Absoluut, enerzijds de schattigheidsfactor van de jongste en daarnaast het fanatisme van de iets ouderequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van kidsruns
Toen ik als provinciaaltje in Amsterdam ging (samen)wonen en we op zoek waren naar iets, zei ik steeds "Als er maar niet teveel schotels zijn!". Uiteindelijk zijn we in de Anemoonstraat terechtgekomen, wat echt een heerlijk buurtje is. Maar qua reputatie heeft de Van der Pek inderdaad een slechte naam. Als je een beetje openminded bent (dat werd ik dus noodgedwongen) zal je het er best naar je zin hebben, hoewel er de laatste jaren veel veranderd is ivm de al dan niet sloop van vele huizenblokken daar. Erg jammer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van der Pek staat niet in mijn geheugen als een fijne buurt.. Maar dat valt dus wel mee? (Ik heb aan de rand van Noord gewoond, aan de kant van Oostzaan)
Er is begin september ook een loopje in t Twiske, heb al met een half oog naar m'n agenda zitten kijken
Heb je de woede van mijn engelachtige nichtje nog niet meegemaakt toen ze na een kwartier als laatste binnenkwam bij de 1km-kidsloop - met pijn in haar zij. Ontroostbaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
Absoluut, enerzijds de schattigheidsfactor van de jongste en daarnaast het fanatisme van de iets oudere![]()
Ben jij er dan één van de melkboer?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef Quoi het volgende:
Doorzetten zit in de familie blijkbaar![]()
(verder koekoeksei)
Ik denk hetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ben jij er dan één van de melkboer?
* mosselmossel hides
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:37 schreef Angel-A het volgende:
Vanavond mijn 500e km gelopen van dit jaar!
te hard gewerkt?....... oohh' wacht evenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef YUR het volgende:
Ik heb iets niet goed gedaan vandaag denk ik. Morgen maar in de herkansing
Dat is inderdaad onmogelijk, hoewel ik wel weer aan het werk benquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
te hard gewerkt?....... oohh' wacht even
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze wintermaanden ook niet erg productief ben hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onmogelijk, hoewel ik wel weer aan het werk ben
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als je het bekijkt op het vlak van Naseby voorbereidingen ben je hartstikke productief bezig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze wintermaanden ook niet erg productief ben hoor.
Dat dan weer wel.... wat dat betreft kan ik mijzelf gewoon prof noemen, betaalde trainingsurenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als je het bekijkt op het vlak van Naseby voorbereidingen ben je hartstikke productief bezig.
Nee Yur. Problemen met een loopje betekenen altijd een slepende blessure of een chronische aandoening.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik zoek er verder nix achter. Het is gewoon ff een eenmalige offday
Ja, maar dan ga ik dat googlen en dan blijkt dat ik nog maar een paar dagen te leven hebquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee Yur. Problemen met een loopje betekenen altijd een slepende blessure of een chronische aandoening.
Groot voordeel van die kilometerknallerts. Ik loop op het moment ook lekker met de marathonlopers (en ook wat ultras) en die lopen tenminste een beetje normaal qua tempoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:05 schreef Gogo83 het volgende:
Rondje gelopen door een prachtige omgeving (Waardenburg/Neerrijnen). Verder wilde het niet zo. Wel grappig was dat er iemand uit een andere groep mee liep omdat ie rustig aan wilde doen ivm 50 km tijdens de Trail des Fantomes vorige week. Hij had er al 75 op de teller staan deze week, dus verkoos ons 8 km rondje boven de 12 km knallen op de baan met zijn eigen groep.
Deze ultralopert hou ik niet bij hoor.. Loopt een marathon binnen drie uur en loopt in de winter crosswedstrijdjes met gemiddeld 16/17 km per uur. Een beetje de Jero van OSS-Volo dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Groot voordeel van die kilometerknallerts. Ik loop op het moment ook lekker met de marathonlopers (en ook wat ultras) en die lopen tenminste een beetje normaal qua tempo![]()
Maar je hebt weer gelopen![]()
En Yur, geduld, vrees ik. Je wederhelft daarentegen heeft de spirit er weer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een medewerkster van mij is op dit moment aan het werk bij onze NL'se moederonderneming en heeft een paar nieuwe schoenen laten aan meten,
Nu kan ik zo snel het model niet achterhalen maar schrok ik van de prijs..180 euro, ik dacht dat schoenen in NL een stuk goedkoper waren.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat wel vrij prijzig Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een medewerkster van mij is op dit moment aan het werk bij onze NL'se moederonderneming en heeft een paar nieuwe schoenen laten aan meten,
Nu kan ik zo snel het model niet achterhalen maar schrok ik van de prijs..180 euro, ik dacht dat schoenen in NL een stuk goedkoper waren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Brooks Glycerin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een medewerkster van mij is op dit moment aan het werk bij onze NL'se moederonderneming en heeft een paar nieuwe schoenen laten aan meten,
Nu kan ik zo snel het model niet achterhalen maar schrok ik van de prijs..180 euro, ik dacht dat schoenen in NL een stuk goedkoper waren.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
ik stond er echt versteld van inderdaad, ik dacht dat je ze rond de 120 euro op de kop kon tikken...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef E.T. het volgende:
3 modellen Glycerin geleden waren ze al 165 euro... dus nu 180 kan best kloppen...
Hardlopen is best duur in NL..
Volgens mij is dat Brooks model ook uitzonderlijk boven de reguliere prijs. Die glycerin's kun je voor 150E op de kop tikken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik stond er echt versteld van inderdaad, ik dacht dat je ze rond de 120 euro op de kop kon tikken...
Maakt ze zelfs nog duurder dan schoenen hier in NZ
Dan moet je er niet bij vertellen dat je ook prima schoenen voor 120 kunt krijgen hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ga dit even aan Mrs.RD vertellen!!
*slaat toek neer*quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kijk wel uit. Eet ze mn bord steeds leeg
sssttttt!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moet je er niet bij vertellen dat je ook prima schoenen voor 120 kunt krijgen he
Wat balen Sjaap.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:33 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm ik vrees voor mijn TdF, ik heb nog steeds een nat bebloede pleister en kous als ik maar te dicht bij een schoen met een hiel kom, laat staan dat ik dan erin ga lopen. Dit weekend eens proberen te lopen maar vrees dat het niet het beste idee is, zeker niet gezien mijn vormpeil toch ondermaats is momenteel... Iemand geinteresseerd in een 13 km TdF? Snif, volgend jaar dan maar!
Jij mazzelaar! Hier wordt alweer gepiept als ik roep dat ik in december nieuwe schoenen "moet".quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sssttttt!!
Mrs.RD klaagt gelukkig sowieso nooit over mijn hardloopuitgaves
als je goed kijk dan zie je op Marktplaats een sub groep "echtgenoot/echtgenote".... just sayingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:53 schreef Nanook24 het volgende:
Jij mazzelaar! Hier wordt alweer gepiept als ik roep dat ik in december nieuwe schoenen "moet".
Zit daar ook garantie opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je goed kijk dan zie je op Marktplaats een sub groep "echtgenoot/echtgenote".... just saying
Oei, hoe heet hij, kan ik mijn concurrentie een beetje in de gaten houdenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Deze ultralopert hou ik niet bij hoor.. Loopt een marathon binnen drie uur en loopt in de winter crosswedstrijdjes met gemiddeld 16/17 km per uur. Een beetje de Jero van OSS-Volo dus.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:33 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm ik vrees voor mijn TdF, ik heb nog steeds een nat bebloede pleister en kous als ik maar te dicht bij een schoen met een hiel kom, laat staan dat ik dan erin ga lopen. Dit weekend eens proberen te lopen maar vrees dat het niet het beste idee is, zeker niet gezien mijn vormpeil toch ondermaats is momenteel... Iemand geinteresseerd in een 13 km TdF? Snif, volgend jaar dan maar!
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:33 schreef Sjaapje het volgende:
Te groot...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Nirak het volgende:
[..]Pijnlijk ook? Blaren pleister geen optie?
Kun je dan niet een week op slippers lopen en afyapen voor de tdf? Of gaat dat erg ver?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:34 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Te groot...
Nu moest het dit weekend toch onverwacht goed gaan, kan ik nog van gedacht veranderen...
Wat ben ik blij dat niemand zich met mijn uitgaven bemoeit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wat balen Sjaap.
[..]
Jij mazzelaar! Hier wordt alweer gepiept als ik roep dat ik in december nieuwe schoenen "moet".
if the bone isn't showing, keep going!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Kun je dan niet een week op slippers lopen en afyapen voor de tdf? Of gaat dat erg ver?
het enige wat mij soms tegen staat, ondanks dat ik het niet erg vind om alleen te lopen, dat ik vaak nooit, maar dan ok nooit iemand tegen kom.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:41 schreef Schanulleke het volgende:
Goeie TT, ik liep maandagavond een LDL en moest ook weer denken aan hoe mooi mijn woonomgeving is. Als ik in de stad zou wonen, zou ik niet half zo graag lopen.
https://www.endomondo.com/workouts/387088193/6604798
Hmm, if the bone is showing, you just went to far!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
if the bone isn't showing, keep going!
laten we in ieder geval hopen dat het alsnog goed komt!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Hmm, if the bone is showing, you just went to far!
Ik moet ook sprintjes kunnen trekken voor het werk, dus liever niet een week of 2 kreupel... Dan maar slim en niet die hard.
mijn opmerking kwam vooral omdat tijdens evenementen waarbij trail en MTB gecombineert is, de lopers bijna altijd bij elkaar staan aan een kant van de hal en de bikers aan de andere kantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik groet iedereen. Waar ik me dan aan stoor is al dat ik vrijwel iedere loop wel moet stoppen omdat een hond aanslaat en agressief gedrag vertoont. En al die baasjes die er dan maar wat uilig bij staan te kijken. Ik kan me er maar één heugen die daadwerkelijk even sorry zei.
Ahhh, da's mooi balen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:33 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn vrouw kocht hardloopschoenen voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat niemand zich met mijn uitgaven bemoeit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef Wolve000 het volgende:
Zonet lekker gelopen, social event van de club. Rondje lopen, daarna een drankje doen. Maar toen zijn we daar ook maar blijven eten. Net pas thuis, snel gedouched, en zo al meteen weer planken.
En twee dagen op rij gelopen, dus morgen is wel een mooie dag om een dag rust te nemen.^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
lui dierquote:
^^quote:
but you are getting pretty close!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Het ziet er alleen nog lang niet zo tof uit als Kilian
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei, hoe heet hij, kan ik mijn concurrentie een beetje in de gaten houden.
Jammer dat je training niet helemaal lekker was, dan maar genieten van de omgeving inderdaad.
Sjaapje, balen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe weet jij dan dat je in december nieuwe schoenen "moet"?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Jij mazzelaar! Hier wordt alweer gepiept als ik roep dat ik in december nieuwe schoenen "moet".Schoenen gaan tussen de 500 en 1000 km mee, sommigen lopen er echt heel lang heel lekker op. /advocaatvandeduivel
![]()
Die van mij zijn na 600 (misschien 700) toch wel echt af en klaar, maar dat zal aan mijn gewicht kunnen liggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
500km is wel erg aan de lage kant Gogo
Als dat zo is zou ik een ander merk schoenen zoeken
OK volgende keer wil ik mee, om wat daaltips op te doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 06:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Nog 3 videootjes van mij bij de Dorenther klippen. Het ziet er alleen nog lang niet zo tof uit als Kilian
Een paar van mij gaan nu al ruim 1000 km mee en qua slijtage aan de zool e.d. ziet het er nog allemaal goed uit (demping kun je natuurlijk weinig aan zien). En ik ben ook niet bepaald een vedergewicht te noemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:04 schreef Frsh het volgende:
[..]
Die van mij zijn na 600 (misschien 700) toch wel echt af en klaar, maar dat zal aan mijn gewicht kunnen liggen.
/zwarebotten
Van deze 4 heb ik in ieder geval bericht gehad dat ze aansluiten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:05 schreef Angel-A het volgende:
Waar hadden we nou ook alweer precies afgesproken zondag in Schoorl? En kan ik daar mijn auto kwijt?
Wie ga ik daar allemaal zien? Frsh, Hats, Murmeli, TheWhiteCowboy volgens mij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |