Maak ik me ook niet echt zorgen om.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken ofzo![]()
Ik ga ook minder op stap met haar dan eerst, maar 100,- per week is toch helemaal niet zoveel? Uitgaan 30,- drinken in de stad op zaterdag 20,- keer uit eten 30,- benzine 25,- zit je er zo aan. Dat heeft niets te maken met hoe ik een relatie zie, maar dat is wat het gewoon kost. En dat zijn echt geen gekke dingen hoor, ik zie zoveel mensen dat doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:29 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Na 8 jaar is dat anders hoor. Mijn vorige relatie heeft ook 8 jaar geduurd. Vanaf mijn 15e toen gingen we niet zoveel uit omdat leeftijd. Ja de bios enzo. 18-19-20 heel veel. En daarna ebde het weg. Er was ook geen behoefte aan want we hadden het gewoon gezellig.
Jij maakt je meer zorgen om je voorraad bruin?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maak ik me ook niet echt zorgen om.
Ik zeg toch ook niet dat het veel is? Het feit dat je het de hele tijd over geld hebt en dat je verwacht dat des te meer je uitgeeft je een betere relatie krijgt slaat kant noch wal. Een avondje op de bank kan ook leuk en romantisch zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga ook minder op stap met haar dan eerst, maar 100,- per week is toch helemaal niet zoveel? Uitgaan 30,- drinken in de stad op zaterdag 20,- keer uit eten 30,- benzine 25,- zit je er zo aan. Dat heeft niets te maken met hoe ik een relatie zie, maar dat is wat het gewoon kost. En dat zijn echt geen gekke dingen hoor, ik zie zoveel mensen dat doen.
Is ook niks mis mee, maar sommige mensen hebben daar het geld niet voor. Dat zegt verder weinig over de relatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga ook minder op stap met haar dan eerst, maar 100,- per week is toch helemaal niet zoveel? Uitgaan 30,- drinken in de stad op zaterdag 20,- keer uit eten 30,- benzine 25,- zit je er zo aan. Dat heeft niets te maken met hoe ik een relatie zie, maar dat is wat het gewoon kost. En dat zijn echt geen gekke dingen hoor, ik zie zoveel mensen dat doen.
Awhquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maak ik me ook niet echt zorgen om.
De discussie ontstond omdat iemand iets riep over dat een vriendin geld kost. Dat heb ik alleen maar beaamd middels een simpele kwantificering waarna de "boe het is vogeltjesdans" smilietsunami losbarstte.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het veel is? Het feit dat je het de hele tijd over geld hebt en dat je verwacht dat des te meer je uitgeeft je een betere relatie krijgt slaat kant noch wal. Een avondje op de bank kan ook leuk en romantisch zijn.
My point exactly, ik zei ook dat als het geld voorhanden is dat vrijwel meteen in relatiebestedingsdingen verdwijnt. Ik zei dan ook niets over de kwaliteit, maar wel over de kwantiteit van de cashflow als je leuke dingen wilt doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, maar sommige mensen hebben daar het geld niet voor. Dat zegt verder weinig over de relatie.
Mwah, we geven daar allebei sowieso niet zoveel om, maar ik snap je punt. Komt ook al heel anders over dan andere posts van je in dit topic.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
My point exactly, ik zei ook dat als het geld voorhanden is dat vrijwel meteen in relatiebestedingsdingen verdwijnt. Ik zei dan ook niets over de kwaliteit, maar wel over de kwantiteit van de cashflow als je leuke dingen wilt doen.
Jij en jouw vriendin zijn misschien tevreden met die kraakfeesten, maar zij en ik hebben toch meer over voor onze relatie dan een gedeelde cola. En geloof me, als je het geld ervoor had ging je ook uit eten, wat drinken in de stad enz. Gewoon omdat het kan en omdat je om elkaar geeft en elkaar dat ook gunt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef CarltonBanks het volgende:
Zo, even een kleine update na deze onstuimige nacht.
Mijn prostituee was dus vertrokken en ik was wat down, ik zat voor het keuken raam wat sip naar mijn laptop scherm te turen. Plots klopte er iemand op de raam. Het was mijn 2 jaar oudere buurvrouw (lekker ding hoor, beetje ordi maar zeker wel okay om te zien). Ze had een dame zien vertrekken en daarna mij sip achter mijn laptop zien zitten zei ze.
Ze kwam binnen en vroeg hoe het ging, ik zei dat ik er verder niet over wilde praten, ze legde een hand om me heen en begon me te troosten, van het een kwam het ander en binnen 15 minuten hadden we dampende seks op de keuken tafel. Na ronde 3 was het genoeg, voldaan vielen we samen in slaap.
Toen ik vanmorgen wakker werd was ze weg, ze had nog wel een briefje achter gelaten. Met daarop de tekst: " Vraag volgende keer naar de ex-girlfriend experience, dan krijg je wat je van mij gekregen hebt -xxx- "
Zou ze het geweten hebben? Ik heb nergens een bonnetje laten slingeren ofzo.... Hoe? Vragen ...
Hehe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef CarltonBanks het volgende:
Mijn prostituee was dus vertrokken en ik was wat down, ik zat voor het keuken raam wat sip naar mijn laptop scherm te turen. Plots klopte er iemand op de raam. Het was mijn 2 jaar oudere buurvrouw (lekker ding hoor, beetje ordi maar zeker wel okay om te zien). Ze had een dame zien vertrekken en daarna mij sip achter mijn laptop zien zitten zei ze.
Ze kwam binnen en vroeg hoe het ging, ik zei dat ik er verder niet over wilde praten, ze legde een hand om me heen en begon me te troosten, van het een kwam het ander en binnen 15 minuten hadden we dampende seks op de keuken tafel. Na ronde 3 was het genoeg, voldaan vielen we samen in slaap.
Toen ik vanmorgen wakker werd was ze weg, ze had nog wel een briefje achter gelaten. Met daarop de tekst: " Vraag volgende keer naar de ex-girlfriend experience, dan krijg je wat je van mij gekregen hebt -xxx- "
Zou ze het geweten hebben? Ik heb nergens een bonnetje laten slingeren ofzo.... Hoe? Vragen ...
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, we geven daar allebei sowieso niet zoveel om, maar ik snap je punt. Komt ook al heel anders over dan andere posts van je in dit topic.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Nuff said, jullie zijn zo te horen nog nooit verder gekomen dan het "kijk wat een lekker wijf" stadium.
Haha ja zo gaan die dingenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef CarltonBanks het volgende:
42 of 52 wat is het nu eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zit alles te lezen. Zit letterlijk zo
![]()
vanwege jouw opvatting van een relatie en jouw beeld bij alles
en dat voor een 52 jarige meneer
En dan ook nog dat durven te verkondigen... ongelooflijk
52quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
42 of 52 wat is het nu eigenlijk?
Uit eten? 30 euro? Betaal je dan voor alleen jezelf, of met een coupon, of ga je gewoon Maccie dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin zo te horen? Laat het me even voorrekenen voor je.
Een keer samen uit eten gaan 30,-
Paar keer wat gaan drinken 20,-
Avondje stappen (een keer per twee weken) 25,-
Benzine die je sowieso verrijdt 25,-
Dan zit ik al op 100,-. Per week. Per persoon. En daar heb ik cadeautjes en uitjes nog niet eens in meegerekend.
Dus wat had je nou, marokko?
uit eten gaan voor dertig euro?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin zo te horen? Laat het me even voorrekenen voor je.
Een keer samen uit eten gaan 30,-
Paar keer wat gaan drinken 20,-
Avondje stappen (een keer per twee weken) 25,-
Benzine die je sowieso verrijdt 25,-
Dan zit ik al op 100,-. Per week. Per persoon. En daar heb ik cadeautjes en uitjes nog niet eens in meegerekend.
Dus wat had je nou, marokko?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |