Ik dacht nog, laat ik even op zoeken of er een apart topic voor is maar ik ben zo blind dat ik hem over het hoofd heb gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:34 schreef Blik het volgende:
Trastevere om te slapen!
Maar check eens het Rome-topic
TRV / Rome #7: Waar Trastevere te vaak overgeslagen wordt
Goed idee, ik zag ook op tegen het 2x inpakken/uitpakken/sjouwen met de koffers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:37 schreef SeLang het volgende:
Ik kampeerde altijd in Rome (Camping Nomentano) maar ik weet niet of die nog bestaat.
Btw: je hoeft Florence niet persé over te slaan, de snelste treinen doen Rome-Florence in minder dan 2 uur dus een dagtocht is mogelijk. Ik deed in het verleden wel vaker uitstapjes met Rome als basis.
Oh ideaal, het strand had ik helemaal niet aan gedacht.. voor een dagje wel leuk als we een beetje goed weer hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef Funk__Doc het volgende:
Trastevere inderdaad prima locatie om hotel te pakken. Met metro ben je zo in de stad en je kan in Rome super makkelijk zwart reizen. Heb alleen eerste ritje een kaartje gekocht, daarna nooit meer. Je kan overigens ook makkelijk naar het strand. Ongeveer een uur met de trein en retourtje kost ongeveer 3 euro. En verder moet je gewoon heel veel lekker eten in Rome. 90% van ons geld hebben we aan eten en wijn uitgegeven en ook elke avond duur gegeten, maar dat is het 100% waard.
Op welke manier reis je naar Rome?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:31 schreef Yesse het volgende:
Nu ben ik alleen nog op zoek naar goede tips en trucs voor zowel naar als in Rome.
Nog een andere tip als je tijd hebt en bent geinteresseerd in de oudheid: Ostia Antica. Dat was vroeger de haven van het Romeinse rijk maar ligt nu ver in het binnenland (door verzilting). Goed bewaard gebleven Romeinse stad (beetje Pompei achtig) en makkelijk te doen als dagtocht vanuit Rome.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:46 schreef Yesse het volgende:
Oh ideaal, het strand had ik helemaal niet aan gedacht.. voor een dagje wel leuk als we een beetje goed weer hebben.
Transavia vanaf Rotterdam, de kans is groot dat we van di-di gaan omdat je dat voor een paar tientjes vliegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Op welke manier reis je naar Rome?
Opgezocht via Google, ziet er tof uit! En dicht bij het strand... Zou je het kunnen combineren? Als een soort tussenstop op weg naar het strand?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nog een andere tip als je tijd hebt en bent geinteresseerd in de oudheid: Ostia Antica. Dat was vroeger de haven van het Romeinse rijk maar ligt nu ver in het binnenland (door verzilting). Goed bewaard gebleven Romeinse stad (beetje Pompei achtig) en makkelijk te doen als dagtocht vanuit Rome.
Dat moet je zelf even nagaan want ik ben geen strandmens en was dus alleen geïnteresseerd in Ostia Antica en niet het huidige Ostia strand.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef Yesse het volgende:
Opgezocht via Google, ziet er tof uit! En dicht bij het strand... Zou je het kunnen combineren? Als een soort tussenstop op weg naar het strand?
Het zou kunnen, maar ik zou het zonde vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:53 schreef Yesse het volgende:
Opgezocht via Google, ziet er tof uit! En dicht bij het strand... Zou je het kunnen combineren? Als een soort tussenstop op weg naar het strand?
Botjeskelderquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:00 schreef Anosmos het volgende:
Ga hier naartoe. Luguber, maar wel indrukwekkend.
Kan niet luguber genoegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:00 schreef Anosmos het volgende:
Ga hier naartoe. Luguber, maar wel indrukwekkend.
Nice, zijn goede fims gemaakt volgens wiki Wordt een drukke week waarschijnlijkquote:
Als TS een auto zou huren is dat zo te doen, maar met OV zou ik het niet weten. Ik vond Ostia in ieder geval een stuk indrukwekkender als pompeij. Maar als TS toch zo zuidelijk zou gaan is weer herculaneum veel gaver als pompeij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat moet je zelf even nagaan want ik ben geen strandmens en was dus alleen geïnteresseerd in Ostia Antica en niet het huidige Ostia strand.
Ostia strand is een paar haltes verder dan Ostia Antica en er kan met hetzelfde kaartje gereisd worden. Dus in theorie is het mogelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als TS een auto zou huren is dat zo te doen, maar met OV zou ik het niet weten. Ik vond Ostia in ieder geval een stuk indrukwekkender als pompeij. Maar als TS toch zo zuidelijk zou gaan is weer herculaneum veel gaver als pompeij.
Vetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Santa Maria della Vittoria. Dit wassen beeld zit een echt lijk in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben op het strand vaak na een uurtje of 2 wel uitgekeken dus wie weet.. goed om te weten in ieder geval. Bikini in de tas voor de zekerheidquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ostia strand is een paar haltes verder dan Ostia Antica en er kan met hetzelfde kaartje gereisd worden. Dus in theorie is het mogelijk
Nicequote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:25 schreef christiman het volgende:
Ik weet niet of je heel erg into kerken bent, maar ga anders eens kijken in de San clemente en de San pietro in vincoli. Beiden wat kleinere kerken, maar ik vond ze zeker de moeite waard.
Oh, en als je in Trastevere gaat bivakkeren, dan mag een bezoek aan de Santa maria in Trastevere natuurlijk niet ontbreken![]()
Oh, ik neem aan dat het alom bekend is, maar: vermijd de terrassen op de bekende pleinen/bij bekende attracties. Neem even een zijstraat en ga daar kijken, vaak een stuk goedkoper en rustiger
Daarom ook Trastevere als startplek nemen, daar kun je overal lekker eten en drinken zonder het risico te lopen dat je matig toeristenvoedsel krijgt (alhoewel je overal in Rome wel aardig eten krijgt, in tegenstelling tot wat je in Parijs soms voorgeschoteld krijgt)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
NiceJa dat laatste is inderdaad bekend. In juni zijn we 4 daagjes in Parijs geweest, de lekkerste restaurantjes bevinden zich ook altijd net een paar straatjes verderop
Oh man, ik had mijn vriend nog gewaarschuwd geen pizza te nemen in Parijs aangezien ik had gelezen dat ze in Parijs dit gewoon echt niet kunnen maken. Hij heeft er nu nog spijt van. Vet, zwart aangebrand maar toch nog een beetje degerig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Daarom ook Trastevere als startplek nemen, daar kun je overal lekker eten en drinken zonder het risico te lopen dat je matig toeristenvoedsel krijgt (alhoewel je overal in Rome wel aardig eten krijgt, in tegenstelling tot wat je in Parijs soms voorgeschoteld krijgt)
Roma pass is erg duur, 3 achtereenvolgende dagen openbaar vervoer en twee museums gratis. Eigenlijk alleen interessant als fastpass voor het colloseum.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef KaBuf het volgende:
Oh ja, en nog tips:
Zoek even op internet hoe je overal korting kan krijgen.
Roma Pass is ideaal bijvoorbeeld, veel gratis toegang of korting en drie dagen metro.
En zelf heb ik zowel de Engelenburcht als de Vaticaanse Musea 's avonds bezocht (beide een andere avond)
De Engelenburcht is 's avonds heel indrukwekkend en er zijn enkele zaken open die normaal niet open zijn.
Vaticaanse Musea zijn met de avondopeningen een stuk rustiger.
Weet alleen niet of beide dingen ook nog mogelijk zijn als jij er bent, zou je even moeten opzoeken
Het 1,50 kaartje is maar één treinrit geldig, dus je zult weer een nieuw kaartje nodig hebben. Houd er rekening mee dat de stranden in Lido di Ostia allemaal betaald zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ostia strand is een paar haltes verder dan Ostia Antica en er kan met hetzelfde kaartje gereisd worden. Dus in theorie is het mogelijk
Van de "onbekende kerken" tip ik St ignatius de loyola chiesaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:25 schreef christiman het volgende:
Ik weet niet of je heel erg into kerken bent, maar ga anders eens kijken in de San clemente en de San pietro in vincoli. Beiden wat kleinere kerken, maar ik vond ze zeker de moeite waard.
Oh, en als je in Trastevere gaat bivakkeren, dan mag een bezoek aan de Santa maria in Trastevere natuurlijk niet ontbreken![]()
Oh, ik neem aan dat het alom bekend is, maar: vermijd de terrassen op de bekende pleinen/bij bekende attracties. Neem even een zijstraat en ga daar kijken, vaak een stuk goedkoper en rustiger
Roma pass is niet alleen gratis toegang voor de eerste twee he, kan je ook drie dagen lang vrij veel korting mee krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:02 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Roma pass is erg duur, 3 achtereenvolgende dagen openbaar vervoer en twee museums gratis. Eigenlijk alleen interessant als fastpass voor het colloseum.
Volgens mij moet je voor de avondopenstellingen reserveren.
Ja maar voor ¤6 mag je een hele dag onbeperkt reizen.quote:[..]
Het 1,50 kaartje is maar één treinrit geldig, dus je zult weer een nieuw kaartje nodig hebben. Houd er rekening mee dat de stranden in Lido di Ostia allemaal betaald zijn.
Klopt allemaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Roma pass is niet alleen gratis toegang voor de eerste twee he, kan je ook drie dagen lang vrij veel korting mee krijgen.
En Vaticaanse Musea is inderdaad vooraf reserveren. Avondrondleiding Engelenburcht niet.
[..]
Ja maar voor ¤6 mag je een hele dag onbeperkt reizen.
Ik weet niet of je de Gallaria Borghese wilt bezoeken (als je toch in de buurt zitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:05 schreef Yesse het volgende:
Ik zal eens kijken of de Roma pas iets voor ons is. We zitten in ieder geval vlakbij het park Borghese
Dat is dus echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb. Dan ga je denk ik op de verkeerde plaatsen zitten. Je kunt echt nergens zo goedkoop uit eten als in Italie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef SeLang het volgende:
In Italië is alles duur zodra je gaat zitten (terrasjes dus).
Ik doelde meer op iets drinken op een terrasje e.d. Vaak hebben ze twee prijzen voor hetzelfde: een prijs voor als je met je glas blijft staan en een veel hogere prijs als je aan een tafeltje gaat zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is dus echt de grootste onzin die ik ooit gelezen heb. Dan ga je denk ik op de verkeerde plaatsen zitten. Je kunt echt nergens zo goedkoop uit eten als in Italie.
Deze zomer nog in Calabrie, elke avond uit eten geweest, drie gangen, flesje wijn er bij, koffie met grappa na. Prijzen tussen de 40 en 55 Euro (voor twee personen). Nu is Calabrie wel een stuk goedkoper dan de rest van Italie, maar in de rest van Italie ligt de prijs tussen de 55 en de 75 Euro en dat is altijd nog een heel stuk minder dan in Nederland waar wij aan het vergelijkbare 120 Euro kwijt zijn.
Nog het meest moeten lachen dit jaar om een espresso met twee glaasjes bruiswater. Voor 80 cent.
Maar inderdaad, als je midden in Rome of Firenze op een groot plein gaat zitten betaal je belachelijk veel (net als in elke grote stad), maar zodra je een kleiner straatje in gaat en ergens gaat zitten waar niet allemaal toeristen zitten, maar gewoon locals kun je zelfs in die steden voor weinig geld heerlijk eten en drinken.
De gewone mensen in Italie gaan niet voor niets zoveel uit eten, veel meer dan hier bij ons.
Vaak genoeg gezien idd, een capuccino binnen aan de bar ¤1,20, binnen aan een tafeltje ¤1,80 en dan buiten op het terras ¤3,50 oid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iets drinken op een terrasje e.d. Vaak hebben ze twee prijzen voor hetzelfde: een prijs voor als je met je glas blijft staan en een veel hogere prijs als je aan een tafeltje gaat zitten.
Thuis is espresso nog goedkoper.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien idd, een capuccino binnen aan de bar ¤1,20, binnen aan een tafeltje ¤1,80 en dan buiten op het terras ¤3,50 oid.
Is geen kritiek op Rome/Italie hoor, vind het juist wel een mooi concept.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Thuis is espresso nog goedkoper.
Hoef je ook niet naar Rome.
Win win.
Ah zo. Ja, dat is zeker in de steden zo, in de dorpjes niet, betaal je nog rond 1 Euro voor een goede cappucino op het terras. En ach, inderdaad in een stad als Rome wel iets meer, maar vaak niet meer dan in Nederland en dan wel 10 keer zo lekker. En als je rond borreltijd een alcoholisch drankje bestelt krijg je er "gratis" de lekkerste hapjes bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik doelde meer op iets drinken op een terrasje e.d. Vaak hebben ze twee prijzen voor hetzelfde: een prijs voor als je met je glas blijft staan en een veel hogere prijs als je aan een tafeltje gaat zitten.
Pizza met cola ontbijt de echte Rome ervaring noemen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef SeLang het volgende:
Of je gaat gewoon niet op een terrasje zitten. In Rome at ik s'morgens altijd pizza als ontbijt en die koop je gewoon langs de straat, waar ze dan zo'n grote vierkante bak hebben met een pizza van 1x1 meter waar ze dan een vierkant stuk uit snijden. Ik kocht er meestal twee plus een grote beker cola met ijs en zocht dan een mooi plekje langs de straat of een plein ofzo om het lekker op te peuzelen en te genieten van de scenery. De echte Rome ervaring is dat
QFT.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Pizza met cola ontbijt de echte Rome ervaring noemen...![]()
Doe hetzelfde maar dan met een espresso/cappuccino en een cornetto, dát is de echte Rome ervaring
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Doe hetzelfde maar dan met een espresso/cappuccino en een cornetto, dát is de echte Rome ervaring
Zo'n espresso/cappuccino met een cornetto is natuurlijk een leuk toeristendingetje maar niet typisch voor Rome imo. Die pizzabakken zijn wel typisch Rome en dat is ook wat de locals doen onderweg naar hun werk. Als je te laat komt dan zijn die bakken ook gewoon uitverkocht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer gaan dan. Je raakt echt nooit uitgekekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:03 schreef KaBuf het volgende:
Huh wat dat heb ik in Rome echt nooit gezien, dat de echte Romeinen dat doen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer gaan dan. Je raakt echt nooit uitgekeken
Je weet blijkbaar niet wat een cornetto isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo'n espresso/cappuccino met een cornetto is natuurlijk een leuk toeristendingetje maar niet typisch voor Rome imo. Die pizzabakken zijn wel typisch Rome en dat is ook wat de locals doen onderweg naar hun werk. Als je te laat komt dan zijn die bakken ook gewoon uitverkocht.
Een grote cola doet de gemiddelde Romein inderdaad niet, die gaat inderdaad eerder voor cappuchino. Maar de gemiddelde Romein gaat ook niet vrijwillig vele kilometers door de stad lopen terwijl het 35 graden is, wat ik dus wel doe om alle hoekjes van Rome te zien. Dat lukt me niet op een cappuchino alleen.
En wat betreft ijsjes ga ik natuurlijk niet voor een cornetto maar voor versgemaakt schepijs, net als de Romeinen zelf. Maar goed, ieder z'n ding.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo'n espresso/cappuccino met een cornetto is natuurlijk een leuk toeristendingetje maar niet typisch voor Rome imo. Die pizzabakken zijn wel typisch Rome en dat is ook wat de locals doen onderweg naar hun werk. Als je te laat komt dan zijn die bakken ook gewoon uitverkocht.
Een grote cola doet de gemiddelde Romein inderdaad niet, die gaat inderdaad eerder voor cappuchino. Maar de gemiddelde Romein gaat ook niet vrijwillig vele kilometers door de stad lopen terwijl het 35 graden is, wat ik dus wel doe om alle hoekjes van Rome te zien. Dat lukt me niet op een cappuchino alleen.
En wat betreft ijsjes ga ik natuurlijk niet voor een cornetto maar voor versgemaakt schepijs, net als de Romeinen zelf. Maar goed, ieder z'n ding.
Juistem, dát is echt typisch Romeins en zie je heel veelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:03 schreef KaBuf het volgende:
Daar is het echt eerder gebruikelijk om even 's ochtends snel een croissantje ergens (staand) op te eten, met een koffie naar keuze erbij.
Het kan me niet schelen wat jij doet, maar je doet net of je helemaal doet als de Italianen. Nou, die ontbijten dus wel alleen met een capuccino en een cornetto om vervolgens drie gangen te lunchen en te dineren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:15 schreef SeLang het volgende:
Ja dit soort dingen heten daar ook cornettos inderdaad
[ afbeelding ]
Maar daar kan ik dus niet op leven, tenzij ik er een stuk of 10 eet. En ja, dat is misschien mijn afwijking dat ik s'morgens een enorm groot ontbijt nodig heb anders val ik flauw.
Dat ziet er echt heel smerig uit, brr. Dat is geen echte cornettoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:15 schreef SeLang het volgende:
Ja dit soort dingen heten daar ook cornettos inderdaad
[ afbeelding ]
Maar daar kan ik dus niet op leven, tenzij ik er een stuk of 10 eet. En ja, dat is misschien mijn afwijking dat ik s'morgens een enorm groot ontbijt nodig heb anders val ik flauw.
Want elke Italiaan doet hetzelfde, zoals elke hollander een bammetje met kaas eet elke dag als ontbijt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat jij doet, maar je doet net of je helemaal doet als de Italianen. Nou, die ontbijten dus wel alleen met een capuccino en een cornetto om vervolgens drie gangen te lunchen en te dineren.
's ochtends pizza eten is wel meer een toeristen-dingetje dan koffie en een cornetto.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want elke Italiaan doet hetzelfde, zoals elke hollander een bammetje met kaas eet elke dag als ontbijt.
Boeiend. Zullen vast genoeg jonge Italianen zijn die dat ook doen. Tijden veranderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:19 schreef Blik het volgende:
[..]
's ochtends pizza eten is wel meer een toeristen-dingetje dan koffie en een cornetto.
Je mist het punt. Het gaat er om dat Selang doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft, maar zomaar wat lult.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want elke Italiaan doet hetzelfde, zoals elke hollander een bammetje met kaas eet elke dag als ontbijt.
Daar begon het mee, dat pizza en cola echt typisch Italiaans was en koffie en een cornetto niet...quote:
Waar ik het over had was het ervaren van Rome. En de manier die voor mij goed werkt is veel rondlopen en op mooie/ interessante plekken te gaan zitten met wat te eten (wat niet persé een duur terras hoeft te zijn - dat was het punt) en de stad aan je voorbij laten trekken. Dat is wat ik bedoelde. Jullie focusseren je nu helemaal op het specifieke eten en of iets meer of minder typisch Romeins is (waar we kennelijk over van mening verschillen) maar dat was helemaal niet het punt dat ik wilde maken. Het maakt me echt geen drol uit of ik daar zit met een Italiaans broodje of een pizzaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Daar begon het mee, dat pizza en cola echt typisch Italiaans was en koffie en een cornetto niet...
Dit ja. Vandaar mijn eerdere uitspraak dat dingen in Italië (niet alleen Rome) veel duurder worden zodra je gaat zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:33 schreef 18konijn het volgende:
Soms bestel je een koffie aan de bar en dan zegt de barman: ga vast zitten, ik kom het brengen. Niet in deze doorzichtige truc trappen natuurlijk want dat kost je flink extra.
Maar het feit blijft dat je dacht dat een cornetto een ijsje was en dat je letterlijk zei dat koffie en een cornetto een leuk toeristendingetje was. Vervolgens ga je ook nog een Romein met een toerist vergelijken... Dat maakt je reactie gewoon redelijk belachelijk. Hoe je het ook wend of keert.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Waar ik het over had was het ervaren van Rome. En de manier die voor mij goed werkt is veel rondlopen en op mooie/ interessante plekken te gaan zitten met wat te eten (wat niet persé een duur terras hoeft te zijn - dat was het punt) en de stad aan je voorbij laten trekken. Dat is wat ik bedoelde. Jullie focusseren je nu helemaal op het specifieke eten en of iets meer of minder typisch Romeins is (waar we kennelijk over van mening verschillen) maar dat was helemaal niet het punt dat ik wilde maken. Het maakt me echt geen drol uit of ik daar zit met een Italiaans broodje of een pizza
Het is inderdaad wel een fail dat ik ondanks ca 10x in Rome te zijn geweest het broodje en het ijsje door elkaar haaldequote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar het feit blijft dat je dacht dat een cornetto een ijsje was en dat je letterlijk zei dat koffie en een cornetto een leuk toeristendingetje was. Vervolgens ga je ook nog een Romein met een toerist vergelijken... Dat maakt je reactie gewoon redelijk belachelijk. Hoe je het ook wend of keert.
Dat dus. En juist Rome is een stad met heel veel mooie plekken die zich daarvoor lenen!quote:Tuurlijk heb je verder gelijk dat een ontbijtje met een koffie en een cornetto niet voldoende is als je een hele dag gaat rondlopen. Datzelfde geldt ook voor mij. Ik eet er ook echt nog wel wat extra's bij. En het is inderdaad een stuk lekkerder om ergens met een mooi uitzicht wat te eten en drinken dan dat snel in een koffietentje te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |