Juist!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Interessante mogelijkheid.
Na dagen van uithongering en dehydratatie ben je niet meer zo scherp tot hallucinaties aan toe.
De dames hebben zulke onlogische keuzes gemaakt op zo'n korte afstand van waar pa en ma in wanhoop hun dochters dachten te kunnen vinden, dat de eerste (Kris) bij de tweede kabelbrug haar broekje neergelegd zou kunnen hebben als teken aan haar vriendin: "Dit heb ik gelezen, dit is vlakbij Boquete, hier moeten we heen"...
De meiden waren de eerste 3 dagen nog scherp en op de paniek en stress na zouden ze nog gemakkelijk logische, weloverwogen keuzes gemaakt kunnen hebben, daarna ging het snel stroomafwaarts met ze.(voor het deelscenario dan)
Kijk, dat is een heldere ingevingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhh, Voor de Mirador is niet gelijk aan NA de Mirador.
Dat is idd volkomen onlogisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:31 schreef jackie12 het volgende:
Hoho! Uren hiervoor hadden ze al 911 gebeld he! dus waarom dan een kabelbrug oversteken? (waarschijnlijk in het donker of de volgende dag gezien het tijdsbestek)
Ja vast.. En dagen later bedenken ze nog niet dat terug omhoog is? Want "wat een domme meisjes"...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:38 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
je bent echt hopeloos in het begrijpend lezen, ER VAN UITGAANDE DAT ZE NIET WISTEN DAT ZE DE ZELFDE WEG TERUG MOESTEN GAAN pffff...
Och hier heb je een niet eens een zo erg groot bos naast de miljoenenstad waar ik woon en zelfs daar zijn mensen een paar dagen in verdwaald terwijl je er letterlijk rondomheen autowegen hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:35 schreef Za het volgende:
Is het echt aannemelijk dat gedurende 10 dagen van zoeken Kris en Lisanne niet meer in staat zijn geweest het pad te vinden, en zich zodoende daar op te houden tot er hulp zou arriveren?
Kom op zeg, de hele dag (en de vorige dagen) posten mensen allerlei dingen die zich vóór de Mirador afspelen.. Leuk, die info. Maar doet niet ter zakequote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk, dat is een heldere ingeving
En die telefoontjes (pogingen tot) en die foto's?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:41 schreef caracamel68 het volgende:
Die meiden hebben het niet eens gered denk ik tot de kabelbrug.
Kort nadat de foto van Kris is genomen is het volgens mijn inziens al misgegaan
Ik dacht je ging slapen. Waar denk jij dan aan??quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg, de hele dag (en de vorige dagen) posten mensen allerlei dingen die zich vóór de Mirador afspelen.. Leuk, die info. Maar doet niet ter zake
ik weet niet wat jouw probleem is maar ik ga je ook negerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja vast.. En dagen later bedenken ze nog niet dat terug omhoog is? Want "wat een domme meisjes"...
Kom op zeg..
Ik vind dit zeer moeilijk te accepteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:35 schreef Za het volgende:
Is het echt aannemelijk dat gedurende 10 dagen van zoeken Kris en Lisanne niet meer in staat zijn geweest het pad te vinden, en zich zodoende daar op te houden tot er hulp zou arriveren?
Zou kunnen, maar mijn vraag in jouw quote ging over NA DE MIRADOR.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op zeg, de hele dag (en de vorige dagen) posten mensen allerlei dingen die zich vóór de Mirador afspelen.. Leuk, die info. Maar doet niet ter zake
Ik heb geen idee Jackie, misschien valt het op te zoeken of via youtube filmpje te zien, want het is wel een zinnige vraag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:46 schreef jackie12 het volgende:
kom op wie heeft een antwoord op mn vraag?
Gewoon verdwaling en de gevolgen daarvan. Zie geen concrete aanwijzing in een andere richting.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:45 schreef caracamel68 het volgende:
[..]
Ik dacht je ging slapen. Waar denk jij dan aan??
Zijn ze niet stom genoeg voor om te verdwalen, dit is uitgesloten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon verdwaling en de gevolgen daarvan. Zie geen concrete aanwijzing in een andere richting.
Hmm, ik denk hetzelfde nu, en trusten voor jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon verdwaling en de gevolgen daarvan. Zie geen concrete aanwijzing in een andere richting.
Iedereen kan verdwalen sir, zelfs een .quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn ze niet stom genoeg voor om te verdwalen, dit is uitgesloten.
Had dat lekker va het begin gedaan, dan waren aantijgingen zonder concrete beschuldigingen lekker achterwege gebleven...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:45 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw probleem is maar ik ga je ook negeren
HUH? Al een eind voor de 1e quebrada loop je bergaf en de verkeerde kant van de Mirador afquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer moeilijk te accepteren.
Wat Hans Kremers terecht maar blijft aanhalen is, is dat het pad tot voorbij de 2 "quebradas" voorbij de top van de Mirador niet te missen is. Er is enkel dat pad. Okee, in het begin is er een y-splitsing waar je rechts naar de Mirador gaat.
Pas na het oversteken van de rivier, nog 2 uur van die tweede quebrada, wordt het lastiger. Al is het nog steeds geen doolhof. Het te nemen pad is duidelijk. Mogelijke zijpaden zijn secundair.
En in het geval dat ze beneden voorbij de rivier een schuilplaats hadden en nog steeds de weg terug wilden vinden, kun je dan toch systematisch die paar paden die er zijn gaan uitsluiten. Tenzij ze dus gewond, verzwakt en in paniek waren en enkel hoopten gevonden te worden, of op mensen wilden stuiten.
Zoals Jackie al aangaf, waarom zouden ze na het bellen met 911, en zich nog bevinden bij duidelijke paden een rivier overgaan? Wetende dat ze hiermee verder afdwalen (want niet tegengekomen op de heenweg)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:47 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer moeilijk te accepteren.
Wat Hans Kremers terecht maar blijft aanhalen is, is dat het pad tot voorbij de 2 "quebradas" voorbij de top van de Mirador niet te missen is. Er is enkel dat pad. Okee, in het begin is er een y-splitsing waar je rechts naar de Mirador gaat.
Pas na het oversteken van de rivier, nog 2 uur van die tweede quebrada, wordt het lastiger. Al is het nog steeds geen doolhof. Het te nemen pad is duidelijk. Mogelijke zijpaden zijn secundair.
Misschien is dat wel het enige antwoord waarom ze steeds verder zijn gelopen, zelfs die rivier over zijn gegaan. Op mensen stuiten kan vele malen sneller tot hulp leiden dan ervanuit gaan dat je gezocht wordt en men een idee heeft waar je mogelijk naartoe bent gegaan.quote:En in het geval dat ze beneden voorbij de rivier een schuilplaats hadden en nog steeds de weg terug wilden vinden, kun je dan toch systematisch die paar paden die er zijn gaan uitsluiten. Tenzij ze dus gewond, verzwakt en in paniek waren en enkel hoopten gevonden te worden, of op mensen wilden stuiten.
Jouw vraag in mijn quote?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar mijn vraag in jouw quote ging over NA DE MIRADOR.
Have fun all.quote:Mata: Kris en Lisanne hebben hun onfortuinlijke wandeling niet overleefd doordat ze elkaar al zeer snel op de trip kwijtraakten.
Publiek: Nee, je zou nooit van elkaar weggaan, altijd samenblijven.
Mata: Exact. En dan zou je het op zo'n kort stukje overleven.
Zij deden dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |