Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Secretaresse hier (niet de slimste) heeft al een flink aantal opmerkingen over dat de vakantie zo tof is gepost op FB (een deel openbaar), en nu is haar huis leeggeroofd. Raar...
Ach, sinds ze me niet meer groet, boeit het me niet meer zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)
Wel kut
De bitch!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, sinds ze me niet meer groet, boeit het me niet meer zo.
Gewoon een simpleton. Als je een grapje maakt, dan neemt ze die altijd heul serieus. Als je dan uitlegt dat het maar een grapje was, wil ze niet meer met je praten, want dat snapt ze dan niet.quote:
Nou ja,ik hoorde wel geruchten, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort het idd wel vaker (nouja, nieuws dan)
Wel kut
Maar dat ze je dan niet eens meer kan groeten vind ik wat overdrevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon een simpleton. Als je een grapje maakt, dan neemt ze die altijd heul serieus. Als je dan uitlegt dat het maar een grapje was, wil ze niet meer met je praten, want dat snapt ze dan niet.
Idd, nouja niet in mijn omgeving (gelukkig)/ Misschien komt dat ook doordat de meeste die ik ken niet op vakantie gaan en anderen geen facebook gebruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja,ik hoorde wel geruchten, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt had ik nog niet gehoord.
Collega had ook een grap gemaakt (ooit) die ze totaal niet kon waarderen en niet als grap kon zien. Die krijgt nu helemaal niks meer bij haar gedaan. En ja, daar loop ik nog wel eens mee, dus ik ben ook een pariaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat ze je dan niet eens meer kan groeten vind ik wat overdreven
Ik help je wel herinnerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Niet vergeten: om 17.23 moet ik de trein pakken
Je moet om 17:23 de trein pakken trouwens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Niet vergeten: om 17.23 moet ik de trein pakken
Dank jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Je moet om 17:23 de trein pakken trouwens.
Hoe wat waar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
JustTalkLove snapt Ik hou van mij - Jekkers niet
In dat topic waar hij wollig doet dat jij linkte.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Secretaresse hier (niet de slimste) heeft al een flink aantal opmerkingen over dat de vakantie zo tof is gepost op FB (een deel openbaar), en nu is haar huis leeggeroofd. Raar...
Ja, zo ken ik er ook eentje, adres op Twitter te vinden, vakantie-posts op Twitter, huis leeggeroofd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Waarom doen mensen dat soort dingen toch? Ik ben vast ook wel te vinden op adres oid, maar om het er nou allemaal zelf op te zetten...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er ook eentje, adres op Twitter te vinden, vakantie-posts op Twitter, huis leeggeroofd.
Vooral op iets openbaars als Twitter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat soort dingen toch? Ik ben vast ook wel te vinden op adres oid, maar om het er nou allemaal zelf op te zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |