Wat leuk zeg!quote:Op zondag 10 augustus 2014 08:54 schreef Hilmo het volgende:
Oooh Amsel gefeliciteerd!!!
Mijn moeder heeft bedank kaartjes voor de kraamvisite gemaakt/geschilderd/geknutseld en gister kreeg ik het resultaat mee en vandaag mocht ik het pakje open makenZo schattig geworden. De naam en geboortedatum zetten we er achterop en dan zijn het mooie documentjes voor later. De meeste mensen zullen het wel weggooien, maar het zou een traditie zijn in het noorden dat de oma wat maakt (haakt ofzo) voor de visite en aangezien mijn moeder schildert, vond ze dit leuk.
Oh ja, ik zag de opmerking voorbij komen dat maat 44 kleertjes zo duur zijn. Indien je wel eens in Duitsland komt, of bij de grens woont heb ik de aanrader: Kik. Daar heb ik bergen met maat 42/44/46 kleertjes zien hangen, voor 1, 2 en 3 euro. En dan echt leuke dingetjes.
Sneaky!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want... Ze is er!! Mijn "meld" vanochtend kwam vanuit de verloskamerAlles is goed, ze is geweldig
Later meer!
je hebt nu ineens ook geen afleiding meer zoals op reis denk ik he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
25 weken vandaag![]()
Begint nu wel een beetje eng te worden
Kloptquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je hebt nu ineens ook geen afleiding meer zoals op reis denk ik he?het is ook spannend! rustig hier tegen ons aankletsen daarover
en dat blijft ook nog veel te spannend om leuk te zijn meid, tot er paaltjes voetbal met je ingewanden word gespeeldquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:00 schreef Cygne het volgende:
Morgen termijnecho en ik vind t dus weer doodeng.
ik ging net ook even kijken, ze hebben meer leuke dingen dan ik dacht! binnenkort maar eens even wat bestellenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:30 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Klopt![]()
ik mis de groep wel een beetje, altijd iemand om je heen, al was dat zo nu en dan ook wel weer irritant
Ik ben nu kleertjes aan het kijken op de website van h&m... ze moet tocht iets aan als ik bevallen ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |