abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143152177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ah, het dwaalspoor... Er zijn eenvoudiger oplossingen...
Goed maar daar zijn geen handboeken voor, misschien was het een halve gek die dacht dat dit de manier was.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:53:50 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:51 schreef Grijzemassa het volgende:
Op de video van de laatste tocht met de ouders van Kris staan de ouders vlak na het watervalletje te praten bij een hek dat er erg beschadigd uitziet. Daar is een paddock waar regelmatig koeien lopen.
Als er ook een stier bij was, kan die door het hek gebroken zijn. Hier in de omgeving waar ik woon (in Nederland) is pas nog een boer gedood door zijn stier en is niet de eerste keer. Ik bedoel maar dat die ook flink de schrik kan aanjagen of erger. Maar ik weet niet of er toen ook vee liep daar.
Nee, gewoon nee.

En ja, in de buurt vd 2e beek/kreek is een vlak gebied datmen lokaal de paddiock noemt en waar wel vee graast.

Maar waarom die sensationele onwaarschijnlijke scenario's toch iedere keer?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143152202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:50 schreef Za het volgende:

[..]

Een rookgordijn opwerpen.
beetje erg veel moeite als je het mij vraagt.
pi_143152220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:50 schreef ednet94 het volgende:

[..]

Omdat Hans midden in het regenseizoen het pad is afgegaan wanneer alles veel meer is dichtbegroeid dan toen in begin april. Wellicht waren er toen in april meer zijpaden zichtbaar welke Kris en Lisanne mogelijk hebben genomen dan nu met de ouders. Ook al zeggen de ouders dat niet te geloven dat Kris dat zou doen, maar wat als Lisanne voorop liep en zonder te vragen een verkeerd pad zou hebben genomen en Kris loopt er naar benedenkijkend achter haar aan en niet in de gaten hebben dat ze een verkeerd pad oplopen? Echt raar zou ik verdwaling niet vinden.
En Lorenzo en Feliciano de gidsen die de ouders begeleiden zullen dat ook tegen de ouders hebben gezegd, sorry meneer Krmers hier neem je makkelijk t verkeerde pad? Denk dat Hans Kremers echt wel de eerlijke mening heeft gevraagd van deze gidsen en mede daardoor tot zijn conclusie is gekomen. Bovendien ga je als je verdwaald allerlei hele moeilijke kabelbruggen oversteken?
geloof ik niet
pi_143152244
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:45 schreef jackie12 het volgende:

Iedereen brandt de mening af van Hans Kremers.
Niet iedereen, ik support zijn mening en waar hij mee bezig is en vind het juist triest dat mensen menen een mening over hem te moeten hebben.
pi_143152268
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee.

En ja, in de buurt vd 2e beek/kreek is een vlak gebied datmen lokaal de paddiock noemt en waar wel vee graast.

Maar waarom die sensationele onwaarschijnlijke scenario's toch iedere keer?
wat bedoel je met nee, liep er geen vee en hoe weet je dat? Waarom is dit meer sensationeel dan andere theorieen? Kwam op het idee door het gebroken hek op de video.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:58:38 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152274
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:52 schreef caracamel68 het volgende:
Ik vraag me af waarom de ouders van Kris zo goed als zeker denken te weten dat hun dochter en Lisanne niet verdwaald zouden kunnen zijn met de informatie die er nu is.
Alles is onlogisch, zeker als het je eigen kind betreft.

Verklaringen kloppen niet, zo ook niet van de man van het restaurant die zei dat 1 van zijn honden ''Blue'' die dag meeliep, maar terug kwam...
Zijn vrouw zei dat de hond vast terug gelopen was, maar duidelijk is via EENVandaag dat Blue (de hond) wel degelijk meeloopt tot òver de top nog met mensen, alsook met de ouders van Kris zag ik. Dus waarom is Blue niet met hun meegelopen na de top?
Honden lopen vaak niet mee als ze onheil voelen...of weggejaagd worden...dat is de enige optie. Honden voelen aan...Zèker.

De meisjes gaan wandelen, komen rond 13.00 op de bergtop, alles is prima en leuke foto's. Niets aan de handje. Dat zijn dus de leuke foto's.
De meisjes lopen (zonder het te beseffen) door (zoals beschreven in de media ''de verkeerde pad op'', doorlopen, : of is er nog een ander pad dan?) in de veronderstelling dat dat de weg ook weer terug is, of die weg terug leidt naar Boquete.
Of mischien wel ''een klein stukje verder lopen, het is hier wel erg mooi, dan keren we na een minuut of ''10'' weer terug'', of ze dachten dat dat pad ook weer de weg terug was, dat is niet duidelijk.
Maar goed, ze hebben goed van tevoren gekeken in de map die ochtend.

Een anderhalf uur later maken ze nog een mooie foto van Kris bij het beekje-kleine watervalletje, niets aan de hand (dachten ze).
Meisjes lopen niets bewust door, en na weer een uur beginnen ze te twijfelen want nu toch wel onderhand had Boquete wel weer in zicht gekomen, toch (?).
Ze krijgen door kort daarna dat het binnenkort donker wordt en er geen spoor is van Boquete. En raken wat in paniek.
Dus na de foto van Kris, kort daarna na een uur denk ik vermoed ik dat ze door kregen ''we zijn toch echt niet op het goede pad nu naar terug''.
Omdat ze verstandig zijn proberen ze 112 en 911 te bellen om hulp. Zodat ze voor het donker toch terug kunnen zijn.
Dat lukt helaas niet. Dit duidt voor mij ze in de problemen zijn hoe dan ook en dat ze dat zichzelf sterk realiseren, door verdwaling (of wat ook) dus kort na de foto van Kris, dus zeg een uur of 2 uur later. Nog voordat het donker werd.

Mischien dat de meisjes toen nog niet echt helemaal in angst waren en dachten ''we vinden de weg wel terug'', ''we worden wel gevonden'', en dus overnacht daar.
De volgende dagen beseften ze steeds meer dat ze verdwaald waren, niemand in de buurt, en talloze keren 112 en 911 gebeld voor hulp, ''we weten de weg de niet meer, we zijn verdwaald!''.
Angst. Ik denk sterke angst. En al sterk vermoeid. Honger etc. En de dagen daarna idem steeds weer geprobeerd hulp te bellen duidt op pure wanhoop!.

Op dag 8 zijn weer foto's gemaakt. Mischien in een schuilplaats door de zware regen.
(wellicht zijn de foto's gewist tussen dag 1 en dag 8, of...geen foto's gemaakt..je bent bezig met òverleven op dat moment, er is niets leuks aan dan foto's te maken!)
Ikzelf denk dat de meisjes bij elkaar zijn gebleven. Ook al er 1 overleden-stervende was.
Ikzelf zou bij me vriendin blijven, ofwel in de buurt zeker!
De 1 was mischien toch sterker dan de andere. Dat denk ik wel.
Mischien was 1 van hun al of zodanig verzwakt of al zelfs overleden. Meer paniek.
Ikzelf denk dat de angst onbeschrijfelijk is geweest.
En meer uitputting etc etc. Mischien de 1 of andere gewond ook.
En omdat er helicopters vlogen (wat wel dègelijk duidelijk ook te horen is op een paar km afstand) is in laatste poging een paar foto's gemaakt vanaf de schuilplek uit pure
wanhoop, of mischien ze (of 1 van hun) geluiden hoorden en daarom signalen nog probeerde te geven. Of ook maar aan iemand die ''er zou kunnen zijn''. Dus uit laatste wanhoop,
en mischien wel laatste krachten zelfs.

Het zou mij benieuwen welke foto's er eerst zichtbaar zijn: de rotswanden en takken òf de zovelen zwarte foto's.

Ik denk zelf niet dat de meisjes langer geleefd hebben dan echt 2 weken.

Er wordt gezegd dat een mens een maand lang zonder eten kan. Mischien in iets andere omstandigheden wel, maar in de Jungle (?)...
Daar waar hij was was geen voedsel te vinden, waar Lisanne en Kris waren wel mischien, maar wisten ze dan wel wat wel of niet te eten (?)
Ze konden dan wel slim zijn, maar totaal niet ervaren.
Ik zag de film van en hij (ervaren backpacker) was na 5 dagen ècht al uitgeput, en zo goed als stervende op dag 11.
Halucinaties al veel eerder dan dag 11, noem het op.
Hij dacht eerst aan zelfmoord om zichzelf door een waterval te zelfdoden, maar zocht een laatste plaats denkende aan zijn familie (zo goed als wetende dat dit als laatste zijn redmiddel kon zijn in een iets''open gebied'' met alle risico's vandien: open plek wilde dieren etc., zodat hij mischien gevonden kon worden).

Maar waren de meisjes wel zo ''slim'' om dat ook te doen (?). Het regende immers hard, en dan denk ik eerder aan een schuilplaats als onervarenden.
Ik denk dat meisjes ''voorzichtiger'' zijn in een dergelijke situatie. Ze waren niet ervaren.
En dat kan in een soort of dal geweest zijn, wat de 3 foto's (rotswand-takken) van beneden af zouden kùnnen verklaren (veilige schuilplaats die ze langer dan een paar dagen hadden (?).

Een misdrijf:
Ik denk niet dat er een man achter de struiken stond en hun besprong, totaal niet waarschijnlijk.
Wat ik dan wel zou denken als enige optie àls er sprake was van een misdrijf is dat de meisjes de man(nen) gekend hebben (dan denk ik dus aan meer dan 1 persoon, maar hoeft
niet), maar wèl ''1'' die ze compleet vertrouwd hebben. Dan zou het dus een bekende zijn naar mijn inzicht.
Een verkrachter puur uit op lùst denkt niet aan materièle zaken. Die zijn puur uit op lust. Geld en al het andere interesseert hen niet, het is pùùr lust.
Zo een persoon heeft het al direct toen ''hij'' die meiden zag het op een lust voorzien. Dat moet dan een persoon zijn (of personen) die dirèct al had van ''daar wil ik sex mee''!!
Maar laat een (bekende) misdadiger-verkrachter foto's en hun bellen, en dan wel een paar dagen?
Of de misdaad moet nèt na de foto zijn genomen van Kris bij de ''waterval''.
Laat een bekende verkrachtiger een paar de meisjes dagen alarm nummers bellen? Ik denk van niet..weet wel zeker van niet.
Ik denk dan dat een misdadiger alles zou afpakken om juist dat te ontnemen, sporen uit te wissen.
In geval van een misdrijf zou ik dan denken aan dus een bekende. Die het gebied zeer goed kent. En zeker niet verwacht had dat sporen gevonden zouden worden.
Het kan in het ergste (gewetensloze) geval ook zelfs jùìst andersom: de dader zoekt juist mee. Zodat ''hij'' juist niet verdacht wordt.....(zeer veel gevallen van bekend).

Dat kan wel weer verklaren waarom Blue niet verder meeliep over de top. Weggejaagd (?)
Maar kloppen al die getuigen verklaringen wel (?)

Het kan zijn dat ze een schuilplek hadden gevonden, ik acht die meiden wel zo slim, met de zware regenval. Dan zoek je toch een schuilplaats (?)
Dat ze probeerden te schuilen toch (?) Zo zou ik zeker denken. Beter dan rondwandelen met al die regen en ook in de nachten.
Ikzelf zou dus op een zelfde plaats blijven, s'nachts.
Waar ze hoopten in elk geval veilig te zijn. De zware regenbuien hebben hun getroffen, en konden niet meer uit ''waar ze zaten'' (?)
En ja ook al is dat 2 meter: als alles opèèns glibberig is, geen echte houvast hebt, noem het wat is, kan soms iemand er echt niet meer uitkomen.
Dus ook soms als het geen eens ''2 meter hoog is''.
Het water stond hoog na een paar dagen door de zware regenval.
Beiden overleden op die schuilplaats (denk ik wel de 1 iets eerder als de ander), en toen hun overleden lichamen meegespoeld met de rivier.
Immers ''de schuilplaats'' liep ook vol met water en zo ook hun lichamen, rugzak meevoeren.

Zo ook hun rugzakken en lichaamsdelen verspreid door de rivier en verspreid door de aanhoudende noodweer, en toen aangevreten door dieren, aaseters, insecten noem het op.
And this is the end.

Als er een schuilplaats was dus met rotswanden en takken, dan moet het dus een schuilplek zijn geweest vlakbij de rivier en wel..in een soort van ''dal''.
Tussen de foto van Kris en nog geen 3 uur daarna..Kan me niet voorstellen ze nog verder zijn gelopen.
Dus dan naar mijn inziens zijn ze dan een beetje op diezelfde plek gebleven dus tussen de foto van Kris en na de eerste noodoproep op 1 april.
Ik geloof zelf dat ''ze'' of 1 van hun op 11 april gebeld hebben naar de noodlijnen. Dus 1 van hun was zowieso nog 1 in leven toen nog..

Ik ben sterk benieuwd en blijf benieuwd waar de laatste foto's van de rotswand en takken gefotografeerd zijn.
Je zou denken: toch echt in die omgeving, en dan denk ik aan de omgeving van na de laatste foto van Kris en een een 2 tal uur daarna.
Zou dit zo moeilijk te achterhalen zijn?

Nu aanvallen maar!! Blaffende honden bijten niet denk ik maar.

El Matador, graag inziens hierop.
TLDR, moet nodig slapen en dit is ff te veel.. Morgenavond lees ik deze als eerste :Y
pi_143152292
Zo, hebben de FOK!kers het al opgelost allemaal?

Dit topic. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:59:35 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152293
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:54 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Totaal eens
pi_143152309
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:57 schreef Za het volgende:
vind het juist triest dat mensen menen een mening over hem te moeten hebben.
Ik heb een mening: Goed dat ie zo vasthoudend is, redeneert wel een beetje teveel naar 1 (onwaarschijnlijk) scenario toe.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143152340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:52 schreef caracamel68 het volgende:
El Matador, graag inziens hierop.
Als ik die flash flood in de grot overleef, zal ik een kritische lik werpen.

donderdag 7 augustus 2014 @ 02:02:53 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152346
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:58 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

wat bedoel je met nee, liep er geen vee en hoe weet je dat? Waarom is dit meer sensationeel dan andere theorieen? Kwam op het idee door het gebroken hek op de video.
Waar staat dat?
pi_143152349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:55 schreef jackie12 het volgende:

[..]

En Lorenzo en Feliciano de gidsen die de ouders begeleiden zullen dat ook tegen de ouders hebben gezegd, sorry meneer Krmers hier neem je makkelijk t verkeerde pad? Denk dat Hans Kremers echt wel de eerlijke mening heeft gevraagd van deze gidsen en mede daardoor tot zijn conclusie is gekomen. Bovendien ga je als je verdwaald allerlei hele moeilijke kabelbruggen oversteken?
geloof ik niet
Met name Hans sloot verdwalen al behoorlijk snel uit. Dus hoe objectief is zijn conclusie dan? Er zijn wel degelijk zijpaden als ik het goed begrijp alleen Hans gelooft niet dat Kris die zou hebben genomen. Maar wat als dus Lisanne dus voorop liep en een verkeerd pad nam en Kris achter haar liep en dat niet in de gaten had? Dan ben je wel ineens verdwaald.
Wat betreft de kabelbruggen, ik twijfel of ze die kabelbruggen uberhaupt zijn overgestoken. Maar ik zou ook graag een kaart willen zien met het hoofdpad van de trail en de plekken waar alles is gevonden en waar de riveren en queebradas lopen. Echt duidelijke kaarten zijn er wat dat betreft niet.

Bovendien voor een gids is een pad mischien makkelijk en niet logisch om ergens een zijpad te nemen, maar vraag me af of ie daardoor zou inzien waar een tourist een verkeerde route zou kunnen nemen. Eigenlijk zou met name de terugroute worden bekeken waar het fout zou kunnen gaan en niet zo zeer de heenweg. En volgens mij deed hij na de heenweg al de conclusie.

[ Bericht 11% gewijzigd door ednet94 op 07-08-2014 02:11:19 ]
pi_143152351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:54 schreef Stupidisco het volgende:

Of juist heel weinig moeite? Je weet toch niet vanaf welke plek die oproepen zijn gedaan.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:03:33 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152355
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:

Weer zo'n lul, :r
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:04:01 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152363
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lik? :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:04:55 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:03 schreef Za het volgende:

[..]

Of juist heel weinig moeite? Je weet toch niet vanaf welke plek die oproepen zijn gedaan.
Heel erg veel terwijl het tegenovergestelde logischer en makkelijker is
pi_143152436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

Heel erg veel terwijl het tegenovergestelde logischer en makkelijker is
Stel iemand neemt die tas mee naar huis, en doet dagelijks ergens vanaf een punt waar geen bereik is een oproep. Dan schiet hij op 8 april de camera vol met zijn hand voor de lens en legt de rugzak te vondeling in de buurt van een indianenstam.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:08:11 #174
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143152447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:03 schreef ednet94 het volgende:

Wat betreft de kabelbruggen, ik twijfel of ze die kabelbruggen uberhaupt zijn overgestoken.
Waarom?
Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
pi_143152455
Zitten veel goede dingen in je stuk, met name over waarom wel en waarom niet een misdaadscenario (sorry dat ik t zeg maar eindelijk niet alleen "gezeur"over die rotsen en takken
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hahaha volgens mij heb jij nog meer wijn op dan ik! proost!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:09:01 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152461
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:07 schreef Za het volgende:

[..]

Stel iemand neemt die tas mee naar huis, en doet dagelijks ergens vanaf een punt waar geen bereik is een oproep. Dan schiet hij op 8 april de camera vol met zijn hand voor de lens en legt de rugzak te vondeling in de buurt van een indianenstam.
Waarom?
pi_143152506
oeps bovenste stukje was bedoeld voor caracamel.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:11:55 #178
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143152519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:08 schreef jackie12 het volgende:
sorry dat ik t zeg maar eindelijk niet alleen "gezeur"over die rotsen en takken
:')
Op maandag 30 december 2024 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt *O*
pi_143152535
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:

Ze waren te moe om terug te lopen dus belde ze het alarmnummer zodat ze een helikopter konden laten komen. Dit lukte maar de helikopter liet lang op zich wachten dus belde ze regelmatig terug met de vraag waar hun privéheli bleef. Op 8 april was daar dan eindelijk de helikopter, omdat ze niet wisten of de piloot hen zag schoten ze even snel 90 foto's met flits.
pi_143152543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:08 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je op de heenweg geen kabelbrug bent tegengekomen. Dan zou ik iets hebben van daar ben ik zeker niet geweest en zou dan weer omkeren. Maarja is moeilijk allemaal zonder echt inzicht te hebben hoe het er allemaal is zonder er zelf te zijn geweest.
pi_143152549
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

Waarom?
Omdat ik niet geloof in een op hol geslagen stier of pekari.
pi_143152592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:03 schreef ednet94 het volgende:

[..]

Met name Hans sloot verdwalen al behoorlijk snel uit. Dus hoe objectief is zijn conclusie dan? Er zijn wel degelijk zijpaden als ik het goed begrijp alleen Hans gelooft niet dat Kris die zou hebben genomen. Maar wat als dus Lisanne dus voorop liep en een verkeerd pad nam en Kris achter haar liep en dat niet in de gaten had? Dan ben je wel ineens verdwaald.
Wat betreft de kabelbruggen, ik twijfel of ze die kabelbruggen uberhaupt zijn overgestoken. Maar ik zou ook graag een kaart willen zien met het hoofdpad van de trail en de plekken waar alles is gevonden en waar de riveren en queebradas lopen. Echt duidelijke kaarten zijn er wat dat betreft niet.

Bovendien voor een gids is een pad mischien makkelijk en niet logisch om ergens een zijpad te nemen, maar vraag me af of ie daardoor zou inzien waar een tourist een verkeerde route zou kunnen nemen. Eigenlijk zou met name de terugroute worden bekeken waar het fout zou kunnen gaan en niet zo zeer de heenweg. En volgens mij deed hij na de heenweg al de conclusie.
Je hebt idd een punt over de terugweg. Poste het ook al eerder dat het heel goed mogelijk is dat ze na de 1e quebreda wel terug zijn gelopen omdat ze alleen maar een fotootje wilde maken en "gewoon "een stukje wilden lopen en voor het donker terug wilden zijn en dat er toen iets is gebeurd
Als dit niet opgelost wordt ben ik op 31 maart in Boquete.Wil het zelf zien of je er wel of niet makkelijk kunt verdwalen.
Plak ik er gelijk een vakantie aan vast in CR. *O*
pi_143152604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:13 schreef ednet94 het volgende:

Omdat je op de heenweg geen kabelbrug bent tegengekomen. Dan zou ik iets hebben van daar ben ik zeker niet geweest en zou dan weer omkeren.
Logischer kan niet. Wederom eens.
pi_143152612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:13 schreef Za het volgende:

[..]

Omdat ik niet geloof in een op hol geslagen stier of pekari.
Ik heb regelmatig met vee te maken en als een stier bij een kudde koeien en kalveren loopt, blijf ik uit de buurt! En de locals zijn wel heel beducht op pekari's zal toch ook niet voor niks zijn
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:18:23 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143152618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:11 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

:')
Nope, volkomen eens. ELKE post van haar bleef dat herhalen, vanaf het haar bekend was.. Doodvermoeiend,al al moest ik ook wel grinniken: "hey, ik zie een;post van Cara, wedden dat ik weet wat er in staat" :D
pi_143152619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:17 schreef jackie12 het volgende:

[..]
Als dit niet opgelost wordt ben ik op 31 maart in Boquete.Wil het zelf zien of je er wel of niet makkelijk kunt verdwalen.
Plak ik er gelijk een vakantie aan vast in CR. *O*
Yes, volgend jaar weer zo'n reeks! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')