Have fun all.quote:Mata: Kris en Lisanne hebben hun onfortuinlijke wandeling niet overleefd doordat ze elkaar al zeer snel op de trip kwijtraakten.
Publiek: Nee, je zou nooit van elkaar weggaan, altijd samenblijven.
Mata: Exact. En dan zou je het op zo'n kort stukje overleven.
Zij deden dat niet.
O.k en blaffen helpt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik neem even een korte internet break, erna zal ik caracadamels scenario en anderen kritisch bekijken maar wil mijn scenario nog even kort en krachtig samenvatten:
[..]
Have fun all.
Niemand is daar te slim voor, maar je doelt op de (overtuiging van) de ouders?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn ze niet stom genoeg voor om te verdwalen, dit is uitgesloten.
Tot over een minuut of 10 dan maar weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik neem even een korte internet break, erna zal ik caracadamels scenario en anderen kritisch bekijken maar wil mijn scenario nog even kort en krachtig samenvatten:
[..]
Have fun all.
Maar is de terugweg ook zo duidelijk? Terug ziet alles er anders uit dan heen. Het kan goed zijn dat ze op de terugweg ergens rechtdoor zijn gelopen waar ze bijvoorbeeld linksaf hebben moeten afslaan terwijl op de heenweg die splitsing niet zo duidelijk hebben gezien en het voor hun gevoel gewoon rechtdoor met een bocht was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer moeilijk te accepteren.
Wat Hans Kremers terecht maar blijft aanhalen is, is dat het pad tot voorbij de 2 "quebradas" voorbij de top van de Mirador niet te missen is. Er is enkel dat pad. Okee, in het begin is er een y-splitsing waar je rechts naar de Mirador gaat.
.
Laat maarquote:
Dank je Zaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:49 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Jackie, misschien valt het op te zoeken of via youtube filmpje te zien, want het is wel een zinnige vraag.
Ja daar doel ik op maar ik ben er wel klaar mee zolang er niks nieuws naar buiten komt worden we niet wijzer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand is daar te slim voor, maar je doelt op de (overtuiging van) de ouders?
Ik als vader van drie kan dat alleen maar beamen. Het laat me nu al niet los laat staan dat je een van de ouders zou zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:59 schreef Grijzemassa het volgende:
Of het nu een ongeluk, misdrijf of verdwaling is, als het een van mijn kinderen overkwam zou ik ook niet rusten voordat alle feiten op tafel lagen. Voor zover mogelijk natuurlijk. Maar in dit stadium zijn er zeker nog dingen die nader onderzocht kunnen worden.
Dat zou toch inhouden dat er de nodige splitsingen zijn. Terwijl de consensus toch is dat het één duidelijk pad is, tot het punt waar de eerste noodoproep is gedaan. En de richting terug naar Boquete was sowieso omhoog... en de ouders hebben bevestigd dat ze goede research hebben gedaan, waardoor ze zouden moeten weten dat ze dezelfde weg terug moeten gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:01 schreef ednet94 het volgende:
Maar is de terugweg ook zo duidelijk? Terug ziet alles er anders uit dan heen. Het kan goed zijn dat ze op de terugweg ergens rechtdoor zijn gelopen waar ze bijvoorbeeld linksaf hebben moeten afslaan terwijl op de heenweg die splitsing niet zo duidelijk hebben gezien en het voor hun gevoel gewoon rechtdoor met een bocht was.
Ja. Kort en bondig is dat het sterke punt van jouw scenario.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Mata: Kris en Lisanne hebben hun onfortuinlijke wandeling niet overleefd doordat ze elkaar al zeer snel op de trip kwijtraakten.
Zij deden dat niet.
Have fun all.
Hoe ver is die kabelbrug af van de berg (het punt waar ze 911 bellen). TIAquote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:03 schreef jackie12 het volgende:
Ik dacht namelijk stel dat dat niet mogelijk is ,of iig heel moeilijk dan heb ik uit de losse hand een scenario wat misschien best wel hout snijdt
De meiden bellen 911 omdat ze aangevallen worden door een dier of een stel idioten.
Ze vluchten bergafwaarts (makkelijker) en niet bergopwaarts.Ze komen bij de kabelbrug die ze beiden met succes oversteken /snip/
geschrokken van een reuzenmiereneter of van een man in een lange jas. Er is iets gebeurd waarom ze 911 belden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Kort en bondig is dat het sterke punt van jouw scenario.![]()
Je moet IETS veronderstellen wat misgaat, kort na de eerste quebrada. Je kunt niet blijven hangen in 'dit zou nooit gebeuren' of 'dat zouden ze nooit doen'.
ik geloof 2 uur lopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:15 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe ver is die kabelbrug af van de berg (het punt waar ze 911 bellen). TIA
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Kort en bondig is dat het sterke punt van jouw scenario.![]()
Je moet IETS veronderstellen wat misgaat, kort na de eerste quebrada. Je kunt niet blijven hangen in 'dit zou nooit gebeuren' of 'dat zouden ze nooit doen'.
Bergafwaarts is in mijn ogen moeilijker juist ( in normale omstandigheden zelfs zwaarder ook )..daarnaast geloof ik niet dat iemand ooit zijn broekje uit zal doen in de jungle..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dank je Za
Ik dacht namelijk stel dat dat niet mogelijk is ,of iig heel moeilijk dan heb ik uit de losse hand een scenario wat misschien best wel hout snijdt
De meiden bellen 911 omdat ze aangevallen worden door een dier of een stel idioten.
Ze vluchten bergafwaarts (makkelijker) en niet bergopwaarts.Ze komen bij de kabelbrug die ze beiden met succes oversteken (begreep dat ondanks de droge periode er bij de eerste kabelbrug wel altijd water stroomde) De volgende dag als het licht is willen ze weer terug en Lisanne de sportiefste van de twee gaat als eerste die brug weer over en Kris de denk ik wat sterkere houdt de kabels strak. En hier gaat t mis. Lisanne valt, verdrinkt en Kris helemaal hysterisch blijft achter. Kris durft in haar eentje de brug niet over en denkt ik loop wel stroomafwaarts op zoek naar de bewoonde wereld. Ze laat haar broekje achter als herkenningsteken De bewoonde wereld vindt zij niet maar de bewoonde wereld haar ook niet. Uiteindelijk sterft ze, wordt haar lichaam ook meegenomen door de rivier en zitten wij hier te fokken over wat er is gebeurd en blijven 2 families heel verdrietig achter
Welke? De 1e? De 2e?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:15 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe ver is die kabelbrug af van de berg (het punt waar ze 911 bellen). TIA
Misschien werd hen de pas afgesneden en konden ze niet omhoog. Over het broekje heb je een punt maar wat moet je anders als herkenningsteken achterlaten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bergafwaarts is in mijn ogen moeilijker juist ( in normale omstandigheden zelfs zwaarder ook )..daarnaast geloof ik niet dat iemand ooit zijn broekje uit zal doen in de jungle..
Leg eens uit waarom samenblijven overleven als garantie heeft, thanks.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Mata: Kris en Lisanne hebben hun onfortuinlijke wandeling niet overleefd doordat ze elkaar al zeer snel op de trip kwijtraakten.
Zij deden dat niet
Je moet positief blijven hequote:
Hij is bezig met van alles observeren ofzo schreef hij net.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:19 schreef jackie12 het volgende:
Mata waar ben je
[..]
Misschien werd hen de pas afgesneden en konden ze niet omhoog. Over het broekje heb je een punt maar wat moet je anders als herkenningsteken achterlaten?
Ja dat denk ik zeker. Maar misschien het zekere voor het onzekere hebben ze toch die 1e kabelbrug over gestoken om iig veilig te zijn voor die nacht (dier of mens)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:22 schreef Za het volgende:
[..]
Dan is die adrenalinerush wel over denk ik?
De noodoproep was toch al voor de 1ste kabelbrug, zo rond 15.00-16.00 in de middag?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik zeker. Maar misschien het zekere voor het onzekere hebben ze toch die 1e kabelbrug over gestoken om iig veilig te zijn voor die nacht (dier of mens)
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 03:30 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
De noodoproep was toch al voor de 1ste kabelbrug, zo rond 15.00-16.00 in de middag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |