is de appversie van Lightningmaps, alleen niet realtimequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:49 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Thanks! Dat ik die app zelf niet ontdekt heb.![]()
Nou ja, kan Storm Spy mooi ingeruild worden voor deze app.
moet nog ontstaan, condities zijn er wel naar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef Drugshond het volgende:
Level 2 boven Frankrijk... waar dan ?
je speelgoed ligt nog buiten, ik zou het maar snel binnenhalen voor het nat regent.quote:
Ze lopen wel achter met die bovengrondse powerlinesquote:
die mag jij hebben voor jou kidsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
je speelgoed ligt nog buiten, ik zou het maar snel binnenhalen voor het nat regent.
asjeblieft niet nog meer troep hier zegquote:
ja wolquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
asjeblieft niet nog meer troep hier zeg
ontopic: na wat druppels is het weer droog in Amsterdam
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Fred0w het volgende:
Net terug vanuit Bonaire, wel even wennen zo.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wow ik zit zo'n 5 km boven Leiden en hier is het grijs. Ik blijf me verwonderen over die extreme regionale verschillen dit jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden:
Dat is niet echt Leidenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Wow ik zit zo'n 5 km boven Leiden en hier is het grijs. Ik blijf me verwonderen over die extreme regionale verschillen dit jaar.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet echt Leiden
Of geloof je ook dat die tornado echt was?
tijd om te oogsten zeg, wat doe je hier nog?1!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden:
die duinen zijn wel een stuk hoger geworden na de laatste opspuitingen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag heerlijk op het strand gelegen bij Domburg
[ afbeelding ]
Pics van je kokosnoot gevuld met cocktailquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, heeft thijs zonneveld gedaan. Had het over een berg die er komt ofzo. Wij zeeuwen laten zulke types gewoon rustig uitrazen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
die duinen zijn wel een stuk hoger geworden na de laatste opspuitingen!
ah mooi, ben bijna in zeeland. In Roosendaal is het nog niet veel soeps.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |