abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:13:55 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143165825
.
pi_143165842
Naamtopic O+
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Pfffffff. Mên wat kut.
Best wel ja......

;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:14:29 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143165843
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:

Nee, maar als ik hier alleen blijf is het me toch net wat te duur. En hell no dat ik een flatmate neem.
Aah ja, ook altijd lastig. Maar " net te duur " klinkt als in ieder geval nog eventjes betaalbaar en dat je soort van rustig op zoek kan gaan :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:14:41 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143165850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Barbusse het volgende:
Naamtopic O+
Verdien je :*
pi_143165867
Ik ben echt continu kleding kwijt :P
Het 3 kasten systeem is niet feilloos
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143165880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder fok ontdekt. Ze zit nu een jaartje op FB en ik word er knettergek van :')
Heb mn moeder op FB maar wel met de afspraak dat ze niet mag reageren op mn berichten/foto's en ze ook nergens anders ter sprake mag brengen. Werkt aardig. :P
For great justice!
pi_143165889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze doet gelukkig niet veel op FB.
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!

En ze kan geen fotos plaatsen, moet ik elke keer doen, dan heeft ze weer in de instellingen gekloot, of mensen getagd die niet op de foto staan, etc.

;(
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_143165929
Mijn vader heeft FB en ik heb hem gewoon niet toegevoegd, en dat weet ie ook :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143165933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!

En ze kan geen fotos plaatsen, moet ik elke keer doen, dan heeft ze weer in de instellingen gekloot, of mensen getagd die niet op de foto staan, etc.

;(
:')!
For great justice!
pi_143165936
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Heb mn moeder op FB maar wel met de afspraak dat ze niet mag reageren op mn berichten/foto's en ze ook nergens anders ter sprake mag brengen. Werkt aardig. :P
Wat gemeen :o
Tap tap tap
pi_143165950
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aah ja, ook altijd lastig. Maar " net te duur " klinkt als in ieder geval nog eventjes betaalbaar en dat je soort van rustig op zoek kan gaan :)
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat sta :P

Trouwens... http://www.remax-malta.co(...)undings_240101034-97
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_143165961
quote:

[..]

;(
Nee, mijn moeder blijft overal vanaf. Ik heb alles voor d'r op verborgen gezet, ik heb een foto voor haar erop gezet en klaar.
Tap tap tap
pi_143165973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat gemeen :o
Anders mik ik haar er weer gewoon af hoor. :P Geen zin om op familiefeestjes aangesproken te worden over het feit dat ik altijd met stapels drank en vrouwen op de foto sta. :P
For great justice!
pi_143165979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is nog net niet gratis ;(
Tap tap tap
pi_143165982
quote:

[..]

;(
What the hell dude? :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:18:32 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143165987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet duur :o
pi_143166008
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is nog net niet gratis ;(
Naja, niet duur lijkt me :P
pi_143166014
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef Q. het volgende:

[..]

:')!
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."

En naderhand mag ik puin ruimen. Gelukkig heb ik nu 1 van de zwaarste antivirus erop geknald.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_143166032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."

En naderhand mag ik puin ruimen. Gelukkig heb ik nu 1 van de zwaarste antivirus erop geknald.
Onbekende Nigeriaanse prinsen, altijd gezellig.
For great justice!
pi_143166039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

What the hell dude? :')
Ik hoop dat de nieuwigheid er snel af is bij d'r.
pi_143166046
quote:

[..]

O ja, mijn moeder zit alleen op d'r mobiel op FB dus dat werkt voor geen zak, misschien is dat het.
Tap tap tap
pi_143166058
quote:

[..]

Holy guacamoly :')
pi_143166067
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Q. het volgende:

[..]

Onbekende Nigeriaanse prinsen, altijd gezellig.
Ach, ik doe al haar bankzaken sinds mijn vader overleden is, dus gaat niks gebeuren. Maar leuk is anders.
pi_143166118
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik hoop dat de nieuwigheid er snel af is bij d'r.
Kan ik me voorstellen ja :P
pi_143166235
Daar is het onweer *O*
Kak, moet nog naar de apotheek en de Hema.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')