Niets mis met stapels als kledingkast.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
kleren liggen niet meer in een stapel in de slaapkamer.
Ze moet niet in kastjes gaan snuffelen etc, want daar heb ik zo'n beetje alles zonder uitzoeken ingepropt, maar het ziet er heel netjes uit voor de restquote:
De meeste bezoekers doen dat nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Ze moet niet in kastjes gaan snuffelen etc, want daar heb ik zo'n beetje alles zonder uitzoeken ingepropt, maar het ziet er heel netjes uit voor de rest.
True, eigenlijk the only way to go, maar goed, als ik nu toch bezig benquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets mis met stapels als kledingkast.
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Niet als de woningeigenaar in de buurt is nee
Daarom, ik maak me ook niet druk verderquote:
Ach, ze doet ook maar, er ligt niets raars in, maar het is gewoon een zooitjequote:
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, eigenlijk the only way to go, maar goed, als ik nu toch bezig ben.
Een dergelijke schoonmaakactie was dus echt nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Daarom, ik maak me ook niet druk verder.
Gisteren nog "even"de keuken uitgemest, iets van 4 vuilniszakken oud servies, bewaarbakjes, oude spatels etc etc weggemieterd, het is niet normaal wat je allemaal verzameld in een paar jaar zonder dat je het weet.
Ik had afzuigkapfilters in mijn keukenkastje liggen, ik heb geen afzuigkap.
Die heb ik dus wel, maar ook die zat na verloop van de jaren gewoon overvolquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.
OH ja, zeker, al merk je hier natuurlijk gewoon niets van, is gewoon een kartonnen doos ergens achter in een kastjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dergelijke schoonmaakactie was dus echt nodig
Hoor je er eindelijk bijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nog nooit zo dicht bij de 0 geweest op mijn bankrekening de 7e van de maand als nu.
Die van mij is nu wel fatsoenlijk. De vorige niet, lagen allemaal speeltjes en vieze boekjes in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een fatsoenlijke kledingkast nodig.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
OH ja, zeker, al merk je hier natuurlijk gewoon niets van, is gewoon een kartonnen doos ergens achter in een kastje.
Jezus, wijf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik dus wel, maar ook die zat na verloop van de jaren gewoon overvol.
Ik heb dus ook de laatste weken tis nieuwe tshirts, 10 spijkerbroeken, 6 paar nieuwe schoenen, onderboeken en sokken gekocht, gewoon ook nog een volledig nieuwe garderobe.
Neuh, heb net een TV voor 300 en een laptop voor 200 verkocht gisterenquote:
Je bent "verder" dan "ver"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
De vorige niet, lagen allemaal speeltjes en vieze boekjes in.
Vergeet niet dat je je fok!housewarming nog moet betalenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, heb net een TV voor 300 en een laptop voor 200 verkocht gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |