Is die ook kaal?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:54 schreef Pino112 het volgende:
Stiekem is Gerard Ekdom gewoon Tom Petty.
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 07-08-2014 om 10:47:51Hoe het klinkt als ik programma doe. Tnx for capturing @sander3fm! https://t.co/ssoj5deISf reageer retweet
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 07-08-2014 om 10:47:51Hoe het klinkt als ik programma doe. Tnx for capturing @sander3fm! https://t.co/ssoj5deISf reageer retweet
![]()
Mijn gehoorbeschadiging is mede mogelijk gemaakt door m'n bezoek aan MetMichiel met de GEM minigig. Na afloop moest iedereen weg op on_air en ik na (wegens ons Fok!ker zijn) en toen draaide Michiel ook Weezer. De speakers daar konden best hard...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn gehoorbeschadiging is mede mogelijk gemaakt door m'n bezoek aan MetMichiel met de GEM minigig. Na afloop moest iedereen weg op on_air en ik na (wegens ons Fok!ker zijn) en toen draaide Michiel ook Weezer. De speakers daar konden best hard...
Leuk! Nog nooit in een studio geweest... maar ik ga een vriendin en mede-FOK!-er van mij nooit overtreffen wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn gehoorbeschadiging is mede mogelijk gemaakt door m'n bezoek aan MetMichiel met de GEM minigig. Na afloop moest iedereen weg op on_air en ik na (wegens ons Fok!ker zijn) en toen draaide Michiel ook Weezer. De speakers daar konden best hard...
lastig inderdaad. Wij doen thuis altijd met witte wijn, maar op de VU deden we het met Guinness, ook lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:07 schreef borisz het volgende:
Bak Mossels gehaald
Nu het grote dilemma. Gaan ze in het donkere bier of witte wijn?
Bazenfilmquote:
Iddquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had 'm echt net een minuut geleden gemaakt![]()
Yepquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had 'm echt net een minuut geleden gemaakt![]()
quote:
Minthy! Genie!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:16 schreef minthy het volgende:
Zwaaiend naar de illusie van de kerstgedachte stort ik mij op de dis
De geur van de aangebakken kippendijen doen me denken dat ik je mis
Trim hem in elkaarquote:
Och wat liefquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.dose.com/lists(...)s&utm_content=second
13 mannen die zich opeens beseffen waar ze aan zijn begonnen
Ik zou ook een traantje laten denk ikquote:
Watjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou ook een traantje laten denk ik
maar goed, ik huil sowieso heel snel
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou ook een traantje laten denk ik
maar goed, ik huil sowieso heel snel
Echte mannen durven een traantje te latenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Watje
Verman jezelf een beetje.
Dat sowiesoquote:
Ik kijk video met hond en daar komen de tranen. Over softies gesproken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echte mannen durven een traantje te laten![]()
Volgende week vrijdag een bruiloft... als er een beetje goed gespeeched wordt kunnen ze mijn traan winnen
Marley & Me?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk video met hond en daar komen de tranen. Over softies gesproken.
Neuh random filmpjes op internet met bassets. Och ik mis Mr. Darcyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Marley & Me?
Janken als een kleuter waarvan ze net haar lollie hebben afgepakt
Je date mee?quote:
quote:
Ik jank echt overal om.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
janken bij films?? doe ik niet aan. ook niet bij speeches en afscheid en weet ik veel wat....ben een eckte man ()
Ik vloek hoogstens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ik moest gisteren niet eens janken toen ik mijn kleine teen stootte
Een paar weken geleden op een bruiloft, de speech van de bruid had bezopen veel herkenbaarheid *snif*quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik ergens rond kerst 2009 voor het laatst gejankt heb.....
Je hebt niet gehuild toen hij je ten huwelijk vroeg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Een paar weken geleden op een bruiloft, de speech van de bruid had bezopen veel herkenbaarheid *snif*
En door een verrassing later van rubbereend werd ik ook emo, maar die heb ik weg kunnen slikken
ho, wacht ff...mis ik wat???quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt niet gehuild toen hij je ten huwelijk vroeg?
Een verrassing van rubbereend geslikt... Geil!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Een paar weken geleden op een bruiloft, de speech van de bruid had bezopen veel herkenbaarheid *snif*
En door een verrassing later van rubbereend werd ik ook emo, maar die heb ik weg kunnen slikken
Nee hoor, bij mij zitten de emooosies nogal losquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
ok, het is duidelijk...ik ben een gevoelloze zak
Ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Marley & Me?
Janken als een kleuter waarvan ze net haar lollie hebben afgepakt
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een verrassing van rubbereend geslikt... Geil!!!
moet ik nog eens zien....mm, zo maar even bij de videoland kijken nu het nog kan...quote:
ja, en dat we door de rest gemeden worden alsof we ebola hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik neem aan dat er een tafel is bij de receptie speciaal voor mensen van het 3FM Fok! topic...
Jup!quote:
En dat Mint en rubbereend beiden ontkennen waar ze ons van kennenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en dat we door de rest gemeden worden alsof we ebola hebben![]()
en dat wij dan een heel lullig abc'tje oplezenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat Mint en rubbereend beiden ontkennen waar ze ons van kennen
Je hebt het over een eventuele bruiloft? Ja hoor, mocht het er ooit van komen, dan zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik neem aan dat er een tafel is bij de receptie speciaal voor mensen van het 3FM Fok! topic...
Tof!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt het over een eventuele bruiloft? Ja hoor, mocht het er ooit van komen, dan zeker
De bar inseinen dat Muis geen wijn mag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat wij dan een heel lullig abc'tje oplezen![]()
Maar dan wel heel suf verkleed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat wij dan een heel lullig abc'tje oplezen![]()
Tequila shotjes met SC aan de barquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:02 schreef minthy het volgende:
[..]
De bar inseinen dat Muis geen wijn mag.
Tafel vol met wolvenshirts en bleke zolderkamerhuidjesquote:
Ik zou Plage doen of Blof.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef Pandaplint het volgende:
En zullen we een lied maken op een bekende melodie?
moet ik eerst nog een wolvenshirt kopen. is een shirt van DeWolff ook goed?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tafel vol met wolvenshirts en bleke zolderkamerhuidjes
Zwart metal shirt mag ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ik eerst nog een wolvenshirt kopen. is een shirt van DeWolff ook goed?
en dan dronken bruidsmeisje helemaal platnueken\!quote:
Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan dronken bruidsmeisje helemaal platnueken\!
Nee joh. Ze streamen die hele handel maar. Ik kom toch niet naar buiten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tafel vol met wolvenshirts en bleke zolderkamerhuidjes
Ik zou al blij zijn als je gewoon kleding aantrektquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ik eerst nog een wolvenshirt kopen. is een shirt van DeWolff ook goed?
Als je 'hoi' zegt is het al veelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan dronken bruidsmeisje helemaal platnueken\!
We mogen dus niet in Adam's kostuum komen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn als je gewoon kleding aantrekt
Neen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We mogen dus niet in Adam's kostuum komen?
Flauw.quote:
Dan wordt het nog moeilijk om een kostuum te vinden waar iedereen zich comfortabel bij voeltquote:
joh, je kent mij vooral zonder!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn als je gewoon kleding aantrekt
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je 'hoi' zegt is het al veel
Dan koop ik maar een slechtzittend C&A pak op de groeiquote:
Prima hoor! Dan kan je flink bij de bitterballen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan koop ik maar een slechtzittend C&A pak op de groei
Dealquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tequila shotjes met SC aan de bar
Ik zou een tuxedoshirt eronder doen. Dat maakt het helemaal af.quote:
Mag ik meedoen?quote:
Shotjesquote:
Waarom ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mag ik meedoen?
Met de tequilla shotjes...
Dat komt ook pas ná het drinken van shotjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom ook niet.
Maar ik doe geen belly shots of ander gelik/gezuig van lichaamsdelen.
Je mist wat hoor....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom ook niet.
Maar ik doe geen belly shots of ander gelik/gezuig van lichaamsdelen.
Altijdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mag ik meedoen?
Met de tequilla shotjes...
Ik zei dat ik het niet deed, betekent niet dat iemand het anders het ook niet mag. Ik ben liever het lijdend voorwerp.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je mist wat hoor....
gr gr een onbaatzuchtige beffer
Tequila moet je ook drinken met sinaasappel en kaneelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:16 schreef Pandaplint het volgende:
Ik krijg altijd zo'n schrale tong van zout, tequila& citroen
dat heb ik nog ergens liggen.....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou een tuxedoshirt eronder doen. Dat maakt het helemaal af.
Lijden zal je niet doen kan ik je garanderenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het niet deed, betekent niet dat iemand het anders het ook niet mag. Ik ben liever het lijdend voorwerp.
Muis' lijstje voor november:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het niet deed, betekent niet dat iemand het anders het ook niet mag. Ik ben liever het lijdend voorwerp.
Ik weet nog niet of ik wel kanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Muis' lijstje voor november:
• Bar
• Shotjes
• Lekkere kerel
Manmanman.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lijden zal je niet doen kan ik je garanderen
Waarom heb ik dat nou weer gegoogled?quote:
tis Pandabeer, niet Pandabar....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel kan
Ik wilde het googlelen maar ik denk dat ik het maar laat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nou weer gegoogled?
Ik blijf wel van je af hoor. J. of nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Manmanman.
Ik mag hopen dat je tegen die tijd nog met J. samen bent en je dan van mij afblijft.
Ik doe niet aan het derde wiel zijn.
Dan maak je maar tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel kan
Verstandige keuze.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik blijf wel van je af hoor. J. of niet
ik doe dat altijd met Shandyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nou weer gegoogled?
Eens kijken of mijn therapievorm wel toelaat dat Muis die eerste twee haalt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Muis' lijstje voor november:
• Bar
• Shotjes
• Lekkere kerel
Leg eens uitquote:
Sommige dingen in leven zijn te gecompliceerd om uit te leggen.quote:
Sober since 1-8-2014quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn therapievorm wel toelaat dat Muis die eerste twee haalt.
Ik sinds 7-8-2014 0:25 ongeveerquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
LIF / Huid op benen stofzuigen
Godverdomme.
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak zo ook even de stofzuiger, mss dat het ook mijn vet opzuigd.
Nou op sommige plekken...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?
Ik denk dat dat ook de manier is voor mij om eindelijk die 6-pack te krijgenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak zo ook even de stofzuiger, mss dat het ook mijn vet opzuigd.
Dat is simpel. Je gaat naar de supermarkt en koopt een sixpack en legt die op de buik. Klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de manier is voor mij om eindelijk die 6-pack te krijgen
Wanneer is de grote dag?quote:
Verder geen druk ofzo, maar het feestje is an sich al gepland. We moeten alleen nog een datum hebben.quote:
ca 9mdn na trouwdatum vermoed ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wat leuk mint en eend gaan trouwen
Wanneer ben je uitgerekend neos?
Was weerbericht voor Porutgalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef ChatGirl het volgende:
'Aan de kust zonnig'.
Het regent al meer dan een uur hier
Hier aan de kust is het straalblauw...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef ChatGirl het volgende:
'Aan de kust zonnig'.
Vanavond lig ik uitgeteld op de bank.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wat leuk mint en eend gaan trouwen
Wanneer ben je uitgerekend neos?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef ChatGirl het volgende:
'Aan de kust zonnig'.
Heb je er ook een doosje tissues bijgepakt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
oh, en ik heb net op jullie aanraden Marley and Me gehuurd dus die ga ik zo kijken
Ik denk het ook ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was weerbericht voor Porutgal
Hier regent het, en ongeveer een half uur geleden ook donder.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier aan de kust is het straalblauw...
Ja, nu is het ondertussen gestopt met regenen maar net kwam het met bakken naar beneden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:08 schreef alors het volgende:
[..]echt? hier is het bewolkt maar wel veel zon en 23 graden...
zit je aan de kust dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef ChatGirl het volgende:
'Aan de kust zonnig'.
Ondertussen welquote:
waar ligt datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was weerbericht voor Porutgal
Tussen ik heb al dagen geen drank gehad en ik ben moe.quote:
Je maakt mij blij met een dode mus, ik dacht dat hij hem al draaide. Ik zette speciaa de stream aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Back Down South![]()
Beter gaat Paul die draaien
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Echt een megagrote spin hier voor het raam.... Gelukkig aan de andere kant van het glas
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Watje
Verman jezelf een beetje.
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat spinnenquote:
M'n katten jagen erop. Als ze er niet bij kunnen komen dan til ik eentje opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat spinnen
Niet die kleintjes, maar van die grote apparaten (formaat kruispin en groter)....
[ afbeelding ]
(alhoewel ik ze meestal in een glas vang en dan naar buiten tyft)
Daar misbruik ik Lara ook wel eens voorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n katten jagen erop. Als ze er niet bij kunnen komen dan til ik eentje op
niet nodig gehad. niet gejankt en jennifer aniston....mwoahquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je er ook een doosje tissues bijgepakt?
Deze heeft bij deze film 2 doeleinden:
1) Je gaat janken
2) Jennifer Aniston
zat jaren geleden achter m'n pc, onder m'n hoogslaper. kijk ik op de muur zie ik een ENORME SPIN vlak onder de bedbodem. gelukkig heb ik dat kreng kunnen doden (met heel veel keukenpapier en afgrijzen) anders was ik mooi niet naar bed gegaan...... ben ook niet bang voor spinnen, maar hele grote spinnen vind ik toch niet echt prettig....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Echt een megagrote spin hier voor het raam.... Gelukkig aan de andere kant van het glas
You're dead insidequote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet nodig gehad. niet gejankt en jennifer aniston....mwoah
[..]
zat jaren geleden achter m'n pc, onder m'n hoogslaper. kijk ik op de muur zie ik een ENORME SPIN vlak onder de bedbodem. gelukkig heb ik dat kreng kunnen doden (met heel veel keukenpapier en afgrijzen) anders was ik mooi niet naar bed gegaan...... ben ook niet bang voor spinnen, maar hele grote spinnen vind ik toch niet echt prettig....
nja, je kunt er om lachen, maar soms heb ik dat gevoel wel jaquote:
Ach, ik ben gewoon net een wijf wat dat betreft hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, je kunt er om lachen, maar soms heb ik dat gevoel wel ja
Je bent net zoveel vrouw als ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon net een wijf wat dat betreft hoor![]()
T'zal wel meevallen dus
Alleen is mijn clitoris wat groterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent net zoveel vrouw als ikslecht 40%
Ik denk dat die 40% mijn vrouwelijke lichaamsdelen betreft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen is mijn clitoris wat groter(hoop ik voor je
![]()
)
we kwamen op het werk een tijgerspin tegen, ook mooiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
hij was een slagje groterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen kleine jongens
[ afbeelding ]
Deze is niet veel kleiner overigens...
Dat is Amerikaanse reclame in Portugalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Over huisdieren op kantoor gesproken.
Gekko op de muur
Waarschijnlijk doordat festivals tegen elkaar opbieden bij artiesten en dat dat wordt doorberekend in de prijs.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Festivals worden duurder door meer concurrentie. Logisch, Timur.
Bands kunnen zich om laten kopen om op een bepaald festival te spelen ipv op een andere festival, want voor hen is er nu meer keuze.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Festivals worden duurder door meer concurrentie. Logisch, Timur.
twitter:MegaTop5 twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:15:023. Elvis Presley - Bossa Nova Baby #MegaTop5 #ditisDomien #3FM reageer retweet
Na uuuuren nadenken is het Witte Wijn geworden. De Mossels hebben gezwommen in een Chardo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
lastig inderdaad. Wij doen thuis altijd met witte wijn, maar op de VU deden we het met Guinness, ook lekker.
De mosselen;quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Na uuuuren nadenken is het Witte Wijn geworden. De Mossels hebben gezwommen in een Chardo.
Inb4 een SC post over mosselenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Na uuuuren nadenken is het Witte Wijn geworden. De Mossels hebben gezwommen in een Chardo.
is dat het geluid van openklappende mossels?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
De mosselen;
*plopplopplophipsplop*
Ja. En als je je oor ertegenaan houdt dan hoor je de zee en ruik je de visafslagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat het geluid van openklappende mossels?
dan serveren we dat niet op de bruiloftquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. En als je je oor ertegenaan houdt dan hoor je de zee en ruik je de visafslag
Dat is een dronken fingerpopper.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
De mosselen;
*plopplopplophipsplop*
Bewaar je voor de huwelijksnacht?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan serveren we dat niet op de bruiloft
die snap ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bewaar je voor de huwelijksnacht?
Vind ik prima! Ik heb ze nog nooit gegeten ook, kan vast zonder.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan serveren we dat niet op de bruiloft
Klinkt geil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een dronken fingerpopper.
parels zitten in oestersquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of je op zoek gaat naar de parel in de mossel.
Ik mag jou wel!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
parels zitten in oesters
En natuurlijk is Minthy mijn pareltje
Oeh, lekkerquote:
Ja, mooie edit van mijn post!!!11quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
parels zitten in oesters
En natuurlijk is Minthy mijn pareltje
zijn er wel muizen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooi dat er geen mossels zijn op de bruiloft, ik houd niet van mossels.
ik had net Senseo Latte Speculoos......niks bijzondersquote:
Oh, bestaat dat ook al?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had net Senseo Latte Speculoos......niks bijzonders
het lag bij mijn jumbo in de bak met meuk die uit het assortiment gaat. je mag ze hebben mits je ze binnen een week of 2-3 komt ophalen (binnen die tijd moet het op zijn volgens de verpakking). natuurlijk kunnen we ze ook samen opdrinken, al dan niet naaktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, bestaat dat ook al?
Ik zit hier nu een halve kilo druiven weg te werken.
Ziet er smakelijk uitquote:
Ik ben niet zo gecharmeerd van koffie met een andere smaak dan koffie. Dus je mag ze houdenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het lag bij mijn jumbo in de bak met meuk die uit het assortiment gaat. je mag ze hebben mits je ze binnen een week of 2-3 komt ophalen (binnen die tijd moet het op zijn volgens de verpakking). natuurlijk kunnen we ze ook samen opdrinken, al dan niet naakt
[ afbeelding ]
ja maar....ik heb ook gewone koffiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gecharmeerd van koffie met een andere smaak dan koffie. Dus je mag ze houden
Zeg dat danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar....ik heb ook gewone koffie
dat dan!quote:
Veel kijkplezierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dan!
goed, ik heb 2 maanden gratis Videoland Unlimited digitaal....dus ik ga nog maar een baggerfilm uit die videotheek vissen....vanmiddag al Snowfever (aka Costa in de sneeuw), net Paranormal Whacktivity en nu nog maar een brakke horror ofzo.
wel lekker trouwens dat de film op mijn tablet afspeelt die met hdmi aan de tv hangt. nu kan ondertussen niet gaan klooien op mn tablet.
ik kom straks nog wel ff welterusten zeggen
en dat is gelukt. de uitgekozen film, een Koreaans horrordrama, was een stuk beter dan ik had verwacht. nog steeds niet geweld, maar goed te doenquote:
Verder is geen nieuws in de wereld, dus heel logisch dat dit in het 'nieuws' zit. #kuchquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Elger en RachidDit hoor je toch ook niet over de Galaxy S6?
Daar kon je wel eens gelijk in hebben.quote:
waar liepen ze over te geilen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Elger en RachidDit hoor je toch ook niet over de Galaxy S6?
De nieuwe iPhonequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar liepen ze over te geilen?
ik had het kunnen weten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone. Die pas over een maand wordt gepresenteerd.
Duh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had het kunnen weten natuurlijkstaan ze straks weer hier op het Leidseplein in de rij, vorige keer kwam de rij tot het Vondelpark zo ongeveer
De enige echstequote:
quote:
Mijn ontbijt komt bijna weer naar boven. Bedanktquote:
Je bent wel wat aangekomen in je vakantiequote:
Iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent wel wat aangekomen in je vakantie
Wat gebeurt daar in de achtergrond trouwens?quote:
Mijn opa zou haar vragen of ze is gevallen met de brommerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
J. heeft wel een geile broek aan daar
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar in de achtergrond trouwens?
Ik had ooit, toen het in was, zo'n broek met rafels (ook onderaan de broekspijpen)... Was de zak van kapot gegaan, dus m'n oma gevraagd om die te repareren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn opa zou haar vragen of ze is gevallen met de brommer
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had ooit, toen het in was, zo'n broek met rafels (ook onderaan de broekspijpen)... Was de zak van kapot gegaan, dus m'n oma gevraagd om die te repareren...
Krijg ik die broek terug: "ik heb meteen de rafels weggehaald en mooi gemaakt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |