twitter:markito0171 twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 10:11:14#Syria Military map shows #IslamicState advance towards northern #Aleppo http://t.co/bTnZTEpr42 reageer retweet
twitter:JadBantha twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 01:56:064000 FSA figthers are heading to Maree to fight ISIS terrorists in Aleppo #Syria reageer retweet
En waar toveren ze die 4000 man even weg, uit de hoge hoed? Dat betekend dat er op een ander front iets wordt opgegeven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:45 schreef Reki het volgende:
twitter:markito0171 twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 10:11:14#Syria Military map shows #IslamicState advance towards northern #Aleppo http://t.co/bTnZTEpr42 reageer retweet
twitter:JadBantha twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 01:56:064000 FSA figthers are heading to Maree to fight ISIS terrorists in Aleppo #Syria reageer retweet
Het kost tijd.quote:
Sorry, maar ik schaar je ook onder het kopje geloofsextremist. Ik hoop niet dat het topic in een anti VS topic vervalt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
god verhoede dat er factuele informatie van notabene CNN naar buiten gebracht word dat dingen even in het juiste perspectief zet!
Ik wil echt een fok-block op jou, ellendige troll.
Je hoopt maar een eind weg, het is een feit dat amerika hier achter zit, punt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schaar je ook onder het kopje geloofsextremist. Ik hoop niet dat het topic in een anti VS topic vervalt.
Omdat een Amerikaanse senator het zegt is het een feit?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hoopt maar een eind weg, het is een feit dat amerika hier achter zit, punt.
Dit riekt wel een beetje naar propaganda, niet dat het erg is. Maar je kan duidelijk zien dat de IS zijn hand heeft overspeeld door de Koerden aan te valen en dat de haatcampange tegen ze is begonnen.quote:'IS doodt in twee weken ruim zevenhonderd mensen in oosten Syrië'
De jihadisten van Islamitische Staat (IS) hebben de afgelopen twee weken in het oosten van Syrië zeker zevenhonderd mensen geëxecuteerd.
De meeste slachtoffers waren burgers. Honderden andere leden van de Al Shuaitat-stam zijn verdwenen. Dit stelde het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten zaterdag.
IS heeft aangegeven dat het leden van de Al Shuaitat ''ongelovigen'' vindt die ''geen rust, veiligheid, geld, eten, familie of echtgenotes'' verdienen.
Door: ANP
Deze ene senator is een goede bron en de rest niet, waarom?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Een betere bron ga je niet krijgen, blokhoofd.
quote:Massaslachting ISIS in Syrië
damascus - De jihadisten van ISIS hebben de afgelopen twee weken in het oosten van Syrië zeker 700 mensen geëxecuteerd. De meeste slachtoffers waren burgers.
Honderden andere leden van de Al Shuaitat-stam zijn verdwenen. Dit stelde het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten zaterdag. IS heeft aangegeven dat het leden van de Al Shuaitat ,,ongelovigen'' vindt die ,,geen rust, veiligheid, geld, eten, familie of echtgenotes'' verdienen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ISIS_in_Syrie__.html
Ik vind het apart dat je zoveel mag schelden. Zit je in dezelfde LARP team als een webdesigner hier ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Een betere bron ga je niet krijgen, blokhoofd.
twitter:RamiAlLolah twitterde op zondag 17-08-2014 om 14:53:01SOHR: 30+ #ISIS killed (mostly civilians) in #Assad air raids on #Raqqah. #Syria reageer retweet
quote:Leger Syrië voert luchtaanvallen uit op IS-rebellen
Bij bombardementen van de Syrische luchtmacht in de provincie al-Raqa zijn zondag zeker 49 mensen om het leven gekomen. Zeker 31 van hen waren strijders van de soennitische terreurbeweging Islamitische Staat (IS).
Dat heeft het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten laten weten.
De gevechtsvliegtuigen bestookten doelwitten die de IS'ers op het Assad-bewind hadden veroverd, zoals kantoren van de Syrische geheime dienst en de krijgsraad. Al-Raqqa, de hoofdstad van de gelijknamige provincie, is begin augustus helemaal door IS-strijders veroverd. Zij hebben er de hoofdstad van hun 'kalifaat' in Syrië en de uitvalsbasis voor aanvallen op Irak van gemaakt.
Zaterdag werd bekend dat de jihadisten van IS de afgelopen twee weken in het oosten van Syrië zeker zevenhonderd mensen hebben geëxecuteerd. De meeste slachtoffers waren burgers. Honderden andere leden van de Al Sheitaat-stam zijn verdwenen. Bron voor het bericht is eveneens het Observatorium.
Al Sheitaat
IS heeft aangegeven dat het leden van de Al Sheitaat "ongelovigen" vindt die "geen rust, veiligheid, geld, eten, familie of echtgenotes" verdienen. Bronnen hebben aan het Observatorium laten weten dat burgers zijn onthoofd. IS en de Al Sheitaat-stam liggen sinds juli met elkaar in de clinch nadat IS-strijders twee olievelden veroverden. Tot de stam behoren zo'n 70.000 Syriërs.
In Syrië woedt al ruim drie jaar een burgeroorlog, sinds het regime opstanden tijdens de Arabische Lente gewelddadig begon neer te slaan. Er zijn sindsdien ruim 170.000 doden gevallen.
Door: ANP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
twitter:PetoLucem twitterde op zondag 17-08-2014 om 13:54:55Loy.s.: #SAA forces imposed full control on #Ain_Terrma suburb of #Damascus. #Syria http://t.co/x1tpS6ywv3 reageer retweet
twitter:PetoLucem twitterde op zondag 17-08-2014 om 13:59:24#SAA takeover of #Ain_Terma suburb was accelerated by redeployment of insurgent troops to #Jisreen area after the fall of #Maliha. #Syria reageer retweet
twitter:TheArabSource twitterde op zondag 17-08-2014 om 04:34:54Al-Kindi Hospital in #Aleppo is Under Syrian Arab Army Control: http://t.co/zHuVM1dhwz reageer retweet
Die witte vlag op 00:59 lijkt wel heel erg op die van het Islamitisch Front.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:38 schreef Slayage het volgende:
welke groepering is dit? ik heb die embleem niet eerder gezien
scherp! dat is de IF vlag idd, hun youtube pagina is genaamd badr al sham iig, zal wel weer een coalitie zijn onder onder de IF vlag, ik kom de naam iig nauwelijks tegenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die witte vlag op 00:59 lijkt wel heel erg op die van het Islamitisch Front.
Werkt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |