsof deze vliegtuigen het Amerikaanse luchtruim binnendringen. Wat dus niet het geval is.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:30:45 #228
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_143235166
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:22 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja en het Kiev regime zijn heiligen.....
This is Oleh Tyahnybok, he has claimed a "Moscow-Jewish mafia" rule Ukraine and that "Germans, Kikes and other scum" want to "take away our Ukrainian state."
[ afbeelding ]
Svoboda is Ukraine’s fourth biggest party holding 36 seats out of 450 in parliament. They're also part of the Alliance of European National Movements along with the BNP and Jobbik.
[ afbeelding ]
36 van de 450 dat is minder dan hier de PVV
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:30:53 #229
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143235169
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:26 schreef Igen het volgende:

[..]

West-Europa (en Canada en Oceanië) *is* in zowat alle opzichten de beste plek ter wereld om te leven.

En dat zorgeloze leventje hebben we mede te danken aan de NAVO-bescherming, van de VS.

[..]

Dat wil Poetin niet.

Schröder heeft volgens mij destijds gesteld dat Rusland op den duur ooit NAVO- en EU-lid zou moeten worden.

Maar Poetin wil dat helemaal niet. Die wil niet dat Rusland een doorsnee democratisch land naar westers voorbeeld wordt. Dat Rusland in hetzelfde rijtje als Duitsland, Engeland en Frankrijk komt. Nee, hij wil zelf aan de macht blijven, aan de macht van een wereldmacht. Aan het hoofd van een machtsblok dat juist niet om vrijheid, individualisme, democratie en rechtsstatelijkheid draait, maar aan het hoofd van een machtsblok dat conservatisme, conformisme, dictatuur en oligarchie als de weg naar ontwikkeling ziet.

Het werkt dus niet om Rusland als een "gewoon" Europees land te benaderen, want dat is helemaal niet het zelfbeeld dat Poetin heeft.

Tenzij we zelf, zoals Orbán in Hongarije probeert, de Poetin'se weg inslaan. Maar dat lijkt me iets dat we in Europa absoluut moeten voorkomen.

[..]

En dus moeten wij hem nog meer in de hoek drijven zodat Rusland nog meer gesloten word?
Nou dan kunnen we beter meteen gaan beginnen met bombarderen. Scheelt een hoop tijd en gezeur en dan kunnen we direkt uitmaken WIE de macht heeft in de wereld. Oh en vergeet na Rusland China niet want die worden ook steeds "gevaarlijker".... (mits je het wint van Rusland)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:32:35 #230
323876 michaelmoore
pi_143235206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:26 schreef Igen het volgende:

[..]

West-Europa (en Canada en Oceanië) *is* in zowat alle opzichten de beste plek ter wereld om te leven.

En dat zorgeloze leventje hebben we mede te danken aan de NAVO-bescherming, van de VS.
[..]

hear hear

we kunnen overal naar toe , overal welkom, worden niet met de nek aangekeken zoals de stomme russen, en iedereen in de wereld wil in Nederland - Europa wonen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:32:50 #231
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143235213
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

36 van de 450 dat is minder dan hier de PVV
Zo zijn alle (facistische) regimes begonnen.
Maar ik begrijp dat als de Oekraine bij de Eu komt men geen bezwaar heeft tegen deze Nazi's? ook niet in het Brusselse parlement waar zij over zaken gaan beslissen die ons ook aangaan?
pi_143235215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:24 schreef Nintex het volgende:
Putin's bikers liepen gister nog rond in een Nazi cirkeltje. :')
[ afbeelding ]

En dan nog eens al die Russische kaalkopjes die Homo's in elkaar meppen. :')
Bron dat het hier de Night Wolves betreft?
pi_143235219
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wat ik gewoon niet begrijp dat mensen met hun volle verstand een regime in Kiev kunnen verdedigen wat voor een groot deel uit Neo nazi's bestaat.
Kun je wel lopen zeuren over het Russische regime maar Kiev is geen haar beter.
Desondanks schijnen wij (de EU/USA/FOK forummers) Neo nazi's te prefereren boven pro Russen.....
Ik leef liever zonder dit tuig....
In Kiev is het een zooitje, maar ze Neo Nazi's noemen gaat een beetje ver. Een klein marginaal partijtje daar zijn Neo Nazi's, de grotere partijen allemaal niet.

Je hebt Tymoshenko's partij, dan heb je de Yanukovich partij.

Vervolgens nog wat verschillende clubjes, zoals Svoboda (Nazi's), communisten, Klitschko's partijtje, een splinter partij van Yanukovich partij en wat marginale groepjes.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:34:10 #234
323876 michaelmoore
pi_143235248
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:30 schreef DUTCHKO het volgende:
... (mits je het wint van Rusland)
pi_143235259
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:30 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En dus moeten wij hem nog meer in de hoek drijven zodat Rusland nog meer gesloten word?
M.i. moeten we hem voor het neerhalen van de MH17 éénmalig straffen met één ronde sancties, zodat je geen precedent laat ontstaan dat je zonder consequenties zoiets kan doen.

Maar verder moeten we het niet laten escaleren en ons niet met Rusland bemoeien. Via een escalatie van vergeldingssancties en militair ingrijpen gaat Poetin niet van mening veranderen. Uiteindelijk schiet niemand daar wat mee op.
quote:
Nou dan kunnen we beter meteen gaan beginnen met bombarderen. Scheelt een hoop tijd en gezeur en dan kunnen we direkt uitmaken WIE de macht heeft in de wereld. Oh en vergeet na Rusland China niet want die worden ook steeds "gevaarlijker".... (mits je het wint van Rusland)
Nee, dat dus absoluut niet.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:35:02 #236
323876 michaelmoore
pi_143235266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:32 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zo zijn alle (facistische) regimes begonnen.
Maar ik begrijp dat als de Oekraine bij de Eu komt men geen bezwaar heeft tegen deze Nazi's? ook niet in het Brusselse parlement waar zij over zaken gaan beslissen die ons ook aangaan?
nee, Hongarije is nog veel gekker, en Italie en Groiekenland zitten ook heel wat gekken
pi_143235267
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:32 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Bron dat het hier de Night Wolves betreft?
Was gister schijnbaar live te zien, een parade op de Krim.
vesti_news twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 22:17:26 Грандиозное байк-шоу в Крыму! Прямая трансляция по ссылке: http://t.co/0G0s3R0yW4 http://t.co/PNlO4zxnb7 reageer retweet
pi_143235275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

In Kiev is het een zooitje, maar ze Neo Nazi's noemen gaat een beetje ver. Een klein marginaal partijtje daar zijn Neo Nazi's, de grotere partijen allemaal niet.

Je hebt Tymoshenko's partij, dan heb je de Yanukovich partij.

Vervolgens nog wat verschillende clubjes, zoals Svoboda (Nazi's), communisten, Klitschko's partijtje, een splinter partij van Yanukovich partij en wat marginale groepjes.
Maar die nazi's hebbn wel de leiding over de National Guard, die bij haar oprichting meteen 40 duizend leden had, afkomstig uit Svoboda en Right Sektor kringen.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:35:58 #239
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_143235291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:49 schreef Nintex het volgende:
En nu ook op RT, Putin deinst terug?

[..]

http://rt.com/news/179212-ukraine-militia-ready-ceasefire/
:') :') :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:36:39 #240
323876 michaelmoore
pi_143235303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef Igen het volgende:

[..]
.i. moeten we hem voor het neerhalen van de MH17 éénmalig straffen met één ronde sancties, zodat je geen precedent laat ontstaan dat je zonder consequenties zoiets kan doen.

Het is wel de hoogst belangrijk dat Europa een energie/politiek gaat voeren en als de donder de energie elders gaat halen , dan kan Rusland het energieslaafje van China worden

Dat is de allerzwaarste straf voor Putin
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:37:24 #241
323876 michaelmoore
pi_143235313
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 09-08-2014 17:37:39 ]
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:38:48 #242
230491 Zith
pls tip
pi_143235343
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ben je zo krom in je hoofd?

quote:
quote:
Dat is bijna letterlijk te vertalen in 'ja maar zij zijn ook slecht'
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:38:58 #243
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143235350
quote:
Russia: Apparent US sub driven from Barents Sea

MOSCOW – Russian state news agencies say the country's navy claims to have driven away a submarine believed to be American that entered Russia's northern waters.

The reports Saturday cited an unnamed representative of the navy's general staff as saying the incident occurred Thursday in the Barents Sea. The Barents Sea lies off northwest Russia and the Russian navy's Northern Fleet is based on its shores.

The reports said the fleet sent several vessels and an anti-submarine Il-38 aircraft to drive the submarine away.

http://www.foxnews.com/wo(...)en-from-barents-sea/
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:40:31 #244
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143235389
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Ben je zo krom in je hoofd?

[..]

[..]

Dat is bijna letterlijk te vertalen in 'ja maar zij zijn ook slecht'
:W
pi_143235393
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:49 schreef Nintex het volgende:
En nu ook op RT, Putin deinst terug?

[..]

http://rt.com/news/179212-ukraine-militia-ready-ceasefire/
Misschien heeft iemand toch een greintje verstand. Als ze doorgaan met de gewapende strijd tot heel Oost-Oekraïne in de as ligt en alle burgers zijn gevlucht, dan is dat een behoorlijke faal als je bedenkt dat het hele doel van de opstand het beschermen van de etnisch-Russische burgerbevolking was. :X
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:40:57 #246
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143235400
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is wel de hoogst belangrijk dat Europa een energie/politiek gaat voeren en als de donder de energie elders gaat halen , dan kan Rusland het energieslaafje van China worden

Dat is de allerzwaarste straf voor Putin
En waar is elders?
pi_143235405
Ach we moeten Putin even zijn momentje 'humanitaire hulp' gunnen door wat Russische hulpverleners toe te laten (geen militairen) en Strelkov en de anderen een enkeltje Moskou geven, zodat hij ze kan 'straffen' voor het mislukken van de rebellenstrijd in Oost Oekraine of ze als helden kan onthalen. Vervolgens even handjes schudden met Poroshenko, over en weer wat concessies doen, sancties opheffen en het spel is uit.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:41:52 #248
361691 DeJori
pi_143235419
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En waar is elders?
Kernenergie _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143235430
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:35 schreef Nintex het volgende:

[..]

Was gister schijnbaar live te zien, een parade op de Krim.
vesti_news twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 22:17:26 Грандиозное байк-шоу в Крыму! Прямая трансляция по ссылке: http://t.co/0G0s3R0yW4 http://t.co/PNlO4zxnb7 reageer retweet
Is wel een momentopname, dan wil ik de hele uitzending zien. Wie weet worden ze meteen daarna overrompelt door een grotere bende in de vorm van een vijfpuntige ster.
Zeg nu zelf, het past niet meteen in de anti-nazi retoriek en de controle op de media door het Kremlin...
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:42:35 #250
361691 DeJori
pi_143235444
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:41 schreef Nintex het volgende:
Ach we moeten Putin even zijn momentje 'humanitaire hulp' gunnen door wat Russische hulpverleners toe te laten (geen militairen) en Strelkov en de anderen een enkeltje Moskou geven, zodat hij ze kan 'straffen' voor het mislukken van de rebellenstrijd in Oost Oekraine of ze als helden kan onthalen. Vervolgens even handjes schudden met Poroshenko, over en weer wat concessies doen, sancties opheffen en het spel is uit.
Denk niet dat rupsjenooitgenoeg dan zal ophouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')