Niet logisch maar er is wel een theorie voor te bedenken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef Poolbal het volgende:
Maar wat niet te rijmen valt is dat er geen afscheidsboodschap is. Het kan gewoon niet dat digitale meiden niet IETS achterlaten in whatsapp, SMS
Helikopters vlogen niet op het tijdstip van de gemaakte foto's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm oke, dank je!
Het zou wel een 'goede' verklaring kúnnen (!) zijn voor al die vage foto's met zo goed als niets er op.
Eens, maar op één of andere manier niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef Poolbal het volgende:
Misdaad lijkt me bijna geen optie doordat
- ze na de top nog een stuk vrolijk doorgelopen zijn
- er dagenland nog gebeld is
Zelfs als je iemand met kwade zin tegen komt dan zal diegene de meiden definitief hebben kunnen 'wegwerken'.
Het regenseizoen begon vlak daarna dus het water van de opzwellende rivier kan alles uit de rotsspleet hebben meegenomen in de rivierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:24 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En een is dus gevonden bij die rots? nee dus
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het regenseizoen begon vlak daarna dus het water van de opzwellende rivier kan alles uit de rotsspleet hebben meegenomen in de rivier en hebben ze niet op de juiste plaats gezocht in het begin
Volgens mij op de Pianista voor de miradorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:33 schreef MidnightB00m het volgende:
Er waren ook berichten over twee matrassen. Weet iemand waar die gevonden waren?
Dat is toch al een paar keer gepost hierboven?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:33 schreef StaceySinger het volgende:
van WS
I found this a travelogue of people walking in the area on April 6 (see link below) google translation
The path is initially flat and then climbs to another guard we reach after 3:30 and walk over 1200 meters in height.
You can then go the other side of the village of Cerro Punto and take the bus back, but there's 3:00 transportation. * One guard, a man who, on the day before, heard screams scared of two girls and a great sound of a trap, and then saw three boys on the track we meet. This explains why today many cops and lifeguards on the track, looking at the girls. After the picnic we are going down the same road, a little disturbed by this story and the possibility that the two Dutch a bad encounter in the area have made. Indeed, it is almost impossible to get lost in the following well-marked, let alone for 4 days paths ...
http://etsionpartait-be.blogspot.nl/...lcan-baru.html
En volgens mij ook al ontkracht dat dat er iets mee te maken had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Volgens mij op de Pianista voor de mirador
geen ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is toch al een paar keer gepost hierboven?
waar staat dat dan ?quote:
Degene die het op WS gepost heeft haalde het nota bene hiervandaan...quote:
Volgens mij is er al een uurtje een discussie gaande over dat bericht uit dat travelblog.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:37 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja iemand heeft mijn post op ws gezet, is oke we moeten toch alle opties openhouden?
Klopt, maar was toch benieuwd naar locatie en verbaasd dat iemand een matras wil mee hebben door de jungle.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:35 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En volgens mij ook al ontkracht dat dat er iets mee te maken had.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is toch al een paar keer gepost hierboven?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het blogbericht zelf gaat iig zeker over een andere trail (Quetzal-trail). Verder zijn de bloggers er niet duidelijk over waar dat hele gebeuren plaats heeft gevonden. Echter reppen ze er wel over dat ze zoekteams tegen komen en dat ze zich wat ongemakkelijk voelen omdat de meisjes daar (dat gebied/sectie) misschien "een slechte ontmoeting" hebben gehad.Ze komen ook zoekteams tegen.
Ik denk toch écht dat de bloggers bedoelen dat het op de Quetzal-trail zou hebben plaatsgevonden. En we weten dat dat (iig voor de zaak van Kris en Lisanne) niet kan.
ja kan ook te denken geven dat er figuren de nacht doorbrengen daar...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Klopt, maar was toch benieuwd naar locatie en verbaasd dat iemand een matras wil mee hebben door de jungle.
En dat schrijft die persoon ook gewoon op WS, dat hij/zij het hier vandaan heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Degene die het op WS gepost heeft haalde het nota bene hiervandaan...
Lokale jeugd feest wel eens op de Mirador (althans, ik begreep ik van Baru op WS)..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Klopt, maar was toch benieuwd naar locatie en verbaasd dat iemand een matras wil mee hebben door de jungle.
Misschien toch een wanhoopspoging om de lucht in te flitsen in het donker, in de hoop dat iemand het ziet, in de hoop dat men naar je zoekt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:26 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Helikopters vlogen niet op het tijdstip van de gemaakte foto's.
Interessant. Dus het was mogelijk om eten te vinden. Las eerder in deze reeks dat er weinig te bikken was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:21 schreef Stupidisco het volgende:
(...) Regelmatig plukken we verse mandarijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |