abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143258684
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 08:54 schreef Hilmo het volgende:
Oooh Amsel gefeliciteerd!!!

Mijn moeder heeft bedank kaartjes voor de kraamvisite gemaakt/geschilderd/geknutseld en gister kreeg ik het resultaat mee en vandaag mocht ik het pakje open maken O+ Zo schattig geworden. De naam en geboortedatum zetten we er achterop en dan zijn het mooie documentjes voor later. De meeste mensen zullen het wel weggooien, maar het zou een traditie zijn in het noorden dat de oma wat maakt (haakt ofzo) voor de visite en aangezien mijn moeder schildert, vond ze dit leuk.

Oh ja, ik zag de opmerking voorbij komen dat maat 44 kleertjes zo duur zijn. Indien je wel eens in Duitsland komt, of bij de grens woont heb ik de aanrader: Kik. Daar heb ik bergen met maat 42/44/46 kleertjes zien hangen, voor 1, 2 en 3 euro. En dan echt leuke dingetjes.
Wat leuk zeg!

Ja dat had ik getypt.
Ik woon echt 'nergens' dichtbij :+ dus helaas voor mij. Gelukkig zijn er wel FB tweelinggroepen enzo. Scheelt toch weer.

Razz
:9~ lekker

Voor de laatste loodjes :*

Oef mijn baby's O+. Lig ik op mijn rechterzij; schopt baby rechts richting matras zegmaar (voelt niet lekker.)
Dus oké, ik draai me om.. denkt baby links; :W Schop.
Hmmmm..new challange
pi_143260555
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want... Ze is er!! Mijn "meld" vanochtend kwam vanuit de verloskamer ;) Alles is goed, ze is geweldig O+ Later meer!
Sneaky! :D Gefeliciteerd met jullie dochter!! *O* *O* *O* Heerlijk bijkomen en genieten met z'n drietjes O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143261363
Gefeliciteerd met jullie dochter Amsel! *O*
pi_143261442
Wat een rust hier vandaag... is iedereen aan het tukken ofzo? Ik ben net wakker van mijn tweede vandaag :@
pi_143261540
25 weken vandaag *O*

Begint nu wel een beetje eng te worden :X
Born to Lose, but Built to Win.
pi_143261688
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:50 schreef Lingue het volgende:
Gefeliciteerd Amsel!!
Hey, hoe is het nu met jou? O+ O+
pi_143261706
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
25 weken vandaag *O*

Begint nu wel een beetje eng te worden :X
je hebt nu ineens ook geen afleiding meer zoals op reis denk ik he? :) het is ook spannend! rustig hier tegen ons aankletsen daarover :Y
pi_143261894
Gefeliciteerd Amsel *O*

En R-A gefeliciteerd met verjaardag!

Pff gister zeer spontane actie gehad. Was een dansworkshop waar ik me niet voor op had gegeven omdat ik paar weken terug bang was dat ik misselijk zou worden. Nou was er iemand ziek en was er een plaatsje open, heb het er maar op gegokt! 1,5 uur in de auto (bleek verder weg dan gehoopt) en moeilijke buikdansworkshop.. Had al even niet gedanst dus was extra zwaar en was snel moe.. S avonds was er een voorstelling, dus ook maar gebleven, anders zo zonde van dat eind rijden. Liep ook nog eens uit, dus tegen 1 uur pas weg daar. Ook nog iemand meegenomen en afgezet die anders de halve show zou moeten missen. Half 3 pas thuis.. Voelde me eigenlijk de hele dag behoorlijk goed en heb lekker gedanst, vond het best stoer van mezelf :P. Nou werd ik tijdje terug natuurlijk wel brak en duizelig wakker.. Maargoed, nu kon het nog en het was gezellig :)
pi_143261939
Quote ipv edit..
pi_143262416
Razz, mijn moeder woont in Drenthe en kreeg dat van een echte drentenaar te horen. Ik woon zelf in Friesland.

Nooou en ik kreeg net de schrik/verrassing van mijn leven :P Een vriendin zou op visite komen, stond er ineens een vriendin naast; babyshower! :+ O+ Nou jaaa. Ik heb geen gemeenschappelijke vrienden, alleen maar losse en die zie ik zo sporadisch, bleken ze al maanden geleden via mijn zus op facebook, en dan via mijn moeder, dit georganiseerd te hebben _O_ Wat voel ik me geliefd dat ze dat zo over hebben voor mij, wow! Het was wel zo nu en dan ongemakkelijk stil, want alle drie niet echt kletsers hihi, maar ze hadden allemaal lekkers mee en we hebben rompertjes versierd met stiften. Ze zijn uren hier geweest. Ben nog steeds in shock. Mijn moeder had gezegd, maar niet teveel mensen, en dat was misschien wel zo verstandig, al had ik mijn moeder en/of zus er best bij gewild, maar ja, dat is wel heel ver reizen voor hun.
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:14:44 #286
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_143262662
Amsel, jullie meisje is er! Van harte! O+

Wat ontzettend lief Hilmo! :)
Ik ben toen ik 36 weken zwanger ook verrast met een babyshower! :)
Ik werd weggelokt met een stukje lopen met de buuf en haar hond. Ik heb namelijk onwijs veel gelopen in mijn zwangerschap, dus zo gek vond ik het niet! Totdat ik thuiskwam en de hele bups inclusief manlief mij zaten op te wachten in een versierd huis O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_143263351
Ah wat lief, die babyshowers!

Oh en de lerares van gister was een paar jaar terug zwanger, dan kan dit dus ook nog best..

Schijnt zelfs goed te zijn als je zwanger bent, dus succes meiden! :P
pi_143264342
wat lief de babyshower! O+

ik heb net lekker bij hema (15%korting op alles vandaag psstt ;) ) een hele hoop dingen besteld voor de baby, een badje, hydrofielen, kruiken, verschoningskussen.. basics! *O*
pi_143264850
Dank voor alle felicitaties! Ik heb echt nul tijd gehad om bij te lezen, ons leven staat op z'n kop! Maar wel op een hele goede en fijne manier, ik ben zo trots op hoe ons gezinnetje het doet O+

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat! :*
pi_143265931
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Crumpette het volgende:

[..]

je hebt nu ineens ook geen afleiding meer zoals op reis denk ik he? :) het is ook spannend! rustig hier tegen ons aankletsen daarover :Y
Klopt :D

ik mis de groep wel een beetje, altijd iemand om je heen, al was dat zo nu en dan ook wel weer irritant :)

Ik ben nu kleertjes aan het kijken op de website van h&m... ze moet tocht iets aan als ik bevallen ben..
pi_143266612
Kleertjes die mee moeten naar het ziekenhuis, moet je dan maat 50 - 52 - 56 kopen?
pi_143266742
Ik ga tegen die tijd denk ik meerdere kleertjes meenemen. In maat 50 en 56, just in case :)

Na mijn klaagpost vanochtend om 5 uur ( :') ) ben ik op de bank gaan liggen en na een aspirientje nog tot 10 uur geslapen! Maar ik ga nu zeker rustiger aan doen met werken. Nog 6 weekjes... dan verlof!

Overigens begint mijn vriend morgen al met z'n nieuwe baan, dus ik zit me te bedenken wat ik in godsnaam de hele dag moet doen. Suggesties? Iemand nog hobby's die ik kan uitproberen? :P Haken en breien al geprobeerd, maar heb ik totaal geen geduld voor :')
pi_143266760
Babyshowers O+ lief!

LT
H&M valt best groot (vind ik) S was 3865gram en behoorlijk lang maar H&M was te groot. Als 1e pakje had ze mt50 vd Hema aan (valt meestal ook wel ruim)
Noppies en wat andere merken vallen kleiner.
S had met 6weken mt62 van de Hema. Dus mt62 voor in de ziekenhuistas lijkt me wat groot

Als 1e pakje is mt50 vaak goed, je kunt 2 maten meenemen als je dat prettig vind.

Voor de tweeling nemen we mt44 en mt50 mee.
pi_143267275
Morgen termijnecho en ik vind t dus weer doodeng. :')
pi_143267574
Goed idee, neem gewoon meerdere maatjes mee :)

oh goed dat je dat zegt Zoë :s) dan ga ik gewoon nog op mn gemak verder kijken. Maar dat jasje wat ik per se wilde hebben heb ik toch gekocht :@ dan moet ze er maar ingroeien. :D :+

Spannend Cygne!! ik was ook altijd zenuwachtig, maar aan de andere kant dacht ik, als er iets niet oké is dan zou ik me daar wel zo bij voelen. en dan niet alleen de dagen van te voren.
pi_143267619
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Cygne het volgende:
Morgen termijnecho en ik vind t dus weer doodeng. :')
en dat blijft ook nog veel te spannend om leuk te zijn meid, tot er paaltjes voetbal met je ingewanden word gespeeld ;)

maar je spuugt nog als een kampioen toch? Hcg genoeg dus!
pi_143267634
Sowieso is het handig 2 setjes kleding mee te nemen, onze had al meteen zijn pakje ondergekotst (en dus geen 2e setje bij ons :X Thuis dus direct omgekleed, eerste beproeving zonder kraam of vk in de buurt :P).

Cygne, alvast toi toi toi voor morgen :*.

Verder nog niet bijgelezen. Even een jompel voor mezelf, 12 weken vandaag! Ik was het bijna vergeten omdat mijn wisseldag eerst op dinsdag was :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143267816
Dat gevoel komt ook n beetje omdat ik teruggezet ben, nu loopt t tot nu toe wel op schema maar toch bang dat die van mij niet hard genoeg kan groeien of zo. :')
pi_143267954
Phaidra 12 weken! *O*

Hilmo wat superlief zeg, echt leuk! O+

Cygne snap dat het toch weer spannend is!

Krijgerrtje goed dat je rustiger aan gaat doen!

Ik ook net weer wakker van een middagdutje. O+
pi_143268032
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:30 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Klopt :D

ik mis de groep wel een beetje, altijd iemand om je heen, al was dat zo nu en dan ook wel weer irritant :)

Ik ben nu kleertjes aan het kijken op de website van h&m... ze moet tocht iets aan als ik bevallen ben..
ik ging net ook even kijken, ze hebben meer leuke dingen dan ik dacht! binnenkort maar eens even wat bestellen O+ ook fijn dat ze wel maat 50 in overvloed hebben online, in de winkels vind je weinig kleiner dan 56.. en niet alleen bij H&M.

Cygne, spannend idd! ik duim alvast!
Phaidra 12 weken *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')