SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stopt ook nooit bij die maver he, altijd weer goede spelers uit packs.
die gozer moet echt miljoenen hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. Topdealquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef FCsuarez het volgende:
stopt ook nooit bij die maver he, altijd weer goede spelers uit packs.
die gozer moet echt miljoenen hebben.Iemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
![]()
Stuur maar een DMquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. TopdealIemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
![]()
![]()
ff serieus hoor. ik ben nu lekker packs aan het openen met coins maar ik krijg me toch een zooi goede spelers
Hazard
Neuer
Lahm
Alaba
Willian
Wanyama
Benzema
heb geloof ik 20 packs geopend nu![]()
zelfs het account dat ik vorige week geopend heb heeft al het dubbelequote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. TopdealIemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
JAAAAAAAAAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:01:00The wait is over: all 18 Turkish League clubs are coming to #FIFA15 & #FUT15! http://t.co/sO8grl7oeS
reageer retweet
![]()
dit was toch niet echt al het spectaculaire nieuws he....Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Donkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
Emenike dus volgende jaar in FUT weer terug en Demba Ba dus ook![]()
Is dit alles
Dat wordt echt geen FIFA15 voor mij. Nieuwe CoD is me ook te futuristisch dus val in een gat gamewise
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
flikker toch op man, alsof ze niet iets anders op te lossen hebben daar. pleuris bedrijf.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tsjah, relatief gezien vind ik het toch wel tof. We wisten ook wel dat ze geen grote problemen gaan oplossen..![]()
moussa sow, Taiwo,Pierre Webo,emenike,ba, hleb,yilmaz, Sebastian Frey again,john utaka.
deze komen allemaal weer in fut![]()
![]()
ik had Rui Costa moeten kopen gisteren voor 1.2m, nu is tie weer 1,8mdat had ik ook weer niet verwacht
![]()
Hoofdletters kopen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:10 schreef Maver24 het volgende:
moussa sow, Taiwo,Pierre Webo,emenike,ba, hleb,yilmaz, Sebastian Frey again,john utaka.
deze komen allemaal weer in fut![]()
Ik vraag me af of het waard is om Fifa 15 te halen voor een oudere generatie console zoals de ps3/xbox 360.Feyenoord Rotterdam![]()
Doe dan ook niet alsof je geweldige dingen gedaan hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:09 schreef Zhano het volgende:
Tsjah, relatief gezien vind ik het toch wel tof. We wisten ook wel dat ze geen grote problemen gaan oplossen..net alsof er iets heel revolutionairs ging komen. is t 16 clubs er bij
![]()
maar goed gister zag ik ook allemaal gasten die blij door het lint gingen van nieuwe facescans... net waar je waarde aan hecht blijkbaar
#FreeTrapz![]()
Helemaal mee eens verder hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe dan ook niet alsof je geweldige dingen gedaan hebtnet alsof er iets heel revolutionairs ging komen. is t 16 clubs er bij
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan maar lekker pacman spelen ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe dan ook niet alsof je geweldige dingen gedaan hebtnet alsof er iets heel revolutionairs ging komen. is t 16 clubs er bij
![]()
maar goed gister zag ik ook allemaal gasten die blij door het lint gingen van nieuwe facescans... net waar je waarde aan hecht blijkbaar![]()
Bekijk de nieuwe features en overweeg of het je geld waard is. Zelfde als de overweging of je een Galaxy S4 wilt nemen t.o.v. een S3quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik vraag me af of het waard is om Fifa 15 te halen voor een oudere generatie console zoals de ps3/xbox 360.![]()
Is er dan al iets bekend over de exclusieve features voor de next gen consoles? Dat de palen bewegen als je er tegen schopt en dat het veld kapot gaat na slidings e.d. zullen wel in de ps4/xbox one versie zitten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bekijk de nieuwe features en overweeg of het je geld waard is. Zelfde als de overweging of je een Galaxy S4 wilt nemen t.o.v. een S3Feyenoord Rotterdam![]()
Naja, het is een beetje raar om een kerel van 31 zo door het lint te zien gaan over die Fifa futiliteiten, een baardje hier, een stadion daarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker pacman spelen ofzo![]()
Dit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, het is een beetje raar om een kerel van 31 zo door het lint te zien gaan over die Fifa futiliteiten, een baardje hier, een stadion daarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen idee, ik volg het niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is er dan al iets bekend over de exclusieve features voor de next gen consoles? Dat de palen bewegen als je er tegen schopt en dat het veld kapot gaat na slidings e.d. zullen wel in de ps4/xbox one versie zitten?![]()
MLS spelers kunnen weer in de verkoop. In de eerste poging de CUP gewonnen en nu alleeen maar 8k toernooi bonus. En het is toch een aidscup.
![]()
Als ik hele dagen geen fuck uit zou voeren kon ik hem idd ook wel halen. eerst 2 maanden een heel forum vol plempen met nutteloze shit waar niemand op zit te wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker pacman spelen ofzoja dat zou ik ook doen als ik tijd genoeg had. en dan daarna lekker pacman spelen.
#FreeTrapz![]()
het onweert in Rotterdam en regent lekker hard ook. ik heb liever onweer snachts dan kan ik het nog filmen met me camera![]()
Ja, begon met een klein, rood speldenknopjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]ik zag hem net ontwikkelen op de buienradar. Hij wordt steeds groter.
![]()
![]()
weerbericht van rijnmond
Vanmiddag zijn er perioden met zon afgewisseld door stapelwolken en bestaat er kans op een regen- of onweersbui. Het wordt ongeveer 23°C. Er waait een matige westenwind, windkracht 3.
welke zon![]()
alsjeblieft kerel, ga stoepkrijten ofzo. desnoods schommelen met het buurmeisje. maar ga iets nuttigs doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef Maver24 het volgende:
het onweert in Rotterdam en regent lekker hard ook. ik heb liever onweer snachts dan kan ik het nog filmen met me cameraPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, de middag is ook al voorbijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Maver24 het volgende:
weerbericht van rijnmond
Vanmiddag zijn er perioden met zon afgewisseld door stapelwolken en bestaat er kans op een regen- of onweersbui. Het wordt ongeveer 23°C. Er waait een matige westenwind, windkracht 3.
welke zon![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, het is een beetje raar om een kerel van 31 zo door het lint te zien gaan over die Fifa futiliteiten, een baardje hier, een stadion daar*ahum*quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, begon met een klein, rood speldenknopje![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsjeblieft kerel, ga stoepkrijten ofzo. desnoods schommelen met het buurmeisje. maar ga iets nuttigs doen.
zit je tampon niet goed ofzo?![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsjeblieft kerel, ga stoepkrijten ofzo. desnoods schommelen met het buurmeisje. maar ga iets nuttigs doen.quote:![]()
Slaat weer helemaal nergens op ditquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsjeblieft kerel, ga stoepkrijten ofzo. desnoods schommelen met het buurmeisje. maar ga iets nuttigs doen.![]()
quote:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom quote jij altijd mensen zonder daar zelf nog iets aan toe te voegen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik 2 wedstrijden met 0 goals van Ibraquote:Maar wel 4 keer Suarez, waarvan 2 assist van Ibra. Dus ik vergeef het hem.
![]()
alsof jij iets beters te doen hebt,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsjeblieft kerel, ga stoepkrijten ofzo. desnoods schommelen met het buurmeisje. maar ga iets nuttigs doen.![]()
![]()
als ik op het weer van Rijnmond zit te wachten (god mag weten waarom) kan ik dat echt nog wel zelf opzoeken. het zelfde voor 38 plaatjes van stadion gamefaces en weet ik veel wat voor meuk nog meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slaat weer helemaal nergens op ditdeze post als ongelezen beschouwd aangezien jij ons geunfollowed hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
alsof jij iets beters te doen hebt,Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En als hij er lekker over wil praten in dit topic dan mag hij dat lekker doen daar is dit een SC voor. Ik zie je overigens nooit janken over gezever van andere maar als Maver post dan ben je ineens een kleuter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik op het weer van Rijnmond zit te wachten (god mag weten waarom) kan ik dat echt nog wel zelf opzoeken. het zelfde voor 38 plaatjes van stadion gamefaces en weet ik veel wat voor meuk nog meer.![]()
ik zie jou nooit janken als ik jank over gezever van anderen dan maver.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als hij er lekker over wil praten in dit topic dan mag hij dat lekker doen daar is dit een SC voor. Ik zie je overigens nooit janken over gezever van andere maar als Maver post dan ben je ineens een kleuter.
probeer nou niet de barmhartige Samaritaan uit te hangen hier.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De weersvoorspelling was gewoon uitstekend : Kans op een regen-en onweersbui: check.
Perioden van zon: Er begint nu een vaal zonnetje door te komen.![]()
en nou oppleuren met je klote weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef Toefjes het volgende:
De weersvoorspelling was gewoon uitstekend : Kans op een regen-en onweersbui: check.
Perioden van zon: Er begint nu een vaal zonnetje door te komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ibra naast Suarez?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik 2 wedstrijden met 0 goals van IbraMaar wel 4 keer Suarez, waarvan 2 assist van Ibra. Dus ik vergeef het hem.
Nare Mannetjes FC gemaakt?
![]()
![]()
Komt misschien omdat ik hier niet de hele dag zit mee te lezen. Als je er zo'n hekel aan hebt dat mensen hier over van alles en nog wat praten flikker dan lekker op joh. Kleuterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zie jou nooit janken als ik jank over gezever van anderen dan maver.
probeer nou niet de barmhartige Samaritaan uit te hangen hier.![]()
![]()
kan ik hetzelfde over jou zeggen als je er zo´n hekel aan hebt dat ik jank dat maver eens wat nuttigs moet gaan doen flikker dan lekker op joh. Kleuterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik hier niet de hele dag zit mee te lezen. Als je er zo'n hekel aan hebt dat mensen hier over van alles en nog wat praten flikker dan lekker op joh. Kleuter
#FreeTrapz![]()
Ja, eens in de zoveel tijd is het wel raak. Gewoon dom blijven door posten over je FIFA teams en na een tijdje stopt het wel weerquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja, eens in de zoveel tijd is het wel raak. Gewoon dom blijven door posten over je FIFA teams en na een tijdje stopt het wel weerik lurk meer
![]()
dit dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als hij er lekker over wil praten in dit topic dan mag hij dat lekker doen daar is dit een SC voor. Ik zie je overigens nooit janken over gezever van andere maar als Maver post dan ben je ineens een kleuter.![]()
Ja joh misschien kun je ook even gaan janken over DS2 dan is het feest weer compleet. Wat ben jij een debieltje zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ik hetzelfde over jou zeggen als je er zo´n hekel aan hebt dat ik jank dat maver eens wat nuttigs moet gaan doen flikker dan lekker op joh. KleuterMaver is echt wel stappen aan het maken in zijn leven maar jij loopt weer achterlijk te doen. Maar goed blijf lekker de sfeer verzieken dan doe ik gerust met je mee
![]()
![]()
een debieltje nog welquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja joh misschien kun je ook even gaan janken over DS2 dan is het feest weer compleet. Wat ben jij een debieltje zeg.Maver is echt wel stappen aan het maken in zijn leven maar jij loopt weer achterlijk te doen. Maar goed blijf lekker de sfeer verzieken dan doe ik gerust met je mee
had ik maar streetskills dan kon ik mensen pas echt dingen laten zien.
of maver nou stappen maakt in zijn leven of niet zal mij een rotzorg zijn. als hij hier al niet tegen kan moet ie gewoon niet op internet gaan. er worden tegen zoveel mensen confronterende dingen gezegt hier maar als het over mavertje gaat moet jij weer de moraalridder uit hangen
#FreeTrapz![]()
Je hebt toch connecties. Haal hem joh. geweldig talent. supergoed.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je krijgt mathijsen er bij in de deal zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt toch connecties. Haal hem joh. geweldig talent. supergoed.
#FreeTrapz![]()
Voor een habbekrats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je krijgt mathijsen er bij in de deal zeker
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb liever dat Verhoek vertrekt anders heb je helemaal geen verdedigers meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je krijgt mathijsen er bij in de deal zekerFeyenoord Rotterdam![]()
Grapje vind ik allemaal prima maar dit kansloze gedoe van jou wederom is nergens voor nodig en zorgt er alleen maar voor dat de sfeer klote is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een debieltje nog welhad ik maar streetskills dan kon ik mensen pas echt dingen laten zien.
of maver nou stappen maakt in zijn leven of niet zal mij een rotzorg zijn. als hij hier al niet tegen kan moet ie gewoon niet op internet gaan. er worden tegen zoveel mensen confronterende dingen gezegt hier maar als het over mavertje gaat moet jij weer de moraalridder uit hangen![]()
I already got a gunquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_hood_gaan_mis.html
Vanaf 7:00
wtf![]()
![]()
![]()
kutpaupers
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Allemaal slecht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Verhoek vertrekt anders heb je helemaal geen verdedigers meer.![]()
Gaat echt wel een keer goed mis zoietsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_hood_gaan_mis.html
Vanaf 7:00
wtf![]()
![]()
De sfeer was hier prima voordat jij kwam anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Grapje vind ik allemaal prima maar dit kansloze gedoe van jou wederom is nergens voor nodig en zorgt er alleen maar voor dat de sfeer klote is.
maar ik zal er volgende keer rekening mee houden wat volgens jou allemaal prima is en wat niet
buiten dat is maver geloof ik oud en wijs genoeg om hier zelf iets over aan te geven, en heeft hij jou daar helemaal niet bij nodig. je kunt weer gaan dus.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is te zien inderdaad jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De sfeer was hier prima voordat jij kwam anders.
maar ik zal er volgende keer rekening mee houden wat volgens jou allemaal prima is en wat nietGraag dan komt er misschien nog wat van je terecht.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is te zien inderdaad jaGraag dan komt er misschien nog wat van je terecht.
Bierhoff ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Bergkamp scoort meer dan Kluivert en Crespo
Sample 2 potjes?![]()
![]()
no shitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:28 schreef The_Yakuza het volgende:
en Van der Sar is echt dikke poep :S
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fixedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:28 schreef The_Yakuza het volgende:
en Van der Sar Elke keeper is echt dikke poep :S![]()
Gelukkig hoef ik me geld niet in de keuken te verdienen, en het is maar net wat je wilt bereiken he.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is te zien inderdaad jaGraag dan komt er misschien nog wat van je terecht.
#FreeTrapz![]()
Had je hem ook? Heb hem net maar weer te koop gezet en ga Lehmann wel halen. Bij Thaddie was Lehmann wel goedquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat was je sample?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb net VDS te koop gezet. Even douchen en dan ben ik er weer
Ik wil geen potje nu haha![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me geld niet in de keuken te verdienen, en het is maar net wat je wilt bereiken he.![]()
![]()
9 potjes ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat was je sample?
Ik wil geen potje nu haha
Ergerde me kapot hahaGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zo rol ik nu dus:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
9 potjes ofzo
Ergerde me kapot haha
Enige echte verbeteringen lijken mij Maldini, Gullit, Bergkamp (?) en evt Weah.![]()
Geen Pele hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo rol ik nu dus:
[ afbeelding ]
Enige echte verbeteringen lijken mij Maldini, Gullit, Bergkamp (?) en evt Weah.
Zo, de MLS cup is ook binnen na een hele spannende finale (kut Martins) De tegenstander schoot in de 90e minuut nog naast en invaller Cascio maakte de winnende 4-3.![]()
Nou, als jij dan eens lief gaat doen tegen Bakkert, want zo is het een beetje het verhaal van de pot die de ketel verwijt hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Grapje vind ik allemaal prima maar dit kansloze gedoe van jou wederom is nergens voor nodig en zorgt er alleen maar voor dat de sfeer klote is.Dat is een leuke teamnaam eigenlijk best welquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ibra naast Suarez?Nare Mannetjes FC gemaakt?
![]()
![]()
Die is goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef Maver24 het volgende:
Hoe is Pires?. ik wil hem graag halen en dan Henry in het team verwerken![]()
Kap eens met aso doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig ben jij wel goed terecht gekomen in het levensukkeltje.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een leuke teamnaam eigenlijk best wel![]()
Wat staat er om Ibra en Suarez heen?![]()
Iedereen die eerlijk werk doet verdient respect. Iemand die anderen beoordeelt op het werk dat hij of zij doet is heel laag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Nog 2 weken dan kun je mijn nieuwe baan zien op facebook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
je kan de jongen wel uit het kamp halen maar het kamp niet uit de jongen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Damn lol. Veel coins gekocht of?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo rol ik nu dus:
[ afbeelding ]
Enige echte verbeteringen lijken mij Maldini, Gullit, Bergkamp (?) en evt Weah.![]()
Thad is een hosselbaasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Damn lol. Veel coins gekocht of?![]()
![]()
Tja je kan iemand vragen om zich te gedragen, maar dat werkt helaas ook niet altijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan de jongen wel uit het kamp halen maar het kamp niet uit de jongen.![]()
Hoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen die eerlijk werk doet verdient respect. Iemand die anderen beoordeelt op het werk dat hij of zij doet is heel laag.iemand die mensen beoordeelt op het wel of niet ergens komen in het leven mag met gelijke munt terug gepakt worden.
#FreeTrapz![]()
Nee nooit coins gekocht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
![]()
als jij me netjes vraagt om mij te gedragen ben ik best bereid daar naar te luisten hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja je kan iemand vragen om zich te gedragen, maar dat werkt helaas ook niet altijd.
#FreeTrapz![]()
Dat filmpje op dumpert met die pranks in the hood![]()
Hoe achterlijk kan je zijn. Ondanks dat die lui wel erg snel beginnen te slaan en duwen vraag je er ook zelf om..
![]()
Zijn kontje verkocht achter station Eindje voor een paar legends.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik hou me buiten deze discussie verder. Jij bevindt je op dit moment op een te laag niveau voor mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoiemand die mensen beoordeelt op het wel of niet ergens komen in het leven mag met gelijke munt terug gepakt worden.
@Stijn:![]()
![]()
Goed om te wetenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jij me netjes vraagt om mij te gedragen ben ik best bereid daar naar te luisten hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog 2 weken dan kun je mijn nieuwe baan zien op facebook.
Hoe speelt het?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou me buiten deze discussie verder. Jij bevindt je op dit moment op een te laag niveau voor mij.
@Stijn:
[ afbeelding ]
Ja, viel tegen. 1 on 1 slecht, longshots en lage ballen ook. Reflexen en corners wel heel goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:30 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Had je hem ook? Heb hem net maar weer te koop gezet en ga Lehmann wel halen. Bij Thaddie was Lehmann wel goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
If the moneys there I don't care.quote:
Trouwens ik loog Suarez het is 3 weken dan begin ik bij een ander bedrijf. Je bent van harte welkom om een keer te komen eten.![]()
had ik toch Pires gisteren moeten kopen. ik maak ook altijd van die verkeerde beslissingen![]()
![]()
niet dat ik hem niet kan betalen maar om nu 400k meer te betalen dan gisteravond
![]()
![]()
![]()
hou je er dan ook echt buiten, en quote mij in eerste instantie niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou me buiten deze discussie verder. Jij bevindt je op dit moment op een te laag niveau voor mij.
@Stijn:
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik doe het zelfs voor niksquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
If the moneys there I don't care
Vrij goed moet ik zeggen. Te veel spelers waar dreiging van uit gaat, natuurlijk de spitsen, maar door Gerrard ook de dode spelmomenten die erg gevaarlijk zijnquote:![]()
notbonucciad.jpgquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
@Stijn:
[ afbeelding ]
Al is het niet mijn formatie zo met 2 spitsen en zonder 10![]()
![]()
Oke.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hou je er dan ook echt buiten, en quote mij in eerste instantie niet.![]()
Ik zal je niet meer quoten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hou je er dan ook echt buiten, en quote mij in eerste instantie niet.![]()
Ik zit te twijfelen tussen TOTS Suarez of Agueroquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrij goed moet ik zeggen. Te veel spelers waar dreiging van uit gaat, natuurlijk de spitsen, maar door Gerrard ook de dode spelmomenten die erg gevaarlijk zijn
maak m met AS Defoe manquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen TOTS Suarez of Aguero
#FreeTrapz![]()
De vorige keer dat ik bij je kwam eten kreeg ik dit voorgeschoteldquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
If the moneys there I don't care.
Trouwens ik loog Suarez het is 3 weken dan begin ik bij een ander bedrijf. Je bent van harte welkom om een keer te komen eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohhhhhhquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo rol ik nu dus:
[ afbeelding ]
Maldini en Gullit zijn echt te duurGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik bij je kwam eten kreeg ik dit voorgeschoteldWas ik de ketchup vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik bij je kwam eten kreeg ik dit voorgeschoteldGelijk dr op gaan zitten natuurlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef Maver24 het volgende:
had ik toch Pires gisteren moeten kopen. ik maak ook altijd van die verkeerde beslissingen![]()
![]()
niet dat ik hem niet kan betalen maar om nu 400k meer te betalen dan gisteravond
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik bedank vriendelijk buiten dat het iets te ver bij mij vandaan is, ben ik ook niet zo van de pannenkoekenhuizen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
If the moneys there I don't care.
Trouwens ik loog Suarez het is 3 weken dan begin ik bij een ander bedrijf. Je bent van harte welkom om een keer te komen eten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Triest figuur ben je tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik bedank vriendelijk buiten dat het iets te ver bij mij vandaan is, ben ik ook niet zo van de pannenkoekenhuizen.![]()
![]()
heb je wel aan litmanen gevraagd of dit verstandig is om te quoten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ook bedankt voor jou mening hugooquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom gaan een paar van jullie niet van die grapjes in 'the hood' maken in plaats van hier ruzie te maken.![]()
![]()
Pannenkoeken dat is toch zo'n beetje jou niveau.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik bedank vriendelijk buiten dat het iets te ver bij mij vandaan is, ben ik ook niet zo van de pannenkoekenhuizen.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
laat ik de verstandigste zijn en hier niet op in gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pannenkoeken dat is toch zo'n beetje jou niveau.
#FreeTrapz![]()
Iemand misschien een korte samenvatting van het laatste half uur in dit topic voor me?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jouwquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pannenkoeken dat is toch zo'n beetje jou niveau.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Goed plan. Dan houden we er over opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ik de verstandigste zijn en hier niet op in gaan.![]()
![]()
"Jij bent een kneus." "Nee, jij!!"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand misschien een korte samenvatting van het laatste half uur in dit topic voor me?![]()
Suarez die zijn gebruikelijke niveau haalt en Thad die weer moet opscheppen met zijn full legends team.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand misschien een korte samenvatting van het laatste half uur in dit topic voor me?![]()
Ah, klinkt interessantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
"Jij bent een kneus." "Nee, jij!!"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
- Litmanen werkt in een pannenkoekenhuis of snackbar blijkbaarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand misschien een korte samenvatting van het laatste half uur in dit topic voor me?
- Suarez is blijkbaar een kamper
- Maver is boos omdat hij gisteren zat te maveren om een speler te kopen die nu 400k duurder is
- Zhano maakte een paar leuke grappen
- Toefjes is blij met zijn team.
- Hugo en Stijnda vinden Suarez triestRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Suarez zijn gebruikelijke niveau? Ik krijg de neiging toch maar alles terug te lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Suarez die zijn gebruikelijke niveau haalt en Thad die weer moet opscheppen met zijn full legends team.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hugo die zich zoals gebruikelijk er tegen aan moet bemoeien en meteen met meningen over anderen gaat strooienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Suarez die zijn gebruikelijke niveau haalt en Thad die weer moet opscheppen met zijn full legends team.
#FreeTrapz![]()
Thanks Trapz. Ik hou wel van zo'n puntsgewijze samenvattingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
- Litmanen werkt in een pannenkoekenhuis of snackbar blijkbaar
- Maver is boos omdat hij gisteren zat te maveren om een speler te kopen die nu 400k duurder is
- Hugo en Stijnda vinden Suarez triest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
- Hugo en Stijnda vinden Suarez triest![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
Mensen beoordelen op wat je over ze op het internet vindt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hugo die zich zoals gebruikelijk er tegen aan moet bemoeien en meteen met meningen over anderen gaat strooien![]()
![]()
is dit nu een statement over je eigen gedrag ? ik ben de weg even kwijtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op wat je over ze op het internet vindt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt wel redelijk ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is dit nu een statement over je eigen gedrag ? ik ben de weg even kwijt![]()
![]()
Ik zal maar stoppen voordat je weer in de slachtoffer rol kruipt.
![]()
Helaas, iemand was me voor, dus ik heb de rechten nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
huhh zelf bedacht? Daar moet ik een t shirt van hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pas maar op dadelijk gaat hij je opzoeken op FB. Zo diep zit het namelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Valt wel op dat wanneer er internetruzie is FCsuarez er altijd bij betrokken is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij had hier toch afscheid genomen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt wel op dat wanneer er internetruzie is FCsuarez er altijd bij betrokken is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ahhhh cutie toch, stil maar hoor knulletje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
snap alleen niet dat iemand binnen 10 minuten deze 2 uitspraken kan doen, een gespleten persoonlijkheid zou een hoop verklaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op wat je over ze op het internet vindt.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het valt juist op dat zowel Trapz, Ozz en DS2 er niet bij betrokken zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt wel op dat wanneer er internetruzie is FCsuarez er altijd bij betrokken is.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
unfollowen ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij had hier toch afscheid genomen?![]()
YES. Ik heb gewoon een fresh pack pulled Pires gekocht voor 1,6m. net met open bid ging er 1tje weg voor 1,75m
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Het valt juist op dat zowel Trapz, Ozz en DS2 er niet bij betrokken zijn![]()
![]()
Nadat de Mac vannacht ging sluiten heeft hij besloten weer even langs te komenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij had hier toch afscheid genomen?![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef Maver24 het volgende:
YES. Ik heb gewoon een fresh pack pulled Pires gekocht voor 1,6m. net met open bid ging er 1tje weg voor 1,75m
![]()
![]()
http://giphy.com/gifdanceparty/quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben al een maand clean van al die fastfood hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Nadat de Mac vannacht ging sluiten heeft hij besloten weer even langs te komen
Mijn lichaam is nu een tempel.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog last van afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben al een maand clean van al die fastfood hoor.
Mijn lichaam is nu een tempel.![]()
vraag maar aan de zus van Djeetjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Durrrk Bohhhhrigter..he's got a penis like a boa constrictor![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
U sure?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben al een maand clean van al die fastfood hoor.
Mijn lichaam is nu een tempel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
vannacht effe maccie naarbinnen gewerkt
[ afbeelding ]![]()
ik mis mquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vraag maar aan de zus van Djeetje![]()
![]()
Ja godver ik zit op mijn paypal bankoverschrijving te wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef appelen het volgende:
De prijzen gaan wel omhoog: 300k nu 2,40![]()
![]()
Ik had laatst nog een angus burger van 300gr naar binnen gewerkt. Was nice.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ach iedereen die wil afkicken heeft wel eens een terugval, neem het die jongen niet kwalijk!![]()
![]()
zal niet veel uitmaken voor de prijzen want het is nog steeds zo goedkoopquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef appelen het volgende:
De prijzen gaan wel omhoog: 300k nu 2,40![]()
little gingergirl dated derk.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was laatst onbeperkt spareribs wezen eten en heb nog 5 keer bijbesteld. Was nice. En twee dagen aan de schijt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een angus burger van 300gr naar binnen gewerkt. Was nice.![]()
![]()
via thuisbezorgd kan je hier in rotterdam ook bij een tent zo'n angus burger bestellen. heb er een paar maanden geleden ook ééntje op. zijn wel goed te doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een angus burger van 300gr naar binnen gewerkt. Was nice.![]()
![]()
Ik had gisteren sushiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
![]()
worth it!!! Zaterdag ga ik dat ook doen bij sportscafe op het Leidsepleinquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik was laatst onbeperkt spareribs wezen eten en heb nog 5 keer bijbesteld. Was nice. En twee dagen aan de schijt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He he, toevallig. Een maat van mij werkt bij FOX Sports en die ging daar vaak eten. Toen we laatst naar Avicii in de Ziggo Dome gingen zijn we op aanraden van hem daar eerst spareribs wezen eten. Was lekker manquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
worth it!!! Zaterdag ga ik dat ook doen bij sportscafe op het Leidseplein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HE!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Het valt juist op dat zowel Trapz, Ozz en DS2 er niet bij betrokken zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat je dreetje vergetenquote:![]()
hoe zal het met hem gaan. Mr. Moneymaker.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat je dreetje vergeten![]()
hoe zal het met hem gaan. Mr. Moneymaker.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ataal_ongeluk__.html![]()
laten we een minuut stilte houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij is niet meer
http://www.telegraaf.nl/b(...)ataal_ongeluk__.htmlPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bakkesquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhano op 07-08-2014 15:36:33 (oh kut verkeerde account) ]![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
zonde dat die push het niet meer doenquote:
#FreeTrapz![]()
Ben voor 5 dagen in Istanbul, vandaag noodweer kans op tornado's en hevige regenval met onweer.
Gelukkig zit ik nu weer veilig in m'n hotelkamer.
Turknado the moviequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Ben voor 5 dagen in Istanbul, vandaag noodweer kans op tornado's en hevige regenval met onweer.
Gelukkig zit ik nu weer veilig in m'n hotelkamer.
ik nu ook, thanksquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Pires weer verkocht voor 1,85mnu staat er 1tje op voor 1,2m start prijs, we gaan even mee bieden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sharkturkpusquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker Fokken als een hotelkamer-autistquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Gelukkig zit ik nu weer veilig in m'n hotelkamer.![]()
![]()
Was ook maar een geintje ouwe reus. Heb de coins ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha je zal niet de enigste zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb gewoon weer 2,5m coins. das verdomme lang geleden dat ik zoveel coins heb gehad. geloof in Maart ofzo![]()
Fok!'ers die niet Fok!'en op vakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker Fokken als een hotelkamer-autist
ahhh le mustachequote:
wist niet dat il maestro dit ook nog gemaakt hadbijna een golden oldie gemist
#FreeTrapz![]()
Hou je bek man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:48 schreef Maver24 het volgende:
heb gewoon weer 2,5m coins. das verdomme lang geleden dat ik zoveel coins heb gehad. geloof in Maart ofzoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En als hij er lekker over wil praten in dit topic dan mag hij dat lekker doen daar is dit een SC voor. Ik zie je overigens nooit janken over gezever van andere maar als Maver post dan ben je ineens een kleuter.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Krijg jij je eten al om 4 uur?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Toefjes het volgende:
Zijn jullie nou allemaal helemaal betoeterd! Naar bed zonder eten. Nu.
Raar bejaardenhuis zeg.![]()
fypquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Toefjes het volgende:
Zijn jullie nou allemaal helemaal betoeterd! Naar bed zonder sokken. Nu.![]()
hoeveel heeft zlatan er al inleggen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Toefjes het volgende:
Zijn jullie nou allemaal helemaal betoeterd! Naar bed zonder eten. Nu.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.pimusicbox.com/quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nissawat heb je er op draaien?
![]()
Als ik binnenkort Weah heb dan ruilen we een keertje. 'Geef' jij mij Bergkamp en ik jou Weah, kunnen we ze allebei een keer uitproberen en ruilen we ze daarna weer terug. Deal?quote:![]()
Zal ik jou eens in je bek schijten? Krijg je ook een keer wat anders te eten dan bij de voedselbank.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en waar is dat nou weer voor nodigOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vetquote:Ik wil er 1 met XBMC maken.
Zullen we een Raspberry PI clubje opzetten?
Bob uit Westervoort gespot!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik binnenkort Weah heb dan ruilen we een keertje. 'Geef' jij mij Bergkamp en ik jou Weah, kunnen we ze allebei een keer uitproberen en ruilen we ze daarna weer terug. Deal?![]()
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik twijfel nog om er een aan te schaffen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
VetIk wil er 1 met XBMC maken.
Zullen we een Raspberry PI clubje opzetten?![]()
Alleen doen als je echt al iets weet om ermee te doen. Ik heb dat ding denk ik al 2 jaar, zo van 'ik doe er vast wel een keer wat mee' en dat moment is nu pas aangebrokenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om er een aan te schaffen.![]()
![]()
bohhh wilik ook nog steeds doen, beetje films en series streamenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
VetIk wil er 1 met XBMC maken.
Zullen we een Raspberry PI clubje opzetten?kan netflix de deur uit.
#FreeTrapz![]()
Is niet zo moeilijk om te doen hoor maar ik heb nooit zin om dat ding te installeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh wilik ook nog steeds doen, beetje films en series streamenkan netflix de deur uit.
heb nog geen tijd/zin gehad om dat ding te bestellen, versie xbmc draait al op de laptop kan er zo op. moet alleen nog iets vinden om knap voetbal te kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk om te doen hoor maar ik heb nooit zin om dat ding te installeren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zat repositories daarvoor hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
heb nog geen tijd/zin gehad om dat ding te bestellen, versie xbmc draait al op de laptop kan er zo op. moet alleen nog iets vinden om knap voetbal te kijken.
Wat ben jij triest zegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens in je bek schijten? Krijg je ook een keer wat anders te eten dan bij de voedselbank.![]()
![]()
![]()
dat je dat zelf niet door hebt
![]()
![]()
![]()
![]()
Die smilies maken het wel af.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat ben jij triest zeg![]()
![]()
![]()
dat je dat zelf niet door hebt
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die smilies maken het wel af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog wat leuks omheen gebouwd, of gewoon puur de Pi en verder niks?quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Atm puur de PI, maar ziet er niet uit idd. Cat kabel van 20m eraan, en 2m USB voor de stroomquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nog wat leuks omheen gebouwd, of gewoon puur de Pi en verder niks?en ik gebruik het blokje van mn telefoonoplader. Dus moet nog ff knutselen
![]()
![]()
ja maar ook nog in een beetje goede kwaliteit, dat is meestal het probleem.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zat repositories daarvoor hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jij kan niet naar huis :pquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Botlek en Benelux tunnel afgesloten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
stop nu maar weer met je gemekker over het weer hequote:
#FreeTrapz![]()
Lekkere negatief doen! Gofferdomme man!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stop nu maar weer met je gemekker over het weer heRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ee chef en wie ben jij dan wel niet dat je iedereen hier even gaat zeggen wat wel/niet mag? He he.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stop nu maar weer met je gemekker over het weer he
Ga je lekker druk maken om kozijnen ofzo![]()
![]()
Als die tunnel een kunstofkozijn had dan waren er niet zoveel problemen op de weg geweest.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ee chef en wie ben jij dan wel niet dat je iedereen hier even gaat zeggen wat wel/niet mag? He he.
Ga je lekker druk maken om kozijnen ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
maarja, kunststof kozijnen zijn lelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als die tunnel een kunstofkozijn had dan waren er niet zoveel problemen op de weg geweest.
#FreeTrapz![]()
Zo zie ik maver voor me als hij filmpjes kijkt over de nieuwe stadions van FIFA 15![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Zo zie ik maver voor me als hij filmpjes kijkt over de nieuwe stadions van FIFA 15![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef StijnDa het volgende:
Wateroverlast?Al een paar uur zon hier.
Lang leven het zuiden![]()
dit jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef StijnDa het volgende:
Lang leven het zuiden![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:13 schreef StijnDa het volgende:
Lang leven het zuiden Noorden![]()
staat 1 voor 5,5 opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:08 schreef ThadCastle het volgende:
Heb ik de centjes voor Weah is hij gestegen. Van 5.1 naar 6.7GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: