Best wel ja......quote:
Aah ja, ook altijd lastig. Maar " net te duur " klinkt als in ieder geval nog eventjes betaalbaar en dat je soort van rustig op zoek kan gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Nee, maar als ik hier alleen blijf is het me toch net wat te duur. En hell no dat ik een flatmate neem.
Heb mn moeder op FB maar wel met de afspraak dat ze niet mag reageren op mn berichten/foto's en ze ook nergens anders ter sprake mag brengen. Werkt aardig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder fok ontdekt. Ze zit nu een jaartje op FB en ik word er knettergek van
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet gelukkig niet veel op FB.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!
En ze kan geen fotos plaatsen, moet ik elke keer doen, dan heeft ze weer in de instellingen gekloot, of mensen getagd die niet op de foto staan, etc.
Wat gemeenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb mn moeder op FB maar wel met de afspraak dat ze niet mag reageren op mn berichten/foto's en ze ook nergens anders ter sprake mag brengen. Werkt aardig.
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat staquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ja, ook altijd lastig. Maar " net te duur " klinkt als in ieder geval nog eventjes betaalbaar en dat je soort van rustig op zoek kan gaan
Nee, mijn moeder blijft overal vanaf. Ik heb alles voor d'r op verborgen gezet, ik heb een foto voor haar erop gezet en klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!
En ze kan geen fotos plaatsen, moet ik elke keer doen, dan heeft ze weer in de instellingen gekloot, of mensen getagd die niet op de foto staan, etc.
Anders mik ik haar er weer gewoon af hoor.quote:
Het is nog net niet gratisquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat sta![]()
Trouwens... http://www.remax-malta.co(...)undings_240101034-97
What the hell dude?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet duurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat sta![]()
Trouwens... http://www.remax-malta.co(...)undings_240101034-97
Naja, niet duur lijkt mequote:
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."quote:
Onbekende Nigeriaanse prinsen, altijd gezellig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."
En naderhand mag ik puin ruimen. Gelukkig heb ik nu 1 van de zwaarste antivirus erop geknald.
Ik hoop dat de nieuwigheid er snel af is bij d'r.quote:
O ja, mijn moeder zit alleen op d'r mobiel op FB dus dat werkt voor geen zak, misschien is dat het.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."
En naderhand mag ik puin ruimen. Gelukkig heb ik nu 1 van de zwaarste antivirus erop geknald.
Holy guacamolyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik doe al haar bankzaken sinds mijn vader overleden is, dus gaat niks gebeuren. Maar leuk is anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Onbekende Nigeriaanse prinsen, altijd gezellig.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nieuwigheid er snel af is bij d'r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |