internetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat dit internet is
Klopt, ik stuur mijn berichten dan ook door via rooksignalen.quote:
Slik je zijn zaad ook door?quote:
Nee we zijn niet allemaal zoals jij en Argo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Slik je zijn zaad ook door?
Taai spul hoor, uienzaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Slik je zijn zaad ook door?
Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar dergelijke gayheid is toch echt voorbehouden aan allesbehalve ons hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee we zijn niet allemaal zoals jij en Argo.
Hand in hand opzoek gaan naar geslachtsgemeenschap? Mwah.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar dergelijke gayheid is toch echt voorbehouden aan allesbehalve ons hoor.
Wat jij wil jongen, fantaseer maar lekker over waar jij opgewonden van wordt. Kusje erop?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hand in hand opzoek gaan naar geslachtsgemeenschap? Mwah.
Ik wil geen kusje op mijn penis van een man van middelbare leeftijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat jij wil jongen, fantaseer maar lekker over waar jij opgewonden van wordt. Kusje erop?
Weer zo'n rare fantasie. Wat ben jij eigenlijk een goor, vunzig mannetje *ril*quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil geen kusje op mijn penis van een man van middelbare leeftijd.
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weer zo'n rare fantasie. Wat ben jij eigenlijk een goor, vunzig mannetje *ril*
Eindelijk erkenning. Ik zou hem bijna in mijn fobo zetten.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning. Ik zou hem bijna in mijn fobo zetten.
Laat me raden, een vriendin is ook duur?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mannen die zo stoer proberen te doen![]()
Het is goed met jequote:
Gemiddeld 100,- per week als je een beetje leuke dingen samen doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat me raden, een vriendin is ook duur?
VD pls.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gemiddeld 100,- per week als je een beetje leuke dingen samen doet.
En nee ik bedoel geen cola delen met twee rietjes op het terras
Jij hebt geen vriendin zo te horen? Laat het me even voorrekenen voor je.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |