quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn ook altijd de hele foute mensen die pro-palestinie zijn, en van die aandachtsgeile soap-actrices etc..
Dat doen ze al 2000 jaar niet, maar jouw UI en compassie zal het vast doen oplossen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En als beide partijen er door koppigheid er niet uit gaan komen ?
Die gaan er maar lekker staan, wat kan mij dat verrotten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
meoten die ook maar hun bek houwe?
Gahah dat zeg ik niet. Maar mensen met jouw houding gaan het ook niet oplossen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen ze al 2000 jaar niet, maar jouw UI en compassie zal het vast doen oplossen.
Omdat ze een ander standpunt hebben als jou zijn het naieve mongolen....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naïeve mongolen.
Om het maar even te verduidelijken.
Waarom zou ik het moeten oplossen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahah dat zeg ik niet. Maar mensen met jouw houding gaan het ook niet oplossen.
Je wordt al voorzichtiger. Net zei je nog heel sarcastisch: ''laten we daar naar luisteren met zn allen''. Lees alsjeblieft eerst zijn boek voordat je je mening geeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goede boeken zijn niet afhankelijk van wie ze schrijven nee, maar ik kan me zo indenken dat de mening vertolkt van Carter in een boek weinig zinnig zal zijn. Die kerel heeft werkelijk alles fout gedaan.
ja geen idee ik dacht dat je vond dat die ook maar hun muil moesten houwequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die gaan er maar lekker staan, wat kan mij dat verrotten?
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat ze een ander standpunt hebben als jou zijn het naieve mongolen....
Inderdaad en nu gelukkig ook steeds meer die gewoon weigeren om het leger in te gaan van Israel en daarom in de gevangenis worden gegooid. Dat zijn de echte helden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn duizenden mensen in tel aviv (WAAR DE BOMMEN VALLEN) die op de pleinen aldaar demonstreren tegen de manier van werken van israël..
Nee, jij kwam met die mensen aanslepen, ik zei er niks van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja geen idee ik dacht dat je vond dat die ook maar hun muil moesten houwe
omdat jouw kinderen later doodgeschoten worden door mensen die nu geïndoctrineerd worden tegen de westelijke wereld..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten oplossen dan?
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat jouw kinderen later doodgeschoten worden door mensen die nu geïndoctrineerd worden tegen de westelijke wereld..
Deserteurs heb je altijd, meestal gaan die tegen de muur trouwens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inderdaad en nu gelukkig ook steeds meer die gewoon weigeren om het leger in te gaan van Israel en daarom in de gevangenis worden gegooid. Dat zijn de echte helden.
Uhhh ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat jouw kinderen later doodgeschoten worden door mensen die nu geïndoctrineerd worden tegen de westelijke wereld..
dus je neemt geen kinderen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste.
Ik ben homo, dus de kans is klein.quote:
Ik ben serieus.quote:
Dat is dus een enorme mythe die gelijk al door geprikt word in die lezing. De palestijnen en joden hebben duizenden jaren in vrede geleefd. Het is pas vanaf het begin van de vorige eeuw met de opkomst van het Zionisme hommeles geworden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen ze al 2000 jaar niet, maar jouw UI en compassie zal het vast doen oplossen.
zoals ik eerder al zei; israël is het gidsland van de wereld. Als zij langdurige vrede kunnen bewerkstelligen kan de wereld vrede houden.quote:
Ik heb 't meer over die hele klote-regio.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is dus een enorme mythe die gelijk al door geprikt word in die lezing. De palestijnen en joden hebben duizenden jaren in vrede geleefd. Het is pas vanaf het begin van de vorige eeuw met de opkomst van het Zionisme hommeles geworden.
Wel je feiten kennen.
Dat zegt ook al genoeg over jou niveau......quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deserteurs heb je altijd, meestal gaan die tegen de muur trouwens.
het slaat nergens op om hier te zeggen dat eventuele kinderen in de toekomst wel worden neerschoten..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zoals ik eerder al zei; israël is het gidsland van de wereld. Als zij langdurige vrede kunnen bewerkstelligen kan de wereld vrede houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |