Volgens mij mag je alleen geen zuivel meenemen als je buiten Europa gaat vliegen..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Indiany het volgende:
Goededag mede fokkers!
Graag iemand met ervaring met reizen naar Australië en etenswaren meenemen.
Ik ga binnekort 3 maanden stage lopen in Australië en zou graag voor mijn toekomstige collega's de Nederlandse delicatessen die wij kennen als stroopwafels voor hun meenemen.
Is dit echter mogelijk met de strenge controle? Of word er niet moeilijk gedaan zolang ik het aangeef?
Hartelijk dank!
Klopt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij mag je alleen geen zuivel meenemen als je buiten Europa gaat vliegen..
quote:The following items are restricted:
eggs and egg products
dairy products
uncanned meat
seeds and nuts
fresh fruit and vegetables
http://www.daff.gov.au/biosecurity/import/food
Vuile crimineel dat je bent!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik had een zak zoute drop bij me incl salmiakpastilles.
Die hebben me 2,5 uur gekost.
Dat sowieso, maar dat wisten zij nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vuile crimineel dat je bent!
En als je het niet aangeeft, en ze vinden het toch niet leuk dat je stroopwafels meeneemt:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Klonk het volgende:
Denk dat het trouwens wel verstandig is om het even te aan te geven, ergste wat kan gebeuren is dat je een paar pakken koekjes kwijt bent
quote:you could be prosecuted, fined more than $66000 and risk 10 years jail and a criminal record.
Je vakantie wordt wat "apart" als ze je dan betrappen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Indiany het volgende:
Of word er niet moeilijk gedaan zolang ik het aangeef?
Genoeg Border Security op de zondagavond gekeken. Dat kan je maximaal een boete van 220 australische dollar opleveren voor het foutief invullen van het formulier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Klonk het volgende:
Denk dat het trouwens wel verstandig is om het even te aan te geven, ergste wat kan gebeuren is dat je een paar pakken koekjes kwijt bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |