Succes morgen, en wie weet is het wel een geluk bij een ongeluk als de Mirena er uit moet.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef silliegirl het volgende:
Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo (nog steeds buikklachten, dus Mirena controle). Ik heb zelf echt het gevoel dat dat 't is en dat 'ie er al uit gaat moeten.. En hoe we het dan gaan doen zijn we nog niet helemaal uit...
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef silliegirl het volgende:
Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo (nog steeds buikklachten, dus Mirena controle).
Niet heel goed eigenlijk.quote:
Tsja, goede vraag. Dat weet 'ie zelf namelijk ook niet precies. Hij weet alleen dat hij er "nog niet aan toe" is. Bovendien gaat ons spaargeld de komende jaren nog in iets anders zitten, dus hij wil vooral ook zijn geld in zijn zak houdenquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:49 schreef Philomijn het volgende:
Nee, trouwen is geen harde eis om aan kinderen te beginnen. Hoewel, het ideale plaatje mijn hoofd welMaar in het hedendaagse realisme niet
Kan me goed voorstellen dat je daar minder mee hebt als je in een situatie als die van jou zit Barreltje.
Succes in het ziekenhuis silliegirl! Laat ze die Mirena er maar gewoon uit plukken![]()
Waarom wil je vriend (nog) niet trouwen?
Wat een toestand.quote:Op maandag 8 september 2014 10:44 schreef silliegirl het volgende:
Niet heel goed eigenlijk.
Op de uitwendige echo zagen ze niet genoeg, dus toen moest het inwendig en dat had nogal een bloeding tot gevolg. Uiteindelijk was het allemaal wat paniekerig (vooral de arts, ik zelf was alleen wat duizelig), maar over de uitslag van de echo heb ik weinig meegekregen. Ik moet in de loop van de week contact opnemen met mijn huisarts daarvoor...
Wat wil hij kopen dan?quote:Bovendien gaat ons spaargeld de komende jaren nog in iets anders zitten, dus hij wil vooral ook zijn geld in zijn zak houden.
een baby?quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat een toestand.En de Mirena?
[..]
Wat wil hij kopen dan?
en als je het een beetje goed uitkient dan betaalt de staat de rest van de onkosten als die baby er eindelijk is!quote:Op maandag 8 september 2014 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met geld toe ook! Je spaart condooms uit, en een eigen bijdrage voor de pil!
ja dáár ben ik weer een beetje op tegen. Is mijn werkquote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en als je het een beetje goed uitkient dan betaalt de staat de rest van de onkosten als die baby er eindelijk is!
ik zeg.. gewoon trouwen!
Jij bent tegen je eigen werk?quote:Op maandag 8 september 2014 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
ja dáár ben ik weer een beetje op tegen. Is mijn werk
kost MIJ extra geldquote:
Dit. Ik vind de achternaam van mijn man (van Turkse komaf) niet lelijk, maar ik vind het niet mooi in combinatie met mijn oer-Hollandsche voornaam en achternaam. Omdat ik het belangrijk vind om dezelfde naam te dragen als mijn latere kinderen heet ik nu officieel man's achternaam - mijn achternaam. In het dagelijks leven gebruik ik mijn man's achternaam lang niet altijd.quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef Philomijn het volgende:
Ik wil ook hetzelfde heten als mijn kinderen. Ik wilde eerst nooit de naam van mijn vriend aannemen (vind 'm gewoon niet zo mooi, en zag/zie er het nut niet van in).
Ik ad het laatste en ik heb er eigenlijk nooit vragen over gehad toen ik getrouwd was.. Toen ik ging scheiden wilden instanties soms wel mijn meisjes naam weghalen ipv de naam van mijn exquote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef Philomijn het volgende:
Dus het wordt dan naamvriend-mijnnaam en dan gebruik ik mijn naam in dagelijks leven/als zzper en bij offiële dingen. Of mijnnaam-naamvriend.
Laatste optie is volgens zus onhandig want een vriendin van haar heeft dat zo en die krijgt er heel veel vragen over.
Ons plan ooit is om gewoon een feestje te organiseren onder het mom van laten we onze verjaardagen eens vieren oid en dan zelf in trouwkleding daar staan en iedereen meenemen naar het gemeentehuis (op loopafstand). Zo hebben we niet vooraf het gedoe van mensen uit moeten nodigen, omdat het nu eenmaal een bruiloft is. En achteraf zal het me aan m'n reet roesten, want dan zijn we toch al getrouwdquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:40 schreef mignonne het volgende:
Mijn vriend zijn achternaam vind ik echt heel erg stomik vind mijn eigen achternaam veel mooier en die wil ik dan ook gewoon houden. De kinderen heten wel anders dus dan ik, die hebben zijn achternaam. Vind ik stom en niet zo leuk, maar blijkbaar vind ik het niet zó erg dat ik er zijn naam voor zou nemen
Wat anders is het hele trouwen verhaal enzo. Ik wil niet trouwen met alles erop en eraan, teveel stress, teveel gedoe enz. Ik wil wél trouwen voor het dingen geregeld hebben en zulks. Vriend is wel bereid om ergens gratis te trouwen enzo maar voelt zich verplicht een groot feest te geven daarna voor alle familie en dat wil hij dan weer nietmoh! Ik snap het wel ergens want ik denk echt dat zijn vader met name not amused zou zijn. Moeten we t nog ns over hebben
Mja ik wil gewoon niet zo in de spotlight staanquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ons plan ooit is om gewoon een feestje te organiseren onder het mom van laten we onze verjaardagen eens vieren oid en dan zelf in trouwkleding daar staan en iedereen meenemen naar het gemeentehuis (op loopafstand). Zo hebben we niet vooraf het gedoe van mensen uit moeten nodigen, omdat het nu eenmaal een bruiloft is. En achteraf zal het me aan m'n reet roesten, want dan zijn we toch al getrouwdWe hopen zo op gewoon een leuk feestje zonder al te veel bombarie en gedoe. Het hoeft voor ons ook gewoon niet zo veel aandacht te krijgen ofzo, want we doen het voor elkaar en niet voor anderen. En zodat ik idd dezelfde achternaam heb als mijn zoontje
We wilden eerst in het buitenland trouwen en dan ook ergens waar je geen getuigen hoeft mee te nemen, maar ik zou het toch wel leuk vinden als m'n ouders erbij zijn.
Zwanger trouwen lijkt me wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |