Hoe komt Feyenoord dan in godsnaam op 29? Zo goed hebben ze de laatste 10 jaar niet gepresteerd...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, ze zetten gewoon alle clubs die meedoen in een rij volgens de Uefa-ranking (Net zoiets als de Fifa Ranking bij landen) en hakken dan de rij clubs door de helft. De best genoteerde clubs zijn geplaatst, de andere helft is ongeplaatst.
Clubs als Stjarnan, Neftci, Karabükspor etc. nog minderquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe komt Feyenoord dan in godsnaam op 29? Zo goed hebben ze de laatste 10 jaar niet gepresteerd...
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Clubs als Stjarnan, Neftci, Karabükspor etc. nog minder
Je pakt ook de Nederlandse coefficient mee ofzo. Even allemaal dankjewel AZ en PSV zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe komt Feyenoord dan in godsnaam op 29? Zo goed hebben ze de laatste 10 jaar niet gepresteerd...
Ik kijk wel link uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je pakt ook de Nederlandse coefficient mee ofzo. Even allemaal dankjewel AZ en PSV zeggen.
En volgens mij krijg je ook punten als je gewoon Europese voorronde haalt. Maar kijk bijvoorbeeld Zwolle, die hebben nog flink wat puntjes. Dus er zal wel iets namens de Eredivisie inzitten, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je pakt ook de Nederlandse coefficient mee ofzo. Even allemaal dankjewel AZ en PSV zeggen.
Hopen dat zij ook ver komenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:48 schreef Muto het volgende:
[..]
En volgens mij krijg je ook punten als je gewoon Europese voorronde haalt. Maar kijk bijvoorbeeld Zwolle, die hebben nog flink wat puntjes. Dus er zal wel iets namens de Eredivisie inzitten, ja.
Je kunt beter hopen dat iedereen ver komt, of wil jij straks playoffs CL spelen als je kampioen wordtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat zij ook ver komen. Feyenoord en PEC. Fuck de rest
Dan speel je de champions route toch? Dat moet nog wel lukkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt beter hopen dat iedereen ver komt, of wil jij straks playoffs CL spelen als je kampioen wordt
Zeg het maar, jongens.quote:IF Elfsborg
DVSC Debrecen
Omonia Nicosia
Hajduk Split
Grasshoppers Zurich
FK Rostov
FK Krasnodar
NK Rijeka
KSC Lokeren
Asteras Tripolis
Apollon Limassol
Zorya Luhansk
FK Aktobe
AEL Limassol
Garabag Agdam
HJK Helsinki
Neftchi Baku
Astra Giurgiu
Petrolul Ploiesti
Karabükspor
FC Midtjylland
Dinamo Minsk
Ruch Chorzow
FK Sarajevo
Shakhtior Saligorsk
Spartak Trnava
RNK Split
Zimbru Chisinau
FK Astana
Stjarnan FC
Ow al bekend zie ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Godzijdank zijn we geplaatst.. zal je zien dat we er alsnog uitvliegen maar laat ik niet te negatief zijn
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:03 schreef Happel het volgende:
Doe maar IJsland. Vrouwenoverschot. Misschien dat ik dan ooit nog aan de vrouw kom dankzij Feyenoord.
Dat dacht ik vorig jaar ook over Kuban Krasnodarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Topclubs zeg.
Als jullie nu niet de groepsfase halen....
FK krasnodar = Kuban of ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook over Kuban Krasnodar
Nee, is een andere.quote:
Geen idee. Ik moet bekennen dat ik de competities ten oosten van Duitsland nauwelijks interessant vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |