Jaja, ik vind 'm leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef hatsaflats het volgende:
Klinkt goed GotC! Jammer van Haag, maar lastig te combineren idd.
Ik heb een nieuwe broek:
[ afbeelding ]
Al de hele zomer naar zitten kijken, en net met 50% korting kunnen kopen
Nee, bij de fysieke winkel van All4Running. Magazijn moet leeg omdat ze naar een pand 100m verderop gaan verhuizenquote:
Om het makkelijk te maken ik heb zeer waarschijnlijk mijn oranje auto bij mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:14 schreef Frsh het volgende:
[..]
Van deze 4 heb ik in ieder geval bericht gehad dat ze aansluiten.
Locatie is buitencentrum Schoorlse Duinen, Oorsprongweg 1, Schoorl. We zien elkaar om een uurtje of 11!
Dat zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb mijn schema nog eens bekeken, en eigenlijk is een km of 11 komend weekend wel een goed idee (ook met het oog op het feit dat ik volgende week een relatieve rustweek heb, en ik met geen mogelijkehid kan goedpraten dat de TdF in een rustweek past, dus de relatieve rust een weekend naar voren halen is een goed idee).
Nadeel is alleen dat er zaterdagavond een going away party op de agenda staat, dus dat zou nog wat roet in het eten kunnen gooien.
Ik doe even een "onder voorbehoud", als ik zondag meega stuur ik je wel een app-je in de ochtend (ik neem aan dat je tel nr niet meer veranderd is sinds december?).
Viel mij ook al op ja, iedereen extreem lange duurlopen aan het maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Murmeli het volgende:
Dooie boel hier.
Dooie boel hier thuis ook trws
Nee! Meetings (via Skype) en leeswerk enzo. En in de 'pauze' even een blogpost schrijven...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, iedereen extreem lange duurlopen aan het maken?
Echt? Ik lig met mijn mond open op de bank te snorkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee! Meetings (via Skype) en leeswerk enzo. En in de 'pauze' even een blogpost schrijven...
Ja, echt! Erg leuke meeting. En wat artikelen lezen. En nu een glaasje Lagavulin 16quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Echt? Ik lig met mijn mond open op de bank te snorkenLDL wordt het energetische hoogtepunt vandaag, vrees ik
Ja! Laatste training voor TdF zit erop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
JA GODSAMME WAAROM HEEFT NIEMAND ME GEZEGD DAT JE DAAR VOOR MOET TRAINENquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ja! Laatste training voor TdF zit erop.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, uit de categorie "SPAM HIER JE BLOG", heb ik ook weer eens een blogpost geschreven.
http://www.runeatsleeprepeat.co.uk/?p=713
Nu verzuipen de posts over hardlopen tenminste niet zo in alle slowchat, leest best prettig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die beloftevan jou om een keer mee te trainen met de GVAC marathontraining was ook een loze he?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:41 schreef streamnl het volgende:
Ik ga vanavond maar eens geen alcohol drinken en eens een keer op tijd naar bed![]()
Vandaag terug gekomen van een weekje Plasmolen. Mijn schoonlui gingen daar heen en wij mochten gratis mee. Dat gedaan zonder al te hoge verwachtingen van het Plasmolen.
Maar wat is het daar mooi (niet zo mooi als Schoorl) maar toch erg mooi. Ze hebben zelf heuvels![]()
![]()
Ja, die zag ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zocht een animated gif met iets als "Awesome!", maar wellicht is deze beter
[ afbeelding ]
Nee hoor. Jullie trainen nog een aantal weken en ik doe echt wel een keertje mee. Tijd genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
Die beloftevan jou om een keer mee te trainen met de GVAC marathontraining was ook een loze he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |