trekken enzo. al die mini klitte eruit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus dat gaat pijn doen ja.![]()
Blij dat ik stijl haar heb.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
Zo niet origineel Fylax, fokzoon stout.
Ik heb nu al medelijden met je.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:14 schreef isax het volgende:
[..]
trekken enzo. al die mini klitte eruit.
bahhhhh
Oke.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga maar even 5 minuten in een hoekje zitten en je schamen.
Ik roep je wel als je straf weer voorbij is.quote:
half 10 zit ik aan het matelgebeurenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga maar even 5 minuten in een hoekje zitten en je schamen.
Dat is nog vroeg ook. Ik adviseer je om de nacht door te gaan(geen eigenbelang ofzo)en dan doet het misschien minder pijn als je daar als een zombie zit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:17 schreef isax het volgende:
[..]
half 10 zit ik aan het matelgebeuren
Dat was ik dus zelfquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap er i.i.g. geen reet meer van.![]()
+1quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nog vroeg ook. Ik adviseer je om de nacht door te gaan(geen eigenbelang ofzo)en dan doet het misschien minder pijn als je daar als een zombie zit.
Fok is vaak trager 's nachts, geen idee waarom, lijkt me juist rustiger hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:18 schreef virtualtrip het volgende:
Is fok bij jullie ook traag of ligt het weer aan men laptop?
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
Heb je er wat van geleerd?
Ja dat komt omdat overdag de mensen moeten werken en niet op fok kunnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fok is vaak trager 's nachts, geen idee waarom, lijkt me juist rustiger hier.
quote:
Je bent veel te soft voor die jongen, Chocoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik roep je wel als je straf weer voorbij is.
Johquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Je bent veel te soft voor die jongen, Choco
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je nu weer mee spelen met de grote mensen hier.
Het is nu vakantie tijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat overdag de mensen moeten werken en niet op fok kunnen.
Alhoewel aan de activiteit snacht hier denk ik dat niet veel mensen moeten werken morgen.
Dan zal het wel aan men pc liggen :pquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is nu vakantie tijd.
Verder heb ik geen idee waarom snachts trager, sinds mijn nieuwe internet box gaat het i.i.g. een stuk beter 's nachts.
Met kinderen ben ik een mietje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik verwachtte een ander soort reactie
Verwachtte soft -> hardquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met kinderen ben ik een mietje.
Dat is wel vaak een oorzaak ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:26 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan men pc liggen :p
Ik denk dat ie al 7 jaar oud is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel vaak een oorzaak ja.
Sjezus man, dat ie het nog doet is een wonder dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:27 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al 7 jaar oud is.
En dat is zeer oud voor een laptop.
ik voelde me aangesproken op die zin, ik las namelijk de quote niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:27 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al 7 jaar oud is.
En dat is zeer oud voor een laptop.
Ja ik vraag met dat ook af.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus man, dat ie het nog doet is een wonder dan.
Wel goed lezen. Dat voorkomt verwarring.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken op die zin, ik las namelijk de quote niet.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel goed lezen. Dat voorkomt verwarring.
Waarom voelde jeje aangesproken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken op die zin, ik las namelijk de quote niet.
Knap dat je dan zoveel geduld heb, ik had hem allang het raam uitgeflikkerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:30 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja ik vraag met dat ook af.
Maar als google chroom wil opstarten duurt het wel 15min voor ie opent.
Daarna gaat het vlotter zolang ik maar niet per ongeluk het tabblet afsluit want dan is het weer 15 min wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |