SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stopt ook nooit bij die maver he, altijd weer goede spelers uit packs.
die gozer moet echt miljoenen hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. Topdealquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:32 schreef FCsuarez het volgende:
stopt ook nooit bij die maver he, altijd weer goede spelers uit packs.
die gozer moet echt miljoenen hebben.Iemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
![]()
Stuur maar een DMquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. TopdealIemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
![]()
![]()
ff serieus hoor. ik ben nu lekker packs aan het openen met coins maar ik krijg me toch een zooi goede spelers
Hazard
Neuer
Lahm
Alaba
Willian
Wanyama
Benzema
heb geloof ik 20 packs geopend nu![]()
zelfs het account dat ik vorige week geopend heb heeft al het dubbelequote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 miljoen voor 600 euro heeft hij. TopdealIemand het adres waar ik 100K kan kopen voor 30 euro?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
JAAAAAAAAAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:01:00The wait is over: all 18 Turkish League clubs are coming to #FIFA15 & #FUT15! http://t.co/sO8grl7oeS
reageer retweet
![]()
dit was toch niet echt al het spectaculaire nieuws he....Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Donkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
Emenike dus volgende jaar in FUT weer terug en Demba Ba dus ook![]()
Is dit alles
Dat wordt echt geen FIFA15 voor mij. Nieuwe CoD is me ook te futuristisch dus val in een gat gamewise
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
flikker toch op man, alsof ze niet iets anders op te lossen hebben daar. pleuris bedrijf.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tsjah, relatief gezien vind ik het toch wel tof. We wisten ook wel dat ze geen grote problemen gaan oplossen..![]()
moussa sow, Taiwo,Pierre Webo,emenike,ba, hleb,yilmaz, Sebastian Frey again,john utaka.
deze komen allemaal weer in fut![]()
![]()
ik had Rui Costa moeten kopen gisteren voor 1.2m, nu is tie weer 1,8mdat had ik ook weer niet verwacht
![]()
Hoofdletters kopen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:10 schreef Maver24 het volgende:
moussa sow, Taiwo,Pierre Webo,emenike,ba, hleb,yilmaz, Sebastian Frey again,john utaka.
deze komen allemaal weer in fut![]()
Ik vraag me af of het waard is om Fifa 15 te halen voor een oudere generatie console zoals de ps3/xbox 360.Feyenoord Rotterdam![]()
Doe dan ook niet alsof je geweldige dingen gedaan hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:09 schreef Zhano het volgende:
Tsjah, relatief gezien vind ik het toch wel tof. We wisten ook wel dat ze geen grote problemen gaan oplossen..net alsof er iets heel revolutionairs ging komen. is t 16 clubs er bij
![]()
maar goed gister zag ik ook allemaal gasten die blij door het lint gingen van nieuwe facescans... net waar je waarde aan hecht blijkbaar
#FreeTrapz![]()
Helemaal mee eens verder hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe dan ook niet alsof je geweldige dingen gedaan hebtnet alsof er iets heel revolutionairs ging komen. is t 16 clubs er bij
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan maar lekker pacman spelen ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Doe dan ook niet alsof je geweldige dingen gedaan hebtnet alsof er iets heel revolutionairs ging komen. is t 16 clubs er bij
![]()
maar goed gister zag ik ook allemaal gasten die blij door het lint gingen van nieuwe facescans... net waar je waarde aan hecht blijkbaar![]()
Bekijk de nieuwe features en overweeg of het je geld waard is. Zelfde als de overweging of je een Galaxy S4 wilt nemen t.o.v. een S3quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik vraag me af of het waard is om Fifa 15 te halen voor een oudere generatie console zoals de ps3/xbox 360.![]()
Is er dan al iets bekend over de exclusieve features voor de next gen consoles? Dat de palen bewegen als je er tegen schopt en dat het veld kapot gaat na slidings e.d. zullen wel in de ps4/xbox one versie zitten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bekijk de nieuwe features en overweeg of het je geld waard is. Zelfde als de overweging of je een Galaxy S4 wilt nemen t.o.v. een S3Feyenoord Rotterdam![]()
Naja, het is een beetje raar om een kerel van 31 zo door het lint te zien gaan over die Fifa futiliteiten, een baardje hier, een stadion daarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker pacman spelen ofzo![]()
Dit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, het is een beetje raar om een kerel van 31 zo door het lint te zien gaan over die Fifa futiliteiten, een baardje hier, een stadion daarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen idee, ik volg het niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is er dan al iets bekend over de exclusieve features voor de next gen consoles? Dat de palen bewegen als je er tegen schopt en dat het veld kapot gaat na slidings e.d. zullen wel in de ps4/xbox one versie zitten?![]()
MLS spelers kunnen weer in de verkoop. In de eerste poging de CUP gewonnen en nu alleeen maar 8k toernooi bonus. En het is toch een aidscup.
![]()
Als ik hele dagen geen fuck uit zou voeren kon ik hem idd ook wel halen. eerst 2 maanden een heel forum vol plempen met nutteloze shit waar niemand op zit te wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker pacman spelen ofzoja dat zou ik ook doen als ik tijd genoeg had. en dan daarna lekker pacman spelen.
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |