trekken enzo. al die mini klitte eruit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus dat gaat pijn doen ja.![]()
Blij dat ik stijl haar heb.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
Zo niet origineel Fylax, fokzoon stout.
Ik heb nu al medelijden met je.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:14 schreef isax het volgende:
[..]
trekken enzo. al die mini klitte eruit.
bahhhhh
Oke.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga maar even 5 minuten in een hoekje zitten en je schamen.
Ik roep je wel als je straf weer voorbij is.quote:
half 10 zit ik aan het matelgebeurenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga maar even 5 minuten in een hoekje zitten en je schamen.
Dat is nog vroeg ook. Ik adviseer je om de nacht door te gaan(geen eigenbelang ofzo)en dan doet het misschien minder pijn als je daar als een zombie zit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:17 schreef isax het volgende:
[..]
half 10 zit ik aan het matelgebeuren
Dat was ik dus zelfquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap er i.i.g. geen reet meer van.![]()
+1quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nog vroeg ook. Ik adviseer je om de nacht door te gaan(geen eigenbelang ofzo)en dan doet het misschien minder pijn als je daar als een zombie zit.
Fok is vaak trager 's nachts, geen idee waarom, lijkt me juist rustiger hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:18 schreef virtualtrip het volgende:
Is fok bij jullie ook traag of ligt het weer aan men laptop?
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
Heb je er wat van geleerd?
Ja dat komt omdat overdag de mensen moeten werken en niet op fok kunnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fok is vaak trager 's nachts, geen idee waarom, lijkt me juist rustiger hier.
quote:
Je bent veel te soft voor die jongen, Chocoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik roep je wel als je straf weer voorbij is.
Johquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Je bent veel te soft voor die jongen, Choco
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je nu weer mee spelen met de grote mensen hier.
Het is nu vakantie tijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat overdag de mensen moeten werken en niet op fok kunnen.
Alhoewel aan de activiteit snacht hier denk ik dat niet veel mensen moeten werken morgen.
Dan zal het wel aan men pc liggen :pquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is nu vakantie tijd.
Verder heb ik geen idee waarom snachts trager, sinds mijn nieuwe internet box gaat het i.i.g. een stuk beter 's nachts.
Met kinderen ben ik een mietje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik verwachtte een ander soort reactie
Verwachtte soft -> hardquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met kinderen ben ik een mietje.
Dat is wel vaak een oorzaak ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:26 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan men pc liggen :p
Ik denk dat ie al 7 jaar oud is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel vaak een oorzaak ja.
Sjezus man, dat ie het nog doet is een wonder dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:27 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al 7 jaar oud is.
En dat is zeer oud voor een laptop.
ik voelde me aangesproken op die zin, ik las namelijk de quote niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:27 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al 7 jaar oud is.
En dat is zeer oud voor een laptop.
Ja ik vraag met dat ook af.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sjezus man, dat ie het nog doet is een wonder dan.
Wel goed lezen. Dat voorkomt verwarring.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken op die zin, ik las namelijk de quote niet.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel goed lezen. Dat voorkomt verwarring.
Waarom voelde jeje aangesproken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken op die zin, ik las namelijk de quote niet.
Knap dat je dan zoveel geduld heb, ik had hem allang het raam uitgeflikkerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:30 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja ik vraag met dat ook af.
Maar als google chroom wil opstarten duurt het wel 15min voor ie opent.
Daarna gaat het vlotter zolang ik maar niet per ongeluk het tabblet afsluit want dan is het weer 15 min wachten.
Nee maar sommige zeggen dat zovan ''je bent 6 wat doe je hier'' ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:31 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Waarom voelde jeje aangesproken?
Ben je 7 jaar dan?
Ik dacht al.quote:
Ja maar ik heb momenteel het geld niet om een nieuwe te kopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Knap dat je dan zoveel geduld heb, ik had hem allang het raam uitgeflikkerd.
Ik wilde net vragen waar mijn mannen van boven de 30 zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:33 schreef Recce het volgende:
Goedemorgen!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, ChocoFan, nu ben je officieel oud!
Misschien moet je eens kijken of er niet een heleboel programma's opstarten als je de laptop aanzet. Dan loopt het geheugen vol en dan krijg je de ellende die je beschrijft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:33 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar ik heb momenteel het geld niet om een nieuwe te kopen.
En ik start het goed op tijd op en kijk dan nog een beetje tv zodat dat kwartiertje zo om is.
Zou niet weten hoe ik dat moet checken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken of er niet een heleboel programma's opstarten als je de laptop aanzet. Dan loopt het geheugen vol en dan krijg je de ellende die je beschrijft.
Tja, toch bijna de menopauze he...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waar mijn mannen van boven de 30 zijn.![]()
Dank je wel, jeej ik ben eindelijk oud.![]()
Alles draait om keuzes. Wat is belangrijk voor je en daar spaar je dan voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:33 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar ik heb momenteel het geld niet om een nieuwe te kopen.
En ik start het goed op tijd op en kijk dan nog een beetje tv zodat dat kwartiertje zo om is.
Heb je nog windows XP?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:34 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik dat moet checken.
Ja denk ik.quote:
Nee joh, dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, toch bijna de menopauze he...
Hmm, nouja, wordt een beetje een langdurig verhaal om dat hier op te lossen. In DIG weten ze vast meer.quote:
Werkt start -> uitvoeren -> msconfig -> opstarten niet op WinXP?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, nouja, wordt een beetje een langdurig verhaal om dat hier op te lossen. In DIG weten ze vast meer.
Ja maar ik heb er geen probleem mee ik heb geduldquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, nouja, wordt een beetje een langdurig verhaal om dat hier op te lossen. In DIG weten ze vast meer.
Vast wel, en eigenlijk zou je met taakbeheer moeten kijken hoeveel geheugen er gebruikt wordt etc. Lijkt me hier niet echt de juiste plaats voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Werkt start -> uitvoeren -> msconfig -> opstarten niet op WinXP?
Volgens mij alleen maar meer ellende, vanavond had wel Ivan met meerdere ruzie, dat was wel weer even leuk maar na de bekende sl waren ze ineens weer allemaal vriendjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:39 schreef Recce het volgende:
Ik heb vandaag Utopia niet echt gevolgd, zijn de nieuwen iets of is het meer ellende?
Auw, ik kan niet tegen pijn, ik ben een man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet zo onschuldig.![]()
Kijk nu begin ik ook.
Echt kansloos, dat heb ik net wel even terug gelezen. Ivan stelt iets aan de kaak en is daarom opeens de boeman.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar meer ellende, vanavond had wel Ivan met meerdere ruzie, dat was wel weer even leuk maar na de bekende sl waren ze ineens weer allemaal vriendjes.
Klopt, mannen kunnen niet tegen pijn, wel tegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Auw, ik kan niet tegen pijn, ik ben een man.![]()
Sssst ik probeer op jou mijn skills om te kijken of het werkt in het echt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de hele nacht zeggen als je niet wilt dat ik hier post
Ik doe niet aan zweepjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, mannen kunnen niet tegen pijn, wel tegenBest wel raar zijn jullie.
Ik heb toch 2 keer naar je geluisterd :pquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst ik probeer op jou mijn skills om te kijken of het werkt in het echt.
Maar nee hoor ook jij moet me weer tegenspreken. Ik geef het op. Tieners winnen van mij.![]()
Kom maar weer in de sc mee kletsen hoor.
Juist. Uto heeft mijn liefde voor streamen goed verziekt in ieder geval.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt kansloos, dat heb ik net wel even terug gelezen. Ivan stelt iets aan de kaak en is daarom opeens de boeman.
Dat is waar. Cyberknuffel dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb toch 2 keer naar je geluisterd :p
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:45 schreef Recce het volgende:
Wat een ontieglijk lelijk ding is de komeet waar de Europese ruimtesonde nu bij is aangekomen:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wil liever met de vlakke hand?
Tja, ik denk dat er weinig mensen zijn die het een mooi ding vinden. Interessant en intrigerend wel natuurlijk, maar wel zo lelijk als maar kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]De 1 vind hem geweldig en de ander afschuwelijk.
![]()
Leuk, verschillende meningen.
Ik vind het gewoon een grote steen maar ik heb dan ook schuimpjes niveau dus raar is dat niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat er weinig mensen zijn die het een mooi ding vinden. Interessant en intrigerend wel natuurlijk, maar wel zo lelijk als maar kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |