abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143673213
Ok. Legends is tof!
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:34:54 #152
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143741829
The Honourable Woman _O_ Fantastische laatste aflevering. Zit wel met een wat leeg gevoel nu, omdat ik de serie met zoveel plezier heb gevolgd. Ik ga de serie sowieso nog een tweede keer kijken zodat ik misschien nog wat dingen ontdek die ik nog niet eerder heb gezien.

Wat mij betreft had Rectify dit seizoen wel afgelopen mogen zijn. Hopelijk is het volgende seizoen maar 5/6 afleveringen, want aan nóg 10 afleveringen heb ik eigenlijk geen behoefte.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143798844
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat mij betreft had Rectify dit seizoen wel afgelopen mogen zijn. Hopelijk is het volgende seizoen maar 5/6 afleveringen, want aan nóg 10 afleveringen heb ik eigenlijk geen behoefte.
Niet mee eens. Blijft de beste serie voor mij op dit moment op tv. Ook al was de finale wat frustrerend. Britse series en films kan ik juist echt niet aan. Ja Sherlock is tof maar dat komt door de 3 hoofdrolspelers en niet door de verhaallijnen of cinematografie. Dat kunnen de Amerikanen toch een heel stuk beter.
pi_143828692
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef Leafeon672 het volgende:
The Honourable Woman _O_ Fantastische laatste aflevering. Zit wel met een wat leeg gevoel nu, omdat ik de serie met zoveel plezier heb gevolgd. Ik ga de serie sowieso nog een tweede keer kijken zodat ik misschien nog wat dingen ontdek die ik nog niet eerder heb gezien.

Gelukkig voor jou worden het 6 afleveringen ipv 10 voor S3. Neem aan de laatste 6.
Ik geniet er nog steeds veel van alleen was seizoen 1 beduidend beter. Prachtig verhaal.
pi_143871353
Ze willen Full House nieuw leven inblazen..wat een creatieve armoede in comedy land :')
http://nu.nl/film/3861780(...)even-ingeblazen.html
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 27 augustus 2014 @ 02:53:59 #156
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_143871391
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 02:44 schreef Tim86 het volgende:
Ze willen Full House nieuw leven inblazen..wat een creatieve armoede in comedy land :')
http://nu.nl/film/3861780(...)even-ingeblazen.html
Girl meets World is best grappig, maar het is niet de familie serie die Full House was. Full House heeft een aantal geweldige acteurs. Maar gaat het ook niet redden in het huidige televisie landschap. Net zoals dat Airwolf, Knight Rider etc het niet meer goed doen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:27:01 #157
28033 Pek
je moet wat
pi_143890968
Intruders van BBC USA is tof, ben na de eerste 10 minuten al hooked en heb nog geen idee waar het over gaat :')

Goeie cast: John Simm, James Frain _O_
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_143893673
Heb net het hele seizoen Faking it gezien wat binnenkort op de Nederlandse MTV komt, best leuke serie. :@ :@
(she/her)
pi_143907611
Ik heb de eerste drie afleveringen van Outlander gezien en dat is ook zeer de moeite waard! Mooie beelden van Schotland en een intrigerend verhaal.

Vind het alleen jammer dat er nog maar drie zijn uitgezonden, want het smaakt echt naar meer :P.
Amen.
pi_143907635
Ik ben The Strain gaan kijken gisteren en vond het best meevallen eigenlijk. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 09:04:42 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_143908001
Ze zijn Extant er wel een beetje aan het doorheen jagen he. Vorige week twee afleveringen en deze week weer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143908696
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:04 schreef Karina het volgende:
Ze zijn Extant er wel een beetje aan het doorheen jagen he. Vorige week twee afleveringen en deze week weer.
Ja en ik had vorige week het gevoel dat ik maar 1 aflevering heb gezien, eigenlijk gebeurt er bijna niets.

Nouja niets... had in ieder geval in 1 aflevering gepast.
pi_143910137
Weet iemand trouwens waarom er in Extant de titel veranderd van “Extinct” naar “Extant ?

Zit daar een reden achter die al bekend is?

Of is the foetus gonna kill us all :D
pi_143910409
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:53 schreef Thunder0x het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er in Extant de titel veranderd van “Extinct” naar “Extant ?

Zit daar een reden achter die al bekend is?

Of is the foetus gonna kill us all :D
Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.

Las ergens: "Extant, as in the opposite of extinct".
pi_143910424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Extant is volgens mij een bedacht woord, wat het tegenovergestelde van Extinct moet betekenen.

Ah ok, thanks. :)
pi_143910457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Niet bedacht, gewoon een bestaand Engels woord.

http://www.merriam-webster.com/dictionary/extant
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_143910490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:11 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Niet bedacht, gewoon een bestaand Engels woord.

http://www.merriam-webster.com/dictionary/extant
Dit.
Ja doei.
pi_143955997
Van Gotham is een preview/making of beschikbaar van 21 minuten.

Ook wel wat pilots uit vandaag:

“Hand Of God” centers on the powerful Judge Harris Pernell (Perlman), a hard-living, law-bending married man with a high-end call girl on the side who has a religious awakening and starts having visions and hearing voices through his ventilator-bound son that could be God speaking to him.

“Hysteria”, produced by Alcon Entertainment, centers on a doctor who travels to her hometown of Houston to investigate an epidemic among high school girls that may be spreading through technology.

A dramatic comedy about a group of young American expats in Paris searching for love and friendship and an ocean of distance from their past.

Really revolves around a social and opinionated group of thirtysomething friends in Chicago.Written, directed and starring Jay Chandrasekhar, Really is a funny, extremely, honest behind-the-curtain look at the complexities of marriage and the charged dynamics of a tight-knit group of friends. The show is about four hard-charging suburban Chicago couples trying to grasp on-to their dwindling youth. At the center are the happily but messily married couple “Jed,” played by Chandrasekhar, and “Lori,” played by Sarah Chalke. When Jed is faced with the choice of keeping his pal’s secret or destroying his friend group, he winds up digging himself into a very deep hole. Really explores marriage, friendship and the stifling peculiarities of suburban Chicago life.

A coming-of-age comedy set in the “go-go” 80s about a college student enjoying a last hurrah before summer comes to an end–and the future begins.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143956166
Vanavond weer Rush en Satisfaction! _O_
pi_143956238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Van Gotham is een preview/making of beschikbaar van 21 minuten.

Ook wel wat pilots uit vandaag:

[ afbeelding ]
“Hand Of God” centers on the powerful Judge Harris Pernell (Perlman), a hard-living, law-bending married man with a high-end call girl on the side who has a religious awakening and starts having visions and hearing voices through his ventilator-bound son that could be God speaking to him.

[ afbeelding ]
“Hysteria”, produced by Alcon Entertainment, centers on a doctor who travels to her hometown of Houston to investigate an epidemic among high school girls that may be spreading through technology.

[ afbeelding ]
A dramatic comedy about a group of young American expats in Paris searching for love and friendship and an ocean of distance from their past.

[ afbeelding ]
Really revolves around a social and opinionated group of thirtysomething friends in Chicago.Written, directed and starring Jay Chandrasekhar, Really is a funny, extremely, honest behind-the-curtain look at the complexities of marriage and the charged dynamics of a tight-knit group of friends. The show is about four hard-charging suburban Chicago couples trying to grasp on-to their dwindling youth. At the center are the happily but messily married couple “Jed,” played by Chandrasekhar, and “Lori,” played by Sarah Chalke. When Jed is faced with the choice of keeping his pal’s secret or destroying his friend group, he winds up digging himself into a very deep hole. Really explores marriage, friendship and the stifling peculiarities of suburban Chicago life.

[ afbeelding ]
A coming-of-age comedy set in the “go-go” 80s about a college student enjoying a last hurrah before summer comes to an end–and the future begins.
Klinken eigenlijk allemaal wel interessant, al twijfel ik of het niveau al te hoog ligt. Die met Perlman en Chalke ga ik sowieso kijken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_143959082
Het concept van hysteria klinkt wel aardig, maar ik vrees een beetje voor de uitvoering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:15:41 #172
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143961433
Hand of God lijkt me wel interessant. De rest lijkt me niet echt wat.
Feyenoord!
pi_143962366
The Cosmopolitans klinkt als snelle cancel. :')
pi_144015828
Matige, maar zeer verrassende seizoensfinale van The Divide.
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:16:57 #175
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_144017346
Tyrant is toch echt wel een briljante serie zeg. Spannend verhaal, mooie sfeer en erg goed geacteerd. Vooral die gast die de nieuwe president speelt, speelt echt geweldig.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')