SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ons favoriete hersteldrankje:
En soms als we het professioneel aan willen pakken:
[ Bericht 5% gewijzigd door Gripper op 07-08-2014 12:08:31 ]Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Goeie TTOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ja precies, maar je mag toch wel van een distributeur verwachten dat ie zo'n fiets een beetje netjes presenteert. Dit gaat nergens over.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
het is vooral geen porum omdat het zadel lager staat dan het stuur, het stuur omhoog gekanteld, en de kabelvoering ook niet optimaal sjiek loopt.... Dat associeer je inderdaad niet met 8K fietsen
Knut afblijven met je fikken, ik open het nieuwe topic met nog wat meer bierfoto's in de OP!!!![]()
Een beetje hoer kost nu eenmaal meer dan dat. Acher het station is natuurlijk goedkoper, maar dat heeft minder klasse.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Voor een perspresentatie heb je toch wel een voorvork over
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zou ook de naam vann de fabrikant mischien wat duidelijker er op zetten ook. En die fiets is misschien 8k, een niewe stuurpen is toch echt niet zo duur.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja precies, maar je mag toch wel van een distributeur verwachten dat ie zo'n fiets een beetje netjes presenteert. Dit gaat nergens over.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Dat dus...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
Voor een perspresentatie heb je toch wel een voorvork overMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik zeg ook niet dat wat ik verzin hét argument is en/of dat ik hetzelfde zou doen, maar kan me zo wel wat redenen met argumenten bedenken waarom ie er zo bij staat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
Voor een perspresentatie heb je toch wel een voorvork over
Ik zou ook liever mijn producten zoals bedoeld en zo mooi mogelijk presenteren.![]()
Bij die primaverameet zaten we er goed voor
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja ik krijg er weer honger vanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Bij die primaverameet zaten we er goed voor![]()
![]()
Maar misschien komt dat wel doordat het bijna lunchtijd is
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Vocking worst in de OP
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Kom maar naar een meet, opgepompte tjap, dan zie het allemaal vanzelf!quote:
van boven naar beneden:
-de hand van kano (denk ik) en de fiets van janatwork.
-een of andere rotterdammer, bekend van tv. en de rechterhand van een palletsorteerder.
-die bolle rooie
-jan, grip, no-p, kaas
-gripper, apfelstrudel, omelet_alles, zwager van grip, Leffe blond
-mijn woonkamer +kaasjes en bier tijdens de primavera
-de hand van patroon, met z'n shakebekerMijn foto's op Flickr!
Wat is er zo niet-soigne aan jouw barrel danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:01 schreef muzas het volgende:
Ja volgende keer kom ik op de fiets![]()
Oh nee ik word niet toegelaten met mijn ongesoigneerde barrel?
![]()
Ik heb alleen maar foto's van mezelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:13 schreef Patroon het volgende:
wat een zelfverheerlijking die OP. Beetje jezelf op 10 foto's zetten.
Maar jij staat er ook in met je shakebeker!
Stuur me foto's van jou met bier, en ik zet ze erbij
Mijn foto's op Flickr!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat is er zo niet-soigne aan jouw barrel dan?
Bel, zadeltas, pomp aan frame, koelkast computer op stuurpen
En vaker wel dan geen 750ml bidons, of verschillende.
En natuurlijk de triple.![]()
En je kan geen fietsfoto's nemen ook. Nee, jij bent zeker niet welkom hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:17 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kapje kan er ook af zonder je cassette eraf te halenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit naar dit:
[ afbeelding ]
Spacers worden nog vervangen door zwarte carbon exemplaren, casette remover onderweg om dat plastic plaatje te vervangen, capje van de headset heb ik ook al klaarliggen (zwart) en komen hopelijk binnenkort 30-40 mm wielen onder![]()
Knippen/branden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kapje kan er ook af zonder je cassette eraf te halen![]()
Denk t. Geen idee meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen maar had toen iig nog niet de mogelijkheid om de cassette eraf te nemenquote:![]()
![]()
Illustratief knutje! Aan deze kant zie je de pomp zitten...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je kan geen fietsfoto's nemen ook. Nee, jij bent zeker niet welkom hoor.![]()
Het lijkt wel op mijn fiets die je nu omschrijft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:17 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Schaar of breekmesje werkte voor mij prima.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk t. Geen idee meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen maar had toen iig nog niet de mogelijkheid om de cassette eraf te nemen![]()
Afhankelijk van de hoeveelheid beenhaar ben je even/iets meer gesoigneerd als ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:17 schreef muzas het volgende:
[..]
afbeelding ]
Glad natuurlijk. Ben mss ongesoigneerd, maar geen holbewoner.SPOILER: wel eens eerder geplaatste fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie fietsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:17 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Die zijn er nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar foto's van mezelf.
Maar jij staat er ook in met je shakebeker!
Stuur me foto's van jou met bier, en ik zet ze erbij
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hier kun je de dozenschuiver FM herkennen, die had er al af moeten zijn bij het afleveren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kapje kan er ook af zonder je cassette eraf te halen
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Dan ben je op dit moment een gesoigneerde god vergeleken met mij, ik heb mijn vakantievacht er nog opzittenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:31 schreef muzas het volgende:
Glad natuurlijk. Ben mss ongesoigneerd, maar geen holbewoner.
Binnenkort gaat de tondeuse er wel een keer over.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:31 schreef muzas het volgende:
Glad natuurlijk. Ben mss ongesoigneerd, maar geen holbewoner.SPOILER: wel eens eerder geplaatste fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dat soort dagen vermijd ik 020 als de pest. Eigenlijk doe ik dat sowieso liever, alleen om af en toe een keer redelijk Japans te eten moet ik wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef muzas het volgende:
[..]
We hebben je gemist op de boot knut![]()
Haha ik was er ook niet. Ben zelden in Amsterdam. Niet vanwege een of andere afgunst, maar heb er gewoon niks te zoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op dat soort dagen vermijd ik 020 als de pest. Eigenlijk doe ik dat sowieso liever, alleen om af en toe een keer redelijk Japans te eten moet ik wel.![]()
Ik vind het sowieso al aids met al die blowende toeristen, maar op dat soort dagen is het nog aangevuld met van die jolige provincialen die een dagje lekker gek gaan doen in de grote stadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha ik was er ook niet. Ben zelden in Amsterdam. Niet vanwege een of andere afgunst, maar heb er gewoon niks te zoeken.
Mijn god. Dan ga ik nog bijna liever op vakantie in Almelo.![]()
Het is een crossert! Kijk maar naar de ruimte tussen achterband en zadelbuis. En dan staat een zadel altijd lager en het stuur meer gekanteld. Dus hier mag het, ongeacht de prijs.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja precies, maar je mag toch wel van een distributeur verwachten dat ie zo'n fiets een beetje netjes presenteert. Dit gaat nergens over.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Nee, is geen crossertquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is een crossert! Kijk maar naar de ruimte tussen achterband en zadelbuis. En dan staat een zadel altijd lager en het stuur meer gekanteld. Dus hier mag het, ongeacht de prijs.![]()
Ben in de markt voor een nieuw setje SPD-SL pedalen. Heb nu R540 pedalen welke ik wel prima vind alleen heb ik nog nooit op andere pedalen gefietst. Nu zijn er tegenwoordig ook de R550 pedalen welke een groter oppervlak hebben, is dit merkbaar een verbetering? En als dat grotere platform een verbetering is, is de R550 dan goed genoeg of is het handiger om voor de 5800 of 6800 versie te gaan?
Alvast bedankt :-)![]()
Mwah, kogel of naaldlager dat voel je wel. En die laatsten veel duurzamer. Om nog maar niet te spreken over de brakke afstel mogelijkheden van die 5700 serie 105. Op het oog zie je weinig verschil inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amper verschil met de 105 variant, behalve de prijs dan natuurlijk.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
En Buzz is pleitte. Tabé en tot over een paar weken!2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Bron? De shimano site en verschillende reviews geven 20-25 gram per paar namelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Minimaal 25 gram per pedaal. Toch wel een flink verschil...
En poehee, dat verschil ga je merken hoor![]()
Nieuwe 105 pedalen hebben zelfde lagers als ultegra.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mwah, kogel of naaldlager dat voel je wel. En die laatsten veel duurzamer. Om nog maar niet te spreken over de brakke afstel mogelijkheden van die 5700 serie 105. Op het oog zie je weinig verschil inderdaad.![]()
Verschil in gewicht boeit me niet zoveel. Kan ik beter zelf wat aan doen ipv bij de fiets.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Minimaal 25 gram per pedaal. Toch wel een flink verschil...Het gaat hier over de 5800 versie. De 5700 is praktisch nergens meer te verkrijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mwah, kogel of naaldlager dat voel je wel. En die laatsten veel duurzamer. Om nog maar niet te spreken over de brakke afstel mogelijkheden van die 5700 serie 105. Op het oog zie je weinig verschil inderdaad.![]()
Fijne vakantiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef buzz1291 het volgende:
En Buzz is pleitte. Tabé en tot over een paar weken!![]()
![]()
Ik dacht dat het per pedaal stond aangeven op de site. My bad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bron? De shimano site en verschillende reviews geven 20-25 gram per paar namelijk
En poehee, dat verschil ga je merken hoor
Verder is het precies dezelfde reden waarom iedereen Ultegra versnellingen verkiest boven 105. Kwaliteit.quote:[..]
Nieuwe 105 pedalen hebben zelfde lagers als ultegra.![]()
Dan kun je net zo goed gewoon de R540 nemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:25 schreef ratatat het volgende:
[..]
Verschil in gewicht boeit me niet zoveel. Kan ik beter zelf wat aan doen ipv bij de fiets.
[..]
Het gaat hier over de 5800 versie. De 5700 is praktisch nergens meer te verkrijgen.![]()
Maakt het grotere platform van de R550 / 5800 dan niet veel verschil?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon de R540 nemen.![]()
Ah ja, omdat iedereen het doet, goede reden man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het per pedaal stond aangeven op de site. My bad.
[..]
Verder is het precies dezelfde reden waarom iedereen Ultegra versnellingen verkiest boven 105. Kwaliteit.Ratat, neem deze user niet meer serieus. Heeft totaal geen idee waar hij over praat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon de R540 nemen.![]()
Mijn fietsenmaker is het hier niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
iedereen Ultegra versnellingen verkiest boven 105. Kwaliteit.
Kwaliteitsverschil is marginaal. Het zit 'm meer in het gewicht. Hoe vond jij 105 rijden dan? Ik vond ultegra nou niet de 300 euro extra waard om de tcr 0 te nemen. Tuurlijk was ik weinig gewend het had ik weinig referentiemateriaal. Maar dat was juist een argument om centen in de zak te houden.
En een verkooppraatje zal het niet geweest zijn, anders had ie me wel de ultegra aangesmeerd. Die was tenminste op voorraad, waar de 105 besteld moest worden.![]()
Zeker bij de nieuwste 105 groep zijn de verschillen zo minimaal dat er al heel wat reviewers zich afvragen of mechanische ultegra uberhaupt nog bestaansrecht heeft. Die 2 groepen samenvoegen onder dura-ace zou veel logischer zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn fietsenmaker is het hier niet helemaal mee eens.
Kwaliteitsverschil is marginaal. Het zit 'm meer in het gewicht. Hoe vond jij 105 rijden dan? Ik vond ultegra nou niet de 300 euro extra waard om de tcr 0 te nemen. Tuurlijk was ik weinig gewend het had ik weinig referentiemateriaal. Maar dat was juist een argument om centen in de zak te houden.
En een verkooppraatje zal het niet geweest zijn, anders had ie me wel de ultegra aangesmeerd. Die was tenminste op voorraad, waar de 105 besteld moest worden.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.bikeradar.com/(...)-sl-pedals-14-48043/Dus kun je ook een R550 nemen...quote:R550 budget carbon road pedals
With recent news of a Shimano carbon road pedal at the 105 level, we learnt that even the budget R540 is being replaced with a carbon model. The new Shimano R550 mimics the latest Dura-Ace and Ultegra pedals, with an extra-wide body and bearing placement and a replaceable stainless steel support plate.![]()
Ultegra zou iets duurzamer zijn (dat is dus ook een stukje kwaliteit), dus doe je langer met een cassette oid. Dat is wel een pro voor ultegra. Mjah, of je nou 2x per jaar 50 uitgeeft of 1x per jaar honderd (voorbeeld, cijfers nergens op gebaseerd)![]()
Gewoon betere schoenen kopen met stijvere zool, heb je meer voordeel aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:29 schreef ratatat het volgende:
[..]
Maakt het grotere platform van de R550 / 5800 dan niet veel verschil?![]()
Ja dat kan inderdaad. Ik zeg ook nergens dat hij dit of dit pedaal moet nemen, dat ben jij, zonder daarbij een enkele goede reden te kunnen noemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Dus kun je ook een R550 nemen...![]()
Gewicht en kwaliteit. Dat zijn de enige redenen. Dat je tijdens 1 proefritje geen verschil merkt is nogal logisch. Dan zit nog alles supergoed ingevet en dergelijke. Maar je merkt het verschil wel na een tijdje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad. Ik zeg ook nergens dat hij dit of dit pedaal moet nemen, dat ben jij, zonder daarbij een enkele goede reden te kunnen noemen.![]()
Ik zou vooral proberen om alles een beetje in proportie te houden... Dura ace op tiagra cranks met je 70,- schoenen... Zou je het voordeel dan nog merken? Beetje als een racestuur in je lada.
Zou je toplijn schoenen hebben en een toplijn groep, ja dan zou ik niet gaan knibbelen op pedalen en ook gewoon toplijn nemen.
Verder heb ik absoluut geen verstand van pedalen en wat er goed/fout aan modellen is. Ik rijd met entry-level shimano en die werken.![]()
M'n fiets is chorus en ik heb Shimano R087 schoenen (maar deze zijn nog niet echt aan vervanging toe) dus de verhoudingen zijn toch al een beetje scheef. 5800 is dan wss wel een mooie middenweg waar ik ook nog wat aan heb tegen de tijd dat m'n schoenen aan vervanging toe zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:45 schreef muzas het volgende:
Ik zou vooral proberen om alles een beetje in proportie te houden... Dura ace op tiagra cranks met je 70,- schoenen... Zou je het voordeel dan nog merken? Beetje als een racestuur in je lada.
Zou je toplijn schoenen hebben en een toplijn groep, ja dan zou ik niet gaan knibbelen op pedalen en ook gewoon toplijn nemen.
Verder heb ik absoluut geen verstand van pedalen en wat er goed/fout aan modellen is. Ik rijd met entry-level shimano en die werken.![]()
"Je merkt het verschil wel na een tijdje"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewicht en kwaliteit. Dat zijn de enige redenen. Dat je tijdens 1 proefritje geen verschil merkt is nogal logisch. Dan zit nog alles supergoed ingevet en dergelijke. Maar je merkt het verschil wel na een tijdje.
Aha. Jij hebt "een tijdje" rondgefietst met beide pedalen? Graag hoor ik meer over deze duurtest van je.![]()
Ik heb de Ultegra genomen omdat deze onder zwaardere belasting (berg op dus) beter schakelt dan de 105 die ik daarvoor had.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn fietsenmaker is het hier niet helemaal mee eens.
Waar zijn jouw duurtesten dat ze beide hetzelfde blijven presteren? Je wilt altijd van andere testen en resultaten hebben, maar zelf kom je er ook niet mee... Hypocrietje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
"Je merkt het verschil wel na een tijdje"
Aha. Jij hebt "een tijdje" rondgefietst met beide pedalen? Graag hoor ik meer over deze duurtest van je.
Of denk je werkelijk dat die reviewers eerst 5000km op een pedaal fietsen door weer en wind en dan hun conclusive geven.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:53 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker natgeregend zeg, de putten in Noord stroomden over. Alles nog droog thuis Knut?![]()
Ik heb mn terras vet kut gelegd, het watert af naar het huis toe![]()
Dat wordt spannend straks.![]()
Nogmaals, ik ben niet degene die hier posts als deze neerzet:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar zijn jouw duurtesten dat ze beide hetzelfde blijven presteren? Je wilt altijd van andere testen en resultaten hebben, maar zelf kom je er ook niet mee... Hypocrietje.
Of denk je werkelijk dat die reviewers eerst 5000km op een pedal fietsen door weer en wind en dan hun conclusive geven.Je kan nu wel aan mij gaan vragen met bewijzen te komen, maar dat is de omgekeerde wereld he?quote:
Overigens doet vrijwel iedere site en magazine aan duurtesten en 105 komt daarin altijd uitstekend uit de bus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: