Nou is toch niet zo moeilijk, ik heb het antwoord eigenlijk al gegeven een paar post hierboven.quote:
Niks mis met Martin Vrijland , hij wijkt zeker teveel af van de msm propaganda ofzoquote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Martin Vrijland als bron -->_!
Alles mis met Vrijland.quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef Summers het volgende:
Niks mis met Martin Vrijland , hij wijkt zeker teveel af van de msm propaganda ofzo
Dat hij een afwijking heeft is zeker.quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Niks mis met Martin Vrijland , hij wijkt zeker teveel af van de msm propaganda ofzo
Dit.quote:Op maandag 15 september 2014 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alles mis met Vrijland.
Wat-ie niet liegt is op z'n minst overdreven, dan wel verzonnen.
Deze wil ik even quoten voor in de geschiedenisboeken.quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef Summers het volgende:
[..]
NIKS daarvan ik wil geen les geven over die ^#%$&%$@&$ ga het figuur ook geen naam geven!quote:Op maandag 15 september 2014 23:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deze wil ik even quoten voor in de geschiedenisboeken.
Dus als het afwijkt klopt het gelijk?quote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Kun je het vinden?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
New York times zal zo link zoeken.
Op rtlz komt straks een speciaal extra nieuws programma.
Je draait het om ,. de meeste mensen denken meteen dat iets niet klopt als het afwijkt van wat msm zegt .quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus als het afwijkt klopt het gelijk?
YAY justin bieber ligt eindelijk onder de zoden...![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom !!!het is niet bevestigd in de MSM dus KLOPT HET!!! en oweee degene die dit in twijfel trekt!
De meeste complotdenkers denken meteen dat iets klopt als het afwijkt van wat de msm zegt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Summers het volgende:
Je draait het om ,. de meeste mensen denken meteen dat iets niet klopt als het afwijkt van wat msm zegt .
Goed excuus om nooit verder te kijken of iets te onderzoeken , veilig hoor dat msm verhaal , het maakt je echt geen beter mens want in dit verhaal zijn veel meer slachtoffers en nabestaanden , een leugen in stand houden is net zo sneu voor slachtoffers , ze misbuiken voor oorlogspropaganda of poitieke doeleinden en de verkeerde dader aanwijzen is ook sneu . Zorg er eerst voor dat je zelf wel bij de waarheid bent en aan de kant van rechtvaardigheid voordat je een vinger wijst naar een andere mening .quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:05 schreef SicSicSics het volgende:
Weet je wat sneu is? Roepen dat het een hoax is, over de rug van de slachtoffers én de nabestaanden, dát is sneu!
Summers, denk je nu echt dat mensen niet verder kijken? ik zou dat eerder plaatsen bij de aluhoed brigade die keer op keer met hetzelfde en bewezen onjuiste informatie komen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Goed excuus om nooit verder te kijken of iets te onderzoeken , veilig hoor dat msm verhaal , het maakt je echt geen beter mens want in dit verhaal zijn veel meer slachtoffers en nabestaanden , een leugen in stand houden is net zo sneu voor slachtoffers , ze misbuiken voor oorlogspropaganda of poitieke doeleinden en de verkeerde dader aanwijzen is ook sneu . Zorg er eerst voor dat je zelf wel bij de waarheid bent en aan de kant van rechtvaardigheid voordat je een vinger wijst naar een andere mening .
Natuurlijk en in het verleden is het al eens gebleken dat naties bereid zijn hun eigen burgers in grote getallen op te offeren om een oorlog te beginnen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:32 schreef Summers het volgende:
Goed excuus om nooit verder te kijken of iets te onderzoeken, veilig hoor dat msm verhaal, het maakt je echt geen beter mens want in dit verhaal zijn veel meer slachtoffers en nabestaanden, een leugen in stand houden is net zo sneu voor slachtoffers, ze misbuiken voor oorlogspropaganda of poitieke doeleinden en de verkeerde dader aanwijzen is ook sneu.
'De waarheid' is niet te kennen volgens 'jullie'; dus alsjeblieft, practice what you preach!quote:Zorg er eerst voor dat je zelf wel bij de waarheid bent en aan de kant van rechtvaardigheid voordat je een vinger wijst naar een andere mening .
Die SU-25 is sowieso onmogelijk. MH17 vloog op 33,000 ft Het maximale bereik van een SU-25 is 23,000 ft (16,000 met bewapening).quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Summers, denk je nu echt dat mensen niet verder kijken? ik zou dat eerder plaatsen bij de aluhoed brigade die keer op keer met hetzelfde en bewezen onjuiste informatie komen.
Ik begin te denken dat dit opzettelijk gedaan word, mede vanwege de vele trollen die overal actief zijn om verwarring te zaaien en er zeker van zijn dat een SU-25 het toestel uit de lucht geschoten heeft.
Gelukkig hebben we sites als Bellingcat en metabunk waar men wel serieus kijkt naar de info, das geen mainstream media.
No offence summers zo komt het af en toe wel over, en dat van justin bieber was maar een grapje volgens vele media gaat ie om de paar weken doodquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Je draait het om ,. de meeste mensen denken meteen dat iets niet klopt als het afwijkt van wat msm zegt .
Lijkt een beetje op wat lambiekje doet in het bigpharma topic.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Goed excuus om nooit verder te kijken of iets te onderzoeken , veilig hoor dat msm verhaal , het maakt je echt geen beter mens want in dit verhaal zijn veel meer slachtoffers en nabestaanden , een leugen in stand houden is net zo sneu voor slachtoffers , ze misbuiken voor oorlogspropaganda of poitieke doeleinden en de verkeerde dader aanwijzen is ook sneu . Zorg er eerst voor dat je zelf wel bij de waarheid bent en aan de kant van rechtvaardigheid voordat je een vinger wijst naar een andere mening .
Yep dat denk ik echt , het is niet echt een meerderheid die door heeft hoe erg we voor de gek worden gehouden en hoe grote gebeurtenissen worden gestaged . Mensen willen niet verder kijken omdat ze anders hun wereldbeeld 180 graden moeten omdraaien . Wat er ook gebeurd in de wereld , de meeste mensen praten het liefst alles goed en willen niet eens overwegen dat iets een hoax of een false flag is . Er is geen alu hoedjes brigade , sommige mensen duiken iets dieper in zaken dan de meeste mensen .quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:41 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Summers, denk je nu echt dat mensen niet verder kijken? ik zou dat eerder plaatsen bij de aluhoed brigade die keer op keer met hetzelfde en bewezen onjuiste informatie komen.
Ik begin te denken dat dit opzettelijk gedaan word, mede vanwege de vele trollen die overal actief zijn om verwarring te zaaien en er zeker van zijn dat een SU-25 het toestel uit de lucht geschoten heeft.
Gelukkig hebben we sites als Bellingcat en metabunk waar men wel serieus kijkt naar de info, das geen mainstream media.
Juist, maar niet diep genoeg. Men duikt zo diep dat er aan alle kanten maar verbanden en patronen gevonden worden die op geruchten en roddels gebaseerd zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep dat denk ik echt , het is niet echt een meerderheid die door heeft hoe erg we voor de gek worden gehouden en hoe grote gebeurtenissen worden gestaged . Mensen willen niet verder kijken omdat ze anders hun wereldbeeld 180 graden moeten omdraaien . Wat er ook gebeurd in de wereld , de meeste mensen praten het liefst alles goed en willen niet eens overwegen dat iets een hoax of een false flag is . Er is geen alu hoedjes brigade , sommige mensen duiken iets dieper in zaken dan de meeste mensen .
Een kritische houding is altijd welkom, de propaganda vliegt heen en weer, daarom is het goed om iets niet zomaar voor waar aan te nemen, dat zijn we zeker eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep dat denk ik echt , het is niet echt een meerderheid die door heeft hoe erg we voor de gek worden gehouden en hoe grote gebeurtenissen worden gestaged . Mensen willen niet verder kijken omdat ze anders hun wereldbeeld 180 graden moeten omdraaien . Wat er ook gebeurd in de wereld , de meeste mensen praten het liefst alles goed en willen niet eens overwegen dat iets een hoax of een false flag is . Er is geen alu hoedjes brigade , sommige mensen duiken iets dieper in zaken dan de meeste mensen .
Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op wat lambiekje doet in het bigpharma topic.
Maar goed hij heeft af en toe wel een goed punt net als jij hoor.
Degene die vanaf dag 1 met oorlogspropaganda komt heeft iets te verbergen en een ander doel dan de waarheid boven tafel krijgen anders ben je vanaf dag 1 gewoon eerlijk en objectief . Iemand die niks te verbergen heeft tekent geen geheimhoudingsverklaring over het onderzoek wat Rutte en Kiev blijkbaar hebben gedaan . Dat is pas gestoord .quote:Oorlogspropaganda heb je natuurlijk ook in deze kwestie en er word genoeg de wereld ingeslingerd wat niet klopt, het is maar hoe je de bewijs stukken naast elkaar legt, maar als ik bijvoorbeeld de stukjes van martin vrijland zijn bewijs naast elkaar leg komt ik op veel te veel gaten in zijn verhalen wat hij niet opvult, wat gewoon wel duidelijk en simpel verklaarbaar in andere media word weer gegeven, momenteel kan je de beste informatie over deze kwestie terug vinden op de site die Scrummie een paar weken geleden geplaatst heeft op dit forum, het is maar mijn mening maar dat ziet buiten de reguliere MSM en andere sites het meest betrouwbaar uit!
Doe dan eens wat onderzoek naar de regels van De ICAO,quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef Summers het volgende:
Iemand die niks te verbergen heeft tekent geen geheimhoudingsverklaring over het onderzoek wat Rutte en Kiev blijkbaar hebben gedaan . Dat is pas gestoord .
Moet je voor de grap eens Resolutie A37-2 googlen . Dat je geen mededelingen doet voordat het onderzoek is afgerond is normaal maar vanaf dag 1 word de vinger naar Rusland gewezen voordat het onderzoek uberhaubt was gestart . Het gestoorde in dit geval is dat er word gezegt dat degenen die hebben ondertekent een vetorecht hebben over wat er naar buiten komt en DAT vind ik wel gestoord .quote:
Degenen die het onderzoek doen moeten zich wel aan de ICAO standards houden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens Resolutie A37-2 googlen
Het ICAO onderzoek wijst helemaal naar niemand. Dat onderzoek gaat helemaal niet erover wie schuldig of aansprakelijk is. Dat wordt ook niet onderzocht door de onderzoeksraad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens Resolutie A37-2 googlen . Dat je geen mededelingen doet voordat het onderzoek is afgerond is normaal maar vanaf dag 1 word de vinger naar Rusland gewezen voordat het onderzoek uberhaubt was gestart . Het gestoorde in dit geval is dat er word gezegt dat degenen die hebben ondertekent een vetorecht hebben over wat er naar buiten komt en DAT vind ik wel gestoord .
(ook een internationale afspraak)quote:The sole objective of Annex 13-type investigations is the prevention of accidents and incidents and not the apportionment of blame or liability
als we het hebben over deze kwetie zijn alle 4 de partijen Schuldig de VS EU Oekraine en Rusland ze doen alle 4 aan propaganda, als is de VS de slechtste hier in zie filmpje met interview, nederland en de EU willen eerst het volldedige verslag boven water, Oekrainie wijst naar Rusland, Rusland wijs naar Oekraine, de lagchende laatste is de PRo Rus die misschien wel alles op hun geweten hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, als ik op iemand zou willen lijken in BNW is het wel iemand zoals Lambiekje die de illusie doorziet wat de meerderheid nog als realiteit ziet .
[..]
Degene die vanaf dag 1 met oorlogspropaganda komt heeft iets te verbergen en een ander doel dan de waarheid boven tafel krijgen anders ben je vanaf dag 1 gewoon eerlijk en objectief . Iemand die niks te verbergen heeft tekent geen geheimhoudingsverklaring over het onderzoek wat Rutte en Kiev blijkbaar hebben gedaan . Dat is pas gestoord .
Ja inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:41 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |