abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143160622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhh nee , dat zeg ik nergens..
Wat is nou je punt ?
Dat je dat niet noemt.
pi_143160642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Dat je dat niet noemt.
Ik noem zoveel niet.. ?
pi_143161864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik noem zoveel niet.. ?
Je kiest, hypocriet, dus.
pi_143161894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Pfff
pi_143162054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Taxandria het volgende:

[..]

:')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143162096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef Kees22 het volgende:
Dus serieus discussiëren? Akkoord. Tijd en plaats? Want hier sneeuwt dat onder.
Geen idee. Misschien bij C&H?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:49:45 #132
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143162796
Mooi om te zien dat er nu EINDELIJK eens wat meer kritiek komt op de oorlogsmisdaden van Israel tegen Palestina. Met die verklaring van Timmermans bv. Ongelofelijk dat dat is gebeurd aangezien tot nu toe de nederlandse regering altijd pal achter Israel is blijven staan. Rutte heeft dat laatst helaas ook nog weer verklaard. (ben je toch niet geloofwaardig meer als President als je zegt dat Israel in zijn recht staat met wat het doet)

Hier nog een supermoedige jongen. Dit is echt een enorme held in mijn ogen.

Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:51:26 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143162839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Japie77 het volgende:
Mooi om te zien dat er nu EINDELIJK eens wat meer kritiek komt op de oorlogsmisdaden van Israel tegen Palestina. Met die verklaring van Timmermans bv. Ongelofelijk dat dat is gebeurd aangezien tot nu toe de nederlandse regering altijd pal achter Israel is blijven staan. Rutte heeft dat laatst helaas ook nog weer verklaard. (ben je toch niet geloofwaardig meer als President als je zegt dat Israel in zijn recht staat met wat het doet)

nederland heeft geen president heur.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143163287
quote:

Lekker eenzijdig weer.

Welke oorlogsmisdaden heb je het over?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:04:51 #135
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143163340
quote:

Werd ook wel tijd, maar aan alleen kritiek heb je helaas niks
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:05:36 #136
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143163367
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef Karrs het volgende:

[..]

Lekker eenzijdig weer.

:') !
pi_143163436
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

:') !
Hier heb ik niks aan.

Noem ze eens op?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:11:56 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143163595
quote:

[..]

Lekker eenzijdig weer.

Wat is er precies eenzijdig aan?

Ik heb het over de oorlogsmisdaden dat Israel een gedeelte van Palestijns land bezet en nu al weken allemaal onschuldige palestijnen aan het vermoorden is.
Feyenoord!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:12:53 #139
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143163625
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Werd ook wel tijd, maar aan alleen kritiek heb je helaas niks
Als alle jongeren in Israel deze keuze zouden maken zou Israel geen soldaten meer hebben om te vechten. Probleem opgelost. :)
Feyenoord!
pi_143163725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat is er precies eenzijdig aan?

Ik heb het over de oorlogsmisdaden dat Israel een gedeelte van Palestijns land bezet en nu al weken allemaal onschuldige palestijnen aan het vermoorden is.
Palestijns land bezetten kan ik inkomen, maar dat is geen oorlogsmisdaad; dat is gewoon illegaal.

Onschuldige Palestijnen vermoorden is onzin, onschuldige Palestijnen doden misschien maar die schuldvraag is discutabel en geen oorlogsmisdaad, tenzij expres en daarvan is m.i. geen sprake.

Vermoorden is al helemaal niet aan de orde, ze hebben niet een lijstje liggen met "Deze bom is bedoeld voor Achmed, Achmed en Zahir".

Je kunt hooguit zeggen dat Israël veel te laks is omgesprongen met Palestijnse burgers en dat klopt m.i. ook wel, maar dat is een keuze die ze gemaakt hebben. Heeft niks met oorlogsmisdaden te maken verder.

Raketten op burgers afschieten met de bedoeling die te raken, zoals Hamas doet, is wél een oorlogsmisdaad trouwens.
pi_143163774
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:07 schreef Karrs het volgende:

[..]

Hier heb ik niks aan.

Noem ze eens op?
Bewust aanvallen, verwonden en doden van burgers en het verwoesten van woningen.
pi_143163820
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bewust aanvallen, verwonden en doden van burgers en het verwoesten van woningen.
Dat eerste doen ze niet en het tweede is geen oorlogsmisdaad.
pi_143163971
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat eerste doen ze niet en het tweede is geen oorlogsmisdaad.
Er zijn in de afgelopen weken ongeveer 650 Palestijnen vermoord, waaronder 150 kinderen. Als je dat afzet tegen het saldo van Hamas is Hamas een stuk efficiënter in het vermoorden van militairen. Dat terwijl ze veel minder geavanceerd materiaal tot hun beschikking hebben.
pi_143164107
quote:

[..]

Lekker eenzijdig weer.

Niet die van Hamas me dunkt die net zo goed oorlogsmisdaden plegen door raketaanvallen op Israël.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:26:45 #145
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164120
quote:
9s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:15 schreef Karrs het volgende:

[..]

Palestijns land bezetten kan ik inkomen, maar dat is geen oorlogsmisdaad; dat is gewoon illegaal.

Onschuldige Palestijnen vermoorden is onzin, onschuldige Palestijnen doden misschien maar die schuldvraag is discutabel en geen oorlogsmisdaad, tenzij expres en daarvan is m.i. geen sprake.

Vermoorden is al helemaal niet aan de orde, ze hebben niet een lijstje liggen met "Deze bom is bedoeld voor Achmed, Achmed en Zahir".

Je kunt hooguit zeggen dat Israël veel te laks is omgesprongen met Palestijnse burgers en dat klopt m.i. ook wel, maar dat is een keuze die ze gemaakt hebben. Heeft niks met oorlogsmisdaden te maken verder.

Raketten op burgers afschieten met de bedoeling die te raken, zoals Hamas doet, is wél een oorlogsmisdaad trouwens.
Wat een grapjas ben jij. Hamas is inderdaad de grote schuldige in dit verhaal......

Hamas is te vergelijken met het Nederlandsche verzet in WW2 toen Duitsland Nederland bezette. In dit geval is het Israel wat Palestina bezet.

En dan vind jij het gek dat Hamas wat terug probeert te doen? Na de massale slachting van Palestijnen? Jij vond het Nederlandse verzet ook een stelletje terroristen zeker?
Feyenoord!
pi_143164142
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

Niet die van Hamas me dunkt die net zo goed oorlogsmisdaden plegen door raketaanvallen op Israël.
Hamas doodt relatief gezien meer militairen dan Israël. Dat terwijl ze het met veel minder geavanceerde apparatuur moeten doen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:27:38 #147
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_143164147
quote:

[..]

Dat klopt. Maar Hamas is verzet. Israel is de bezetter hier.
Feyenoord!
pi_143164155
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn in de afgelopen weken ongeveer 650 Palestijnen vermoord, waaronder 150 kinderen.
Er is er volgens mij niet één VERMOORD. Ze zijn wel dood (tenminste, dat zegt Gaza) maar er is geen bom geweest die op Mo het kleine jongetje is gegooid met als doel om Mo het kleine jongetje om te brengen.

quote:
Als je dat afzet tegen het saldo van Hamas is Hamas een stuk efficiënter in het vermoorden van militairen. Dat terwijl ze veel minder geavanceerd materiaal tot hun beschikking hebben.
Is ook geen moord.

Moord is een misdaad, doden in oorlog niet. Zelfs burgers die omkomen omdat ze bij Hamas- of andere terreurdoelen staan niet.

Verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 07-08-2014 14:44:43 ]
pi_143164187
quote:

[..]

Imho pleegde Hamas veel meer oorlogsmisdaden in de afgelopen maand dan Israël.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 07-08-2014 14:35:53 ]
pi_143164319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een grapjas ben jij. Hamas is inderdaad de grote schuldige in dit verhaal......
Oorlogsmisdaden ging het over; wat dat betreft trouwens wel.
quote:
Hamas is te vergelijken met het Nederlandsche verzet in WW2 toen Duitsland Nederland bezette. In dit geval is het Israel wat Palestina bezet.
Het Nederlandse verzet schoot geen terreurraketten op Duitse burgers af. NL verzet was goeddeels passief, beschermde Joden en andere onderduikers, zorgde voor eten en geld (dmv overvallen op bonnenkantoren) en soms werd er een verrader of hoge Duitse MILITAIR omgelegd. Aan het eind van de oorlog pleegden ze aanslagen tegen Duitsers (weer: militairen) en streden ze mee met de geallieerden.

Hamas terroriseert de eigen bevolking en het zuiden van Israël en heeft nauwelijks oog voor het IDF. Behalve als die weer binnenmarcheren omdat Hamas weer eens te lang raketten op burgers schiet.

Hamas is een terreurgroep. Het verzet was dat bepaald niet. Hamas een verzetsgroep noemen is een belediging voor de term verzetsgroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')