SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Rezania op 08-08-2014 00:00:34 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Neequote:
Sup?quote:
De wolken zijn up, en de sterren, nou ja vanaf de aarde dan.quote:
Heldere luchtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
De wolken zijn up, en de sterren, nou ja vanaf de aarde dan.
Bij jou?
Jaquote:
In Zeddam ook hoor, maar ben nu niet buiten kan er niet optimaal van genieten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jadat is wel tof in Middelburg
Heb net even gelopen, altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
In Zeddam ook hoor, maar ben nu niet buiten kan er niet optimaal van genieten.
En het is ook zo eenvoudig eigenlijk. Het ene been voor het andere zetten, zo simpel maar toch zo efficiënt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb net even gelopen, altijd wel lekker
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En het is ook zo eenvoudig eigenlijk. Het ene been voor het andere zetten, zo simpel maar toch zo efficiënt.
[..]
En het is ook zo eenvoudig eigenlijk. Het ene been voor het andere zetten, zo simpel maar toch zo efficiënt.
Houdt je hoofd koel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn is niet koel
[..]
Minder zuipen, en water drinken helpt vaak bij hoofdpijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
Wakker worden met hoofdpijn is niet koel
Ik heb geen alcohol gedronkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Minder zuipen, en water drinken helpt vaak bij hoofdpijn!
Lijkt me irritant diverse pagina's per topic.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet als ik later binnen kom neeik klik altijd laatste pagina nummer aan.
Juist niet, dan is het begin.. waar jij begon.. ik lees geen topics terug (uitzonderingen daar gelaten) dus waarom zou ik dan zo'n ellelange scrollbalk willen met berichten erboven die ik toch niet ga lezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lijkt me irritant diverse pagina's per topic.
Druk op [End] om gelijk onderaan te kijken, of heb als ik zo'n muis waarbij scrollen super makkelijk gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juist niet, dan is het begin.. waar jij begon.. ik lees geen topics terug (uitzonderingen daar gelaten) dus waarom zou ik dan zo'n ellelange scrollbalk willen met berichten erboven die ik toch niet ga lezen
Muisscrollwiel indrukken en slepenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Druk op [End] om gelijk onderaan te kijken, of heb als ik zo'n muis waarbij scrollen super makkelijk gaat.
Chocolade bastaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
En daarnaast.. omdat ik het zo wil en daarmee BASTA!
Wat doe jij dan met je leven?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Juist niet, dan is het begin.. waar jij begon.. ik lees geen topics terug (uitzonderingen daar gelaten) dus waarom zou ik dan zo'n ellelange scrollbalk willen met berichten erboven die ik toch niet ga lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |