SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ape. Does. Not. Kill. Ape.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:59 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
NWS / Bizarre ruzie om apenselfie.
Watskeburt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef AbdulMalik het volgende:
Al 12 uur vast @ istanbul airport en moet wachten tot 9 uur. ;_;
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Iets met superslecht weer in istanbul. Ik hoorde gisteren om 3 al in Samsun te zijn.maak dua
Standaard gedrag van Turken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:09 schreef AbdulMalik het volgende:
Echt al zoveel mensen zien janken, fitties gezien, geschreeuw, mensen die voordringen. Mensen worden in nood echt beesten.
Ja, wat een kort temperament heeft iedereenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Standaard gedrag van Turken..
Beschamend om te zien.
Marokkanen ook. Zelfs de oudste opa's en oma's veranderen in beesten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Standaard gedrag van Turken..
Beschamend om te zien.
fuck yeah!!!quote:
quote:Tayyip Erdoğan için yüzde 57, Ekmeleddin İhsanoğlu için yüzde 34, Selahattin Demirtaş için de yüzde 9 olarak açıkladı.
quote:RECEP TAYYİP ERDOĞAN %55.3
quote:Recep Tayyip Erdoğan: % 55,1
Ekmeleddin İhsanoğlu: % 33,3
Selahattin Demirtaş: % 11,6
Natuurlijk. Wie anders?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:20 schreef Slayage het volgende:
volgens 3 onderzoeks bureaus wordt erdogen de eerste ronde al gekozen
ben benieuwd. die onderzoeks bureaus zitten er zelden ver naast iigquote:
Een maarokkaan die post in een turkentopic, het gekker niet moet wordt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Marokkanen ook. Zelfs de oudste opa's en oma's veranderen in beesten.
Oke doei hequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een maarokkaan die post in een turkentopic, het gekker niet moet wordt!
Oh Tehran schrijft je dus wel zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, Kish was toffff.
Nu nog t/m dinsdag in Tehran doorbrengen.
Teheran is op zn Nederlands denk ik?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Oh Tehran schrijft je dus wel zo
Ik heb het bij een gast in het hotel aangepast naar Teheran
Oh, dacht NLquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, Kish was toffff.
Nu nog t/m dinsdag in Tehran doorbrengen.
Ja redelijk vaak hehe, 7 keer alquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, dacht NL
Hoevaak ben je gaan vliegen daar
mwah, hoeveel had chp met de laatste verkieingen 25% en mhp 18% ofzo? en dit is hun kandidaat, dus het valt gewoon keihard tegen. ik denk dat de partijen wel deze ekmel steunen maar de kiezers basis van deze partijen niet en daarom verschuift zelfs veel mhp stemmers naar erdogan denk ik,of ze blijven vooral thuis omdat geen van alleen willen, dan zou je zeggen het minst "kwade" ekmel, maar zo werkt het dus niet kennelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef xaban06 het volgende:
30-35 is echt veel voor Ihsanoglu, maarja, op wie moeten ze anders stemmen.
Wel veel ja. That #jetlifequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja redelijk vaak hehe, 7 keer alrecord van vorig jaar gaat gebroken worden.
Wel veel van het land gezien. We zijn ook van de ene stad naar een andere stad (in andere provincie) gereden met een grote bus. Groot feest was dat, met mn nichtje en neefjes en ooms en ons gezin.quote:
Dit deden wij vroeger, grote bus en hele familie en dan naar recreatiegebieden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel veel van het land gezien. We zijn ook van de ene stad naar een andere stad (in andere provincie) gereden met een grote bus. Groot feest was dat, met mn nichtje en neefjes en ooms en ons gezin.
Haha, toffe tijden zijn/waren dat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit deden wij vroeger, grote bus en hele familie en dan naar recreatiegebieden.
Veel foto's gemaakt?
Sultan Ahmet eens proberen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:32 schreef xaban06 het volgende:
Wat is een goed Turks restaurant in (omgeving) Rotterdam?
Geen Nazar/Munzur/Meram/Ottoman Sarnic aub.
O, ik wist niet dat jij Perzisch was?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel veel van het land gezien. We zijn ook van de ene stad naar een andere stad (in andere provincie) gereden met een grote bus. Groot feest was dat, met mn nichtje en neefjes en ooms en ons gezin.
Nee, Peynir en in het bijzonder is het witte schapenkaas.quote:
Ja, pener dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, Peynir en in het bijzonder is het witte schapenkaas.
Sultan bij Zuidplein.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:32 schreef xaban06 het volgende:
Ze dwingen je niet he.quote:
Wat weet jij überhaupt over mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat jij Perzisch was?
Dat jij een opleiding op de hbo over zorg volgt en dat je sjiitisch bent. En dat je heel aardig bentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat weet jij überhaupt over mij.
Hé, ze is van mij. Zoek jij maar een andere klinkerbotsingquote:
Ik regel dit voor je, broederquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hé, ze is van mij. Zoek jij maar een andere klinkerbotsing
Haha, is dat zo ja?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat jij een opleiding op de hbo over zorg volgt en dat je sjiitisch bent. En dat je heel aardig bent
hoe weet jij dat nou weerquote:
Goede eerste date is dat altijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als het maar bij voelen blijft, huehue.
Zenne. Restaurant aan water met uitzicht op de erasmusbrug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:32 schreef xaban06 het volgende:
Klinkt niet aannemelijk dat je zoiets van tevoren meldt. Eerst laat je er een paar door en daarna zeg je dat dat door jou/jullie komt.quote:
Sjiieten lopen altijd wegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:06 schreef Peunage het volgende:
Ik heb hier niks mee te maken, ga niet in een Turkentopic ruzie zoeken met Marokkanen
Ja, je probeert nooit ruzie te maken over Fok en antwoord meestal geduldig. Maar ik moet je in real life gezien hebben om meer dan dat te kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, is dat zo ja?Vertel me meer over mij.
Smooooooth.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, je probeert nooit ruzie te maken over Fok en antwoord meestal geduldig. Maar ik moet je in real life gezien hebben om meer dan dat te kunnen vertellen.
Smoothquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, je probeert nooit ruzie te maken over Fok en antwoord meestal geduldig. Maar ik moet je in real life gezien hebben om meer dan dat te kunnen vertellen.
Ja tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:15 schreef parelsvoordezwijnen het volgende:
Hehe jullie krijgen ISIS op bezoek binnenkort![]()
Geweldig. Ergens int oostenquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Broeder hoe is Turkije? Waar zit je precies?
Niet durven te zeggen welke stad, zodat mensen niet achterkomen dat je van orgine een Koerd bent.quote:
Buwhahahhaquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet durven te zeggen welke stad, zodat mensen niet achterkomen dat je van orgine een Koerd bent.
Neppe Koerd
Maar veel plezier btw
Was een grapje AMquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Buwhahahha![]()
![]()
Neeeeeee. Zo is hij niet denk ik
Ik maak altijd ruzie, ik ben een boos meisje. Ongeduldig als wat, alleen voor mn opleiding moet ik goed met mensen om kunnen gaan, dus doe ik dat maar. It's allllll an act.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Daarom quote je Klinker. Men wilt mij aanpakkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 08:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha santello woont eigenlijk in bijlmer
nee daar wonen alleen maar nette mensen, daar pas jij niet tussen. Jij past wel in noord, gezellig togquote:Op zondag 10 augustus 2014 08:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Daarom quote je Klinker. Men wilt mij aanpakken![]()
Lekker in Zuid ouweeeeeee. Mij niet gezien in de Bijlmer. Daar zouden ze een muur omheen moeten bouwen. Ook in Noord. (alhoewel ik op dit moment elk huis in Amsterdam die mij aangeboden zou worden zal aannemen)
Wnr je wil. #dm #mequote:Op zondag 10 augustus 2014 10:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wnr besteni eten in noord dan
Inshallah. #mh370 #mh17 #tk1951 #ikland #jijlandt #weilandquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat ik eerst #veilig in NL #landen
Hun accent klinkt een beetje gay, vind ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De mensen hier zeggen dat zo leukik hou van hun spraak.
domste film ooit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 08:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohnee oud zuid was voor nette mensen
Doe dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Damn. Ik wil jou echt neersteken. Omdat het kan.
Als je mijn topic nog een keer kraakt. Dan zwaait er echt watquote:
Is niet jouw topic. Is Turkentopic, doe niet alsof je Turk bent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je mijn topic nog een keer kraakt. Dan zwaait er echt wat
DM adres. Anders kan ik je niet opzoeken als het zover is.
Hadi lan ordanquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef Triggershot het volgende:
Laatste 50 posts geen Turk te bekennen.
Het zijn inderdaad de hoogopgeleiden en de verstandige mensen die op Erdogan stemmen. Blijkt telkens weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef Blocko het volgende:
Ja dit topic zit vol met die commy Turco's die nu aan het huilen zijn omdat het moment van waarheid nadert.
Demirtas moet toch 10% halen of is 8,5 procent ook genoeg?quote:
Het zijn geen parlementsverkiezingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Demirtas moet toch 10% halen of is 8,5 procent ook genoeg?
Wat is het dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn geen parlementsverkiezingen.
Alleen de winnaar krijgt iets, verder niemand.
Wat is dit voor CHP/kemalistisch propaganda?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad de hoogopgeleiden en de verstandige mensen die op Erdogan stemmen. Blijkt telkens weer.
Op internationaal vlak heeft Ihsanoglu meer credenties dan Erdogan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:04 schreef Blocko het volgende:
Leuk en aardig natuurlijk maar zie jij Ihsanoglu al op internationaal niveau Turkije vertegenwoordigen? Die gast kan nog niet eens op een overtuigende manier voor de camera spreken. Om natuurlijk over Demirtas maar te zwijgen die zal zijn functie natuurlijk wel gaan misbruiken om een of ander Koerdisch belang te behartigen.
Je doet nu alsof er een alternatief is dat wel capabel is. Wat dus in mijn ogen niet het geval is.
Is het niet waar dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat is dit voor CHP/kemalistisch propaganda?
Ze kiezen een president. Degene die meer dan 50% van de stemmen haalt wordt de nieuwe president.quote:
U jelly dat je niet hebt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je mijn topic nog een keer kraakt. Dan zwaait er echt wat
DM adres. Anders kan ik je niet opzoeken als het zover is.
Ik snap die keuze ook niet zo goed. Die partijen weten toch ook dat die verkiezingen grotendeels niet om de inhoud gaan maar meer om het figuur wat daar staat? Dan is het toch dom om daar als oppositie partij een oude man als vertegenwoordiging neer te zetten? Turkije heeft een bijzonder jonge bevolking. Als ik van de MHP en/of CHP was had ik daar gewoon een jonger iemand van zo rond de 30 gezet. Als die dan ook nog een beetje handig voor de camera is dan heb je denk ik veel meer kans.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ekmeleddin is echt een mr nobody. Dat zo iemand het op wilt nemen tegen ErdoganKansloos...
Yep. De laatste dagen naderen, helaas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef De_Guidance het volgende:
Klinkerbotsing, ben je nu in Iran?
hakan sukur? oh wacht...quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:00 schreef expans het volgende:
Erdogan fixt nu als het ware een Putin actie, en de enige reden waarom hij dit alles zo orkestreert is omdat hij volgens de AKP partij regels na 3x moet terugtreden en niet nog een termijn mag voltooien.
Vraag me af wie zijn plek inneemt, komsularla sifir sorun Davutoglu? Suriye konusunda iflas ettik Davutoglu? Bayanlar kahkaha atmasin Arinc?
hoe bedoel je?quote:
Waarom gekleurd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)zingen-Turkije.dhtml
Lekker gekleurd artikel van de volkskrant
Wat een kut krant is het ook
Tering, dat valt me nu pas opquote:
Dit soort dingen ja. Volkskrant haalt wel vaker van dit soort vieze dingen uit. Ff een zinnetje er tussen door, ff een fototje er tussen doorquote:
Hehe, Turkse toestanden daar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)zingen-Turkije.dhtml
Lekker gekleurd artikel van de volkskrant
Wat een kut krant is het ook
Anti Turk tendens is altijd hoogquote:
Benim lafim her vatandas icin gecerlidir, zonder ethniciteit erin te mengen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:33 schreef De_Guidance het volgende:
En Koerden zeggen altijd "Koerden hebben geen vrienden dan de bergen".
Dat Europeanen over het algemeen eerder geneigd zijn de kant van Armenen in deze te kiezen lijkt me normaal.
Niemand heeft "dostlar" in Internationale geopolitiek.
''Ze mogen me haten, als ze me maar vrezen,'' heeft Caligula eens mooi gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef expans het volgende:
[..]
Anti Turk tendens is altijd hoog
Altijd Grieken, Armenen, en af en toe wat butthurt Europeanen
Turkun Turkten baska dostu yoktur klinkt extreem maar ik begin er langzaam in te geloven
Arkadas olur, dost olmaz.
quote:''There are two merits that glorify a person. For a man, to be courageous, and for a woman, to be virtuous. Besides these two, there is another merit that glorifies both man and woman. So much loving the homeland to be ready to sacrifice his life if needed. Turks are such courageous and virtuous people. That is why you can kill a Turk but you can never defeat them.''
Napoleon Bonaparte
Ch. VII: On War, Napoleon: In His Own Words (1916) edited by Jules Bertaut, as translated by Herbert Edward Law and Charles Lincoln Rhodes
Aah, dus hier komt die uitspraak vandaan. Eerder gezien maar zonder bron.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Ze mogen me haten, als ze me maar vrezen,'' heeft Caligula eens mooi gezegd.
[..]
Ja, alleen na 20:00 in kpd tho.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef De_Guidance het volgende:
Mag je wel op Fok in Iran? En ook in KPD?
valt er nog wat botsen? hmmquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet stiekem hoor.Zie heeel veel stelletjes buiten en gemixte groepen die chillen in parken etc.
Dus jij bent klein beetje raar. Ja, nu moet ik je al helemaal gezien hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2014 06:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik maak altijd ruzie, ik ben een boos meisje. Ongeduldig als wat, alleen voor mn opleiding moet ik goed met mensen om kunnen gaan, dus doe ik dat maar. It's allllll an act.
Wil je nog steeds mij zien ja?
helaas nietquote:
Cool gaan we regelen dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dus jij bent klein beetje raar. Ja, nu moet ik je al helemaal gezien hebben
Mwah. Alleen hoofddoek op mn hoofd, die ik overigens gewoon losjes om mn hoofd gooi lekker al mn haren showen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Blocko het volgende:
Misschien een domme vraag he klinkerbotsing maar moet jij je ook qua kleding enzo aanpassen aan de regels in Iran?
jaa man echt ernstigquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou echt niet naar iran durven te gaan rommelt daar nogal
Volgens mij is het daar redelijk rustig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Krijg je daar dan constant op random momenten mannen die je een huwelijksaanzoek doen? Ik had ooit eens van een vriendin gehoord dat ze om de haverklap op random momenten huwelijksaanzoeken kreeg in Turkije. Daar zijn "Europese vrouwen" natuurlijk gewild.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mwah. Alleen hoofddoek op mn hoofd, die ik overigens gewoon losjes om mn hoofd gooi lekker al mn haren showen.Sowieso minimaal 3/4 mouwen en je moet je ongeveer tot de helft van je dijbenen bedekken. Beetje de kleding zoals ik in NL ook loop (jurkjes met vestjes en leggings of panty eronder)
Nee was het maar zo'n feest. De mannen hier zijn echt heel beleefd. In drukke winkelstraat word je iig niet aangeraakt door ze wanneer ze voorbij lopen ofzo. Vrouwen daarentegen beuken door je heen etcquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
[..]
Krijg je daar dan constant op random momenten mannen die je een huwelijksaanzoek doen? Ik had ooit eens van een vriendin gehoord dat ze om de haverklap op random momenten huwelijksaanzoeken kreeg in Turkije. Daar zijn "Europese vrouwen" natuurlijk gewild.
Ofja, voel jij je eigenlijk een echte Iranees? Ik denk dat veel Turkse Nederlanders zich niet helemaal kunnen identificeren met Turken in Turkije. Heb jij ook zoiets?
Ze kijken je alleen vreemd aan dus. Lijkt me ook wel eng, alle meisjes uit Iran die ik hier in NL ken zijn altijd zo'n helden met het overdoing van hun gezichtsverf. Beetje horror als je dat daar ook hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest. De mannen hier zijn echt heel beleefd. In drukke winkelstraat word je iig niet aangeraakt door ze wanneer ze voorbij lopen ofzo. Vrouwen daarentegen beuken door je heen etc![]()
Ben oorspronkelijk geen Iraanse.
Maar wel massaal op Erdogan stemmen natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:55 schreef Blocko het volgende:
[..]
Krijg je daar dan constant op random momenten mannen die je een huwelijksaanzoek doen? Ik had ooit eens van een vriendin gehoord dat ze om de haverklap op random momenten huwelijksaanzoeken kreeg in Turkije. Daar zijn "Europese vrouwen" natuurlijk gewild.
Ofja, voel jij je eigenlijk een echte Iranees? Ik denk dat veel Turkse Nederlanders zich niet helemaal kunnen identificeren met Turken in Turkije. Heb jij ook zoiets?
Vrouwen horen dan natuurlijk ook gewoon niet zonder echtgenoot op straat. Dan vragen ze er gewoon om.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar wel massaal op Erdogan stemmen natuurlijk.
Ja, echt belachelijk terwijl mn zusje en ik gewoon degelijk gekleed zijn. De dames hier lopen echt in de bizarste kleding en hoge hakken en inderdaad geplamuurde gezichten met het liefst botox en een gefixte neus etc etcquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:00 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ze kijken je alleen vreemd aan dus. Lijkt me ook wel eng, alle meisjes uit Iran die ik hier in NL ken zijn altijd zo'n helden met het overdoing van hun gezichtsverf. Beetje horror als je dat daar ook hebt.
Je moet een hoofddoek dragen, maar hoeft je benen maar voor een kwart te bedekken? XDquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mwah. Alleen hoofddoek op mn hoofd, die ik overigens gewoon losjes om mn hoofd gooi lekker al mn haren showen.Sowieso minimaal 3/4 mouwen en je moet je ongeveer tot de helft van je dijbenen bedekken. Beetje de kleding zoals ik in NL ook loop (jurkjes met vestjes en leggings of panty eronder)
Wat is er mis met het doen van huwelijksaanzoeken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar wel massaal op Erdogan stemmen natuurlijk.
Nee jeetje man. Niet zo letterlijk nemen. Natuurlijk hoort daar een broek onder of een legging.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet een hoofddoek dragen, maar hoeft je benen maar voor een kwart te bedekken? XD
O oké, het is dan zoals jaren 70 (en 80) Turkije.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee jeetje man. Niet zo letterlijk nemen. Natuurlijk hoort daar een broek onder of een legging.
De oudere generatie loopt wel in abaya rond.
Hoe is het nu in Turkye dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O oké, het is dan zoals jaren 70 Turkije.
Diverser, dus sommige vrouwen zijn conservatiever en anderen zijn weer opener gekleed, en het ligt maar naar welke streek van Turkije je gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe is het nu in Turkye dan?
Ja hier is dat ook wel hoor, of lopen ze er ook echt bloter bij (lees: korte rokjes/broeken zonder leggings etc?)?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Diverser, dus sommige vrouwen zijn conservatiever en anderen zijn weer opener gekleed, en het ligt maar naar welke streek van Turkije je gaat.
Wel volgens een oom van me en de broer van mijn opa, dit is meer in het centrum van Turkije. Maar volgens de mensen uit de westelijke regio's zijn ze juist meer gaan bedekken, dit is wat je in de Nederlandse kranten leest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hier is dat ook wel hoor, of lopen ze er ook echt bloter bij (lees: korte rokjes/broeken zonder leggings etc?)?
Oh, okequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wel volgens een oom van me en de broer van mijn opa. Maar volgens de mensen uit de westelijke regio's zijn ze juist meer gaan bedekken.
Het lijkt mij echt een geweldige bestemming.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een geweldige bestemming.
Je weet heel goed dat ik niets met hun heb.quote:
WTFquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Robin Williams heeft zelfmoord gepleegd.
wat doe je in iran ik d8 dat je turkse was?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was ook mijn reactie, ja. Toch wel een zeer bekend gezicht uit mijn jeugd. Heb wel genoten van Flubber, Jumanji en Hook, maar ook Bicentennial Man, Good Will Hunting en Dead Poets Society die ik later heb gezien.quote:
Daar heb ik gemenge gevoelens over maar kan mij best voorstellen dat jij daar zo over denkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:13 schreef Santello het volgende:
Turkse politiek is toch absoluut niet interessant.
De laatste keer dat daar Turken op safari gingen vingen zij een Koerdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:54 schreef dvdfreak het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinige turken die naar kenia gaat
Walgelijke uitspraak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De laatste keer dat daar Turken op safari gingen vingen zij een Koerd
das dus nie gelukt hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:15 schreef sararaats het volgende:
en m'n kisir is gelukt!!!!! foto volgt nog want smartphone foto
[ afbeelding ]
Niet zo zeuren jij. Jij verkondigt van alles als feit, maar bronnen posten doe je niet.quote:
Bodyguard van de escort service?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:51 schreef Santello het volgende:
3 escorts komen mijn hotel binnen. Ze vroegen om een kamernummer die niet bestond. Toen belde ze even heen en weer. Kwam er zo een grote bodyguard naar binnen. Liet me gewoon het factuur zien van die escortservice![]()
![]()
Ik wijs zo naar ons logo. Je mist een paar letters. Ze bij het verkeerde hotel.![]()
Ze kwamen voor 1 persoon. Dolle pret voor die gast zomenteen
Ja. Hij zat in de auto te wachten. 2 bij 3 meter die gastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bodyguard van de escort service?
Wat een vetzakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Hij zat in de auto te wachten. 2 bij 3 meter die gast
Ik wacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Kom dat in zijn gezicht zeggen. Ik DM je gegevens.
Allstars, Vans, Ballerina's.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ew Crip.
Wat voor schoenen draag jij?
No?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:16 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wel als ik het in het Engels vraag dan?
Jij bent geen Turkse toch? Anders had ik sowieso succes:quote:
Nee ben geen Turkse.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jij bent geen Turkse toch? Anders had ik sowieso succes:
http://www.izlesene.com/video/yabancidan-evlilik-teklifi/7154830#
Naturisme, hoe Hollandsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
In huis? Wtf zeg jij. In huis draag ik niets, of sokken.
Best wel smooth die kerel, hij heeft er ook wel een makkelijke buurt voor uitgekozen maar tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Blocko het volgende:
[..]
Jij bent geen Turkse toch? Anders had ik sowieso succes:
http://www.izlesene.com/video/yabancidan-evlilik-teklifi/7154830#
Al die Chickies in Turkije zijn makkelijk, totdat je Turks praatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Best wel smooth die kerel, hij heeft er ook wel een makkelijke buurt voor uitgekozen maar toch
Wat is dit, Crip? Je bent zo straat geworden de laatste tijd. Vroeger op z'n minst salaam aleikum ofzo...quote:
Is je Türks zo belabberd dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Blocko het volgende:
[..]
Al die Chickies in Turkije zijn makkelijk, totdat je Turks praat.
Ik weet niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is dit, Crip? Je bent zo straat geworden de laatste tijd. Vroeger op z'n minst salaam aleikum ofzo...
ramadan voorbij en meteen begint de sletterijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet.Ben in de war de laatste tijd.
Heb na eid al date had met Karim, Mo, Abdel, Tarik, Redouan, Hassan, Sayfedinne en nog paar anderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ramadan voorbij en meteen begint de sletterij
Ze willen alleen the D van buitenlandse dudes. Want die hebben die doekoes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is je Türks zo belabberd dan?
wow shi...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb na eid al date had met Karim, Mo, Abdel, Tarik, Redouan, Hassan, Sayfedinne en nog paar anderen.
jaa toggggquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wow shi...
Doe je goed babe, ben trots als je nog wat nummertjes wil moet je het zeggen xxx
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet.Ben in de war de laatste tijd.
Je valt op de verkeerde meisjes dan, bro.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:08 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ze willen alleen the D van buitenlandse dudes. Want die hebben die doekoes.
KB, ben je al terug in de Heimat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is goe bby hoor het wel xx
Ps zijn wel kaasjes
Fixed it for yaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:57 schreef Blocko het volgende:
[..]
Armeense Chickies in Turkije zijn makkelijk, totdat je Turks praat.
zeker wel een dikke 8quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat voor punt geef jij jezelf? Op een schaal van 1 tot 10?
ja vannacht eindelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KB, ben je al terug in de Heimat?
Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hela wat is dit??? Dacht wij hadden wat :s
bestaat dat nog?quote:
Heb je het hier serieus over Turkse vrouwen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:08 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ze willen alleen the D van buitenlandse dudes. Want die hebben die doekoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |