is de appversie van Lightningmaps, alleen niet realtimequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:49 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Thanks! Dat ik die app zelf niet ontdekt heb.![]()
Nou ja, kan Storm Spy mooi ingeruild worden voor deze app.
moet nog ontstaan, condities zijn er wel naar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef Drugshond het volgende:
Level 2 boven Frankrijk... waar dan ?
je speelgoed ligt nog buiten, ik zou het maar snel binnenhalen voor het nat regent.quote:
Ze lopen wel achter met die bovengrondse powerlinesquote:
die mag jij hebben voor jou kidsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
je speelgoed ligt nog buiten, ik zou het maar snel binnenhalen voor het nat regent.
asjeblieft niet nog meer troep hier zegquote:
ja wolquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
asjeblieft niet nog meer troep hier zeg
ontopic: na wat druppels is het weer droog in Amsterdam
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Fred0w het volgende:
Net terug vanuit Bonaire, wel even wennen zo.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wow ik zit zo'n 5 km boven Leiden en hier is het grijs. Ik blijf me verwonderen over die extreme regionale verschillen dit jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden:
Dat is niet echt Leidenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Wow ik zit zo'n 5 km boven Leiden en hier is het grijs. Ik blijf me verwonderen over die extreme regionale verschillen dit jaar.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet echt Leiden
Of geloof je ook dat die tornado echt was?
tijd om te oogsten zeg, wat doe je hier nog?1!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden:
die duinen zijn wel een stuk hoger geworden na de laatste opspuitingen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag heerlijk op het strand gelegen bij Domburg
[ afbeelding ]
Pics van je kokosnoot gevuld met cocktailquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, heeft thijs zonneveld gedaan. Had het over een berg die er komt ofzo. Wij zeeuwen laten zulke types gewoon rustig uitrazen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
die duinen zijn wel een stuk hoger geworden na de laatste opspuitingen!
ah mooi, ben bijna in zeeland. In Roosendaal is het nog niet veel soeps.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
die berg inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, heeft thijs zonneveld gedaan. Had het over een berg die er komt ofzo. Wij zeeuwen laten zulke types gewoon rustig uitrazen.
Nou.. Dat weet k zo net of niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:31 schreef Againzender het volgende:
In Frankrijk begint het te knallen! Komt niet deze kant op.....
Diemen wel iets maar niet echt schokkend. Wel lekker verfrissend behalve dat het meteen klammig word zodra het even droog is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is hier uiteraard nog helemaal niets gevallen vandaag..........
Wees blij, hier kwam het vanmiddag met bakken uit de hemel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is hier uiteraard nog helemaal niets gevallen vandaag..........
https://vine.co/v/MV77r6DiQ7xquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:13 schreef Koelkastje het volgende:
Oldenzaal gaat goed los.
[ afbeelding ]
Fijn voor jequote:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ncie-Luxemburg.dhtmlquote:Huizen vernield na tornado in provincie Luxemburg
De gemeente Manhay, in de provincie Luxemburg, is deze avond getroffen door een tornado. De brandweer van Erezée spreekt van een "catastrofe": de tornado rukte de daken van tientallen huizen en deed vele ruiten springen. Er zijn geen slachtoffers, zegt de burgemeester van Manhay, Robert Wuidar, maar de schade is enorm.
De burgemeester schat dat er dertig tot veertig huizen getroffen zijn. "De brandweer zal zoveel mogelijk zeilen plaatsen. We zullen proberen een slaapplaats te vinden voor de getroffen inwoners; indien nodig zullen we gemeentelijke zalen ter beschikking stellen", zegt hij.
In Waals-Brabant, in de regio rond Geldenaken (Jodoigne) wordt er gesproken van een mini-tornado. De brandweer kreeg er tientallen oproepen voor modderstromen en overstroomde straten. Ook in Waver worden overstroomde wegen gemeld.
Die eerste foto lijkt wel een wallcloud die de grond raakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Tornado's in België
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ncie-Luxemburg.dhtml
Dat is meestal de definitie van tornadoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die eerste foto lijkt wel een wallcloud die de grond raakt.
Nee zo bedoel ik het niet. De structuur van een wallcloud is anders dan die van een tornado.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is meestal de definitie van tornado
Gaat maar door; PRIO 2 : WATEROVERLAST (ONDERDEEL GEBOUW: KELDER/ONDERGRONDS) WEGASTRAAT 61 EINDHOVEN : 2441quote:
Een wallcloud die een tornado voortbrengt heeft meestal ook die eigenschappenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. De structuur van een wallcloud is anders dan die van een tornado.
Heb alles in de gaten gehouden en mijn voeten zijn nog droog. 7 jaar terug stond ik tot mijn enkels in het water dus we blijven scherp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Gaat maar door; PRIO 2 : WATEROVERLAST (ONDERDEEL GEBOUW: KELDER/ONDERGRONDS) WEGASTRAAT 61 EINDHOVEN : 2441
PRIO 2 : WATEROVERLAST CAFETARIA HET HUUKSKE KERKSTRAAT 42 C EERSEL : 2141
PRIO 2 : WATEROVERLAST DE OLIESLAGER 38 VELDHOVEN : 4641
Zit je wel droog Poeke?
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Heb alles in de gaten gehouden en mijn voeten zijn nog droog. 7 jaar terug stond ik tot mijn enkels in het water dus we blijven scherp.
Wel verschillende kennissen op FB die water in de huiskamer hebben staan.
Nicequote:
Hier niks, wel flink wat regen maar geen ellende.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Het blijft maar doorgaan in jouw hoek;
PRIO 2 : WATEROVERLAST CAFE DE ZWARTE ZEE BOSCHDIJK 229 EINDHOVEN : 2331
PRIO : WATEROVERLAST WILLEMSTRAAT 53 EINDHOVEN : 2331
PRIO 2 : WATEROVERLAST WANNERWEI VALKENSWAARD : 4431
shit.. die kan je bijna aanraken idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Tornado's in België
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ncie-Luxemburg.dhtml
Hier in Bunschoten kijkend richting het westen ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Het ziet er heel dreigend uit, maar geen bui op de radar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |