Dat lijkt mij ook aannemelijk, als er niets anders is wat je kan doen in zo'n situatiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien toch een wanhoopspoging om de lucht in te flitsen in het donker, in de hoop dat iemand het ziet, in de hoop dat men naar je zoekt.

Die fruitbomen zijn allemaal aan de Boquete-kant van de route. Achter de Mirador was er volgens de gidsen niets eetbaars te vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Interessant. Dus het was mogelijk om eten te vinden. Las eerder in deze reeks dat er weinig te bikken was.

Daarom vroeg ik me ook af in welk gebied die Nederlandse honden nou precies zijn geweest en of ze ook voorbij de Mirador zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Interessant. Dus het was mogelijk om eten te vinden. Las eerder in deze reeks dat er weinig te bikken was.

wat een onzinnig verhaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of die jongens bijvoorbeeld een tent bij zich hadden, maar ze moeten sowieso dingen bij zich gehad hebben om daar een paar dagen door te kunnen brengen. Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, maar sluit het zeker niet uit. Zoals Whiskers zei, is het evenwel de vraag of dit daadwerkelijk op de Pianista is gebeurd.

Dit! Direct ontvolgen, ik wens niet met BNW in verband gebracht te worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:13 schreef SuperFokker het volgende:
noooooo....waarom staat dit topic hier? Het topic ging inderdaad laatste dagen beetje bergafwaarts door minder nieuwe info, maar nu krijgen we allemaal gekke freaks met rare scenario's

waarom niet, bedoel voor veel vaste BNW-er is dit nou niet echt een topic waar ze veel in verdiept hebben, en aangezien ik de vorige delen ook wel een beetje gevolgd heb is het een en al speculatie en opmerkingen wat hier wel kan maar op NWS niet, dus terrechte plek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit! Direct ontvolgen, ik wens niet met BNW in verband gebracht te worden.

Dat was het al, kijk maar in NWS feedback!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:24 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Waar staat BNW voor? Betekent dat dat je hier er "vrolijk op los" mag speculeren? Ongeacht feiten of fatoensnormen?

Ja dat weet ik. Maar ik snap de overplaatsing niet (ben nieuw hier)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat was het al, kijk maar in NWS feedback!

De NWS MODS werden ze nogal moe van veel opmerkingen en speculatie die hier gepost werden, en om niet elke keer een uur bezig te zijn met hele topic opschonen dus reden om te verplaatsen hier naar toe, zie NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomer NWS feedbackquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:28 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik snap de overplaatsing niet (ben nieuw hier)

BNW heeft andere regels wij kijken hier verder dan het nieuws, complotten speculatie etc,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:29 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Zeg ik verkeerd: ik snap wel dat er overgeplaatst is, vanwege irritatie etc. Maar ik snap niet waarom op NWS niet mag, wat op BNW wel mag

Aha, ik snap het. Thanks!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
BNW heeft andere regels wij kijken hier verder dan het nieuws, complotten speculatie etc,
dit forum is heel anders dan NWS lees hier de regels van BNW.
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

NP we zijn hier erg makkelijkquote:

Heb je helemaal gelijk in https://www.google.nl/#q=zesde+zintuig+plaats+delict.quote:

Het is nog even wennen dat BNW maar vooruit...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:38 schreef vronie het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in https://www.google.nl/#q=zesde+zintuig+plaats+delict.
Daar zaten ook goede paragnosten bij.

Zo had ik het niet bedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is nog even wennen dat BNW maar vooruit...
Waarom heeft geen enkele paranormale paragnost deze zaak opgelost?
Die 30.000$ tipgeld is gauw verdiend zou ik zeggen.

Waarom kan dat niet gewoon hier? En wie bepaalt waar het komt en hoe?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef jackie12 het volgende:
Hoop dat dit topic snel weer naar NWS gaat.
Bloedt dood op deze manier en dat zou jammer zijn want er zit nog zoveel nieuws aan te komen en zijn er zoveel onduidelijke dingen om over te discusieren.

Dit topic BNW / Vlucht MH17 #7quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:03 schreef jackie12 het volgende:
Hoop dat dit topic snel weer naar NWS gaat.
Bloedt dood op deze manier en dat zou jammer zijn want er zit nog zoveel nieuws aan te komen en zijn er zoveel onduidelijke dingen om over te discusieren.

Omdat een topic over de opvoeding van kleuters ook niet in LIF staat, maar in OUD. Bijvoorbeeld. Ik zou, met mijn boerenverstand, denken: pogingen tot reconstructie = NWS, complotspeculaties = BNW.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:05 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet gewoon hier? En wie bepaalt waar het komt en hoe?

Nee, MH17 staat gewoon nog in NWS. Nummer #over9000 alquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:08 schreef vronie het volgende:
[..]
Dit topic BNW / Vlucht MH17 #7
Is ook hier geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |