Yep..... ik volg al mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Wat een rust hier!! Stilte voor de storm![]()
En hebben we er zin in morgen!!!![]()
Jetstream over onze omgeving: http://www.netweather.tv/index.cgi?action=jetstream
Plus een recordwaardige 980hPa druk op de Noordzee. Dat wordt bomen ruimen
Rondvliegende LCD schermen ontwijken in de Arena.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:56 schreef Drugshond het volgende:
Deze is voor morgen Dikke Bertha (oud orkaan uit de VS) komt schoonmaken.
[ afbeelding ]
Brace.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Wat een rust hier!! Stilte voor de storm![]()
En hebben we er zin in morgen!!!![]()
Jetstream over onze omgeving: http://www.netweather.tv/index.cgi?action=jetstream
Plus een recordwaardige 980hPa druk op de Noordzee. Dat wordt bomen ruimen
Ik gok op een code geel, 2 millimeter regen en een verdwaalde donderslag. As usual.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Rondvliegende LCD schermen ontwijken in de Arena.
Leveltje 3 Estofex misschien morgen?
Wanneer er over onaangenaam vochtig gesproken word ben ik niet vrolijk. Dat gaat zweten tot je een ons weegt worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik gok op een code geel, 2 millimeter regen en een verdwaalde donderslag. As usual.
Hooguit een enkele omgewaaide tuinstoel..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:59 schreef DemonRage het volgende:
Heerlijk die voorpret.
Morgen eens kijken hoe het uitpakt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:24 schreef Drugshond het volgende:
http://www.estofex.org/ nada.... wierd.
weerwoord.bequote:ESTOFEX-collega Oscar van der Velde zal later een forecast uitgeven. Zelf denk ik dat het vrij waarschijnlijk is dat morgen een of meerdere tornado's optreden, maar of dat in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland of Frankrijk is, waag ik niet te voorspellen.
Heb wel eens betere parameters gezien.... maar ook veel slechtere (die dood gingen). Deze op papier kan leuk worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Warnsituation:
Die Warnstufe 2+ wurde herausgegeben aufgrund des Potentials vor verbreiteten Orkanböen über 120 km/h.
Die Warnstufe 2 wurde herausgegeben aufgrund der Gefahr von Orkanböen über 120 km/h, sowie einem erhöhten Risiko vor Tornados.
Die Warnstufe 1 wurde ausgegeben aufgrund der Gefahr von Hagel über 3 cm Korngröße, schweren Sturmböen, sowie Regenmengen über 50 mm.
Die Warnstufe 0 wurde herausgegeben aufgrund der Gefahr von kleinkörnigem Hagel und Sturmböen
Dat denk ik dus ook...quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
weerwoord.be
komt nog dus denk ik
Wha ??? ......quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Hij weet alleen nog niet zeker of hij EHV en omgeving een level 4 moet geven
Hey dudes,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:40 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Empathie is (mits rationeel benaderd) best handig.
Sympathie daarentegen...![]()
(Die twee termen woorden vaak door elkaar gehaald)
dikke Bertha komt historisch gezien mooi op tijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:56 schreef Drugshond het volgende:
Dit wil ik echt niet missen....... (ff in rebound) zware neerslag + onweer. Tornado in Belgie, + Dikke Bertha op visitie). + upgrade van diverse websites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |