Wauw, wie heeft die gemaakt?quote:
GarySeanRobbers, bekende GTST Youtuber van vroegerquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef Frey het volgende:
Transformatie in seizoen 12:Die had ik dus op band, moet je je de ' Wat voorafging, in Goede Tijden, Slechte tijden' eens voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Op de 12.5 jaar dvd issie wel mooi, maar de kwaliteit is niet optimaal, dus ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:42 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd hoe het shot van Isabella vanaf seizoen 13 er uit zal zien met mooie kwaliteit![]()
Maar dat laatste komt vooral door de beweging van dat shotquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Op de 12.5 jaar dvd issie wel mooi, maar de kwaliteit is niet optimaal, dus ben ook benieuwd
In seizoen 14 en 15 is het shot gewoon lelijk
idd, maar het zijn echt twee totaal verschillende shotsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dat laatste komt vooral door de beweging van dat shot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ze hebben dat jaar wel allemaal portretfoto's gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze toch de 2500 castfoto gaan gebruiken, of hebben ze stiekem nog een goede castfoto achter de hand, wat speurwerk verrichten?
Is wel te hopen voor de winnaars straks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef LetsGame het volgende:
Wij de hele tijd lachen om de prijs, maar volgens mij krijgt iedereen dvdboxen at the end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |