ik had ook alleen maar neutrale pakjes, want geen idee of Isa een jongen of meisje zou zijn... Hoe boring is datquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:42 schreef mignonne het volgende:
Kortom... Goed excuus om in alle maten los te gaan want het is gewoon niet te voorspellen.
Je zou natuurlijk ook kunnen afwachten tot na de bevalling maar boooooring
Kudo's dat je nieuwsgierigheid dat trokquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik had ook alleen maar neutrale pakjes, want geen idee of Isa een jongen of meisje zou zijn... Hoe boring is dat
HAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kudo's dat je nieuwsgierigheid dat trokwaar gingen je hormonen dan los op?
![]()
Stiekem zou ik dat best heel leuk vinden om het niet te weten maar nah. Toch maar niet. Ik wil denk ik wel de volgende keer het geslacht voor onszelf houden.
ik kreeg gewoon geen echo's.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kudo's dat je nieuwsgierigheid dat trokwaar gingen je hormonen dan los op?
![]()
Stiekem zou ik dat best heel leuk vinden om het niet te weten maar nah. Toch maar niet. Ik wil denk ik wel de volgende keer het geslacht voor onszelf houden.
Klopt, je 20 weken echo is normaal gesproken de laatste echo, tenzij je een reden hebt voor een groei/ liggingsecho.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
wanneer kunnen ze dat zeggen of je een groot kind krijgt dan? ik dacht dat bij 20 weken de laatste echo was?
overigens zit die dame in mijn buik elke keer te schoppen als een malle zodra ik met de laptop op mn bovenbenen lig in bed. laatst lag ik lekker netflix te kijken en toen donderde gewoon mn laptop om
ah oke vandaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef Loj het volgende:
[..]
Klopt, je 20 weken echo is normaal gesproken de laatste echo, tenzij je een reden hebt voor een groei/ liggingsecho.
De vk bij ons deed ze beide standaard, maar sinds 1 januari niet meer. Verzekering doet moeilijk.
Ik had afgelopen week een groeiecho omdat Ow een laag geboortegewicht had (die helemaal niet slecht was voor z'n termijn). De vk hier zoekt redenen, ze zijn het er niet mee eens
En namen raden, irritant hoor.. Ik heb er ook zo'n hekel aan. Ik zou dan bijna het gevoel hebben om de naam te veranderen als iemand het goed heeft
Hier hebben we geloof ik alle jongensnamen alweer afgekeurdwe beginnen weer bij 0
En ik vind het leuk om dit keer niet te weten.. Het wordt een echte verrassing. Bij een derde misschien weer wel.. Dat zien we dan wel
Gefeliciteerd met jullie meisjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want... Ze is er!! Mijn "meld" vanochtend kwam vanuit de verloskamerAlles is goed, ze is geweldig
Later meer!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ben niet bijgelezen, want... Ze is er!! Mijn "meld" vanochtend kwam vanuit de verloskamerAlles is goed, ze is geweldig
Later meer!
ik vond diequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Later meer!
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Later meer!
Jij stiekemerd, van harte! Fijn dat alles goed isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Later meer!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Later meer!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef Amsel het volgende:
Later meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |