quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef Frey het volgende:
Seizoen 24 blijkt een droom te zijn geweest.
Ineens blijkt er een heel andere afloop te zijn:
[ afbeelding ]
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef Frey het volgende:
Seizoen 24 blijkt een droom te zijn geweest.
Ineens blijkt er een heel andere afloop te zijn:
[ afbeelding ]
Laura was veel erger.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jij bent gewoon blind voor haar bemoeizucht en de bipolaire stoornissen waar ze vaak aan leed.
Oneens. Laura kende haar grenzen namelijk meestal wel qua bemoeizucht. En als ze dan in de war was, duurde het niet lang tot ze er zelf achterkwam en werd ze snel weer de oude. In seizoen 11 is het haar zelfs gelukt.quote:
Geen put voor jou dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Koosnaam het volgende:
Ik wist dat er reactie zou komen, over wat betreft Sylvia.![]()
Ik zit een beetje tussen beide kampen in. Vind haar op zich wel oke!
Ik vond het zeker geen slecht personage, maar ik ergerde me gewoon vaak aan d'r. Vooral in d'r begintijd en tweede helft seizoen 6.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Koosnaam het volgende:
Ik wist dat er reactie zou komen, over wat betreft Sylvia.![]()
Ik zit een beetje tussen beide kampen in. Vind haar op zich wel oke!
Wees aardiger voor me, pa!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Geen put voor jou dan.
Wel dopamine voor LetsGame.
Nou, dat heb ik gemerkt van die grenzen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oneens. Laura kende haar grenzen namelijk meestal wel qua bemoeizucht. En als ze dan in de war was, duurde het niet lang tot ze er zelf achterkwam en werd ze snel weer de oude. In seizoen 11 is het haar zelfs gelukt.![]()
Denk 't ook niet, maar iedereen heeft zijn/haar smaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik gemerkt van die grenzen.![]()
Nee, hier komen wij niet uit.
Je bent mijn zoon niet, je bent mijn broer!quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is maar wat je af en toe noemt..
Dátquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jij bent gewoon blind voor haar bemoeizucht en de bipolaire stoornissen waar ze vaak aan leed.
SPOILERS!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Je bent mijn zoon niet, je bent mijn broer!
Oh nee, daar zijn we nog niet.
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Je bent mijn zoon niet, je bent mijn broer!
Oh nee, daar zijn we nog niet.
Ik had Helen ook liever met zo'n waardige exitlijn gezien, ja. Ook al was de exit van Sylvia hartstikke mooi en al, ze verdiende het echt niet!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Dát![]()
Vooral het moment dat ze op een werkelijk belachelijke manier tekeer ging tegen Daniël nadat Wendela aan de familie Langeveld was afgestaan... Toen mocht ze echt onmiddellijk tussen 6 planken worden afgevoerd
Maar nee, krijgt ze ook nog eens een enorme afscheidslijn met een heftige ziekte... Had die verhaallijn dan aan Helen gegeven, die had daar echt meer recht op als belangrijke spil in de eerste seizoenen. Sylvia had gewoon - zoals Bartho Braat suggereerde - onder de tram mogen komen.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Dát![]()
Vooral het moment dat ze op een werkelijk belachelijke manier tekeer ging tegen Daniël nadat Wendela aan de familie Langeveld was afgestaan... Toen mocht ze echt onmiddellijk tussen 6 planken worden afgevoerd
Maar nee, krijgt ze ook nog eens een enorme afscheidslijn met een heftige ziekte... Had die verhaallijn dan aan Helen gegeven, die had daar echt meer recht op als belangrijke spil in de eerste seizoenen. Sylvia had gewoon - zoals Bartho Braat suggereerde - onder de tram mogen komen.
Nog erger: er kwam geen einde aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik had Helen ook liever met zo'n waardige exitlijn gezien, ja. Ook al was de exit van Sylvia hartstikke mooi en al, ze verdiende het echt niet!
Tja, het leven is een zure bom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog erger: er kwam geen einde aan![]()
En waar werd Bruni Heinke mee opgescheept als afscheid? Met de zoveelste verhaallijn waarin iemand haar het leven zuur maakte
Helens rol was wel uitgespeeld, ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog erger: er kwam geen einde aan![]()
En waar werd Bruni Heinke mee opgescheept als afscheid? Met de zoveelste verhaallijn waarin iemand haar het leven zuur maakte
Dat we dat even duidelijk stellenquote:
Dat wil je niet zien, geloof mequote:Al hoef ik nog niet precies te weten hoe de exit van Helen precies gaat. Ga ik binnenkort nog wel zien.![]()
Yep, hij vond de exitlijn van Sylvia niet in de serie passenquote:Maar suggereerde Bartho Braat echt zoiets..
Alice/Lisette de Boer is wel op haar allerbest in dit seizoen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.
Al hoef ik nog niet precies te weten hoe de exit van Helen precies gaat. Ga ik binnenkort nog wel zien.![]()
Haar rentree in seizoen 8 was wel leuk, maar echt heel erg overbodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Alice/Lisette de Boer is wel op haar allerbest in dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |