Jij hebt toch wel werkelijk zo'n triest leven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin zo te horen? Laat het me even voorrekenen voor je.
Een keer samen uit eten gaan 30,-
Paar keer wat gaan drinken 20,-
Avondje stappen (een keer per twee weken) 25,-
Benzine die je sowieso verrijdt 25,-
Dan zit ik al op 100,-. Per week. Per persoon. En daar heb ik de cadeautjes nog niet eens in meegerekend.
Dus wat had je nou, marokko?
Anders ga je even totaal niet in op mijn post. Slappe zakquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel werkelijk zo'n triest leven.
Ik kan me goed voorstellen dat zo'n pop voor de rest weinig eet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gemiddeld 100,- per week als je een beetje leuke dingen samen doet.
En nee ik bedoel geen cola delen met twee rietjes op het terras
Of ik een vriendin heb staat totaal buiten kijf.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Anders ga je even totaal niet in op mijn post. Slappe zak
Ik kost mijn vriendin alleen maar geld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zit ik al op 100,-. Per week. Per persoon. En daar heb ik cadeautjes en uitjes nog niet eens in meegerekend.
Feministenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kost mijn vriendin alleen maar geld.
Het gaat daar helemaal niet om. Het ging erom dat jij ergens riep dat een vriendin ook duur is. En ja, dat klopt. Het hebben van een relatie vergt nu eenmaal geld, omdat je samen veel meer en andere dingen doet dan wanneer je alleen zou zijn. Dan kan je het wel zo proberen te draaien door te zeggen dat ik tijdsbesteding met iemand analyseer tot kosten, maar je begon er toch echt zelf over.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of ik een vriendin heb staat totaal buiten kijf.
Dat jij de noodzaak voelt een kosten analyse te maken van het besteden van tijd met iemand waarmee je dat wilt is triest.
wat nou feministen, ik klap haar gewoon als ze moeilijk doetquote:
Jouw vriendin verdient geen geld ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zit ik al op 100,-. Per week. Per persoon. En daar heb ik cadeautjes en uitjes nog niet eens in meegerekend.
Ja, dat zeg ik, feministenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat nou feministen, ik klap haar gewoon als ze moeilijk doet
In welke context begon ik er over?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat daar helemaal niet om. Het ging erom dat jij ergens riep dat een vriendin ook duur is. En ja, dat klopt. Het hebben van een relatie vergt nu eenmaal geld, omdat je samen veel meer en andere dingen doet dan wanneer je alleen zou zijn. Dan kan je het wel zo proberen te draaien door te zeggen dat ik tijdsbesteding met iemand analyseer tot kosten, maar je begon er toch echt zelf over.
En dan ga je ook nog eens niets mee in de nota bene door jouzelf gestarte discussie.
Klopt. Als het goed is betaalt zij ook aan jou, aan kosten voor zaken en dingen die ze anders nooit zou doen of kopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kost mijn vriendin alleen maar geld.
2 pizza salami van de ah 5-quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en ik betaal niks. Hoppa.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Als het goed is betaalt zij ook aan jou, aan kosten voor zaken en dingen die ze anders nooit zou doen of kopen.
Ja, redelijk belachelijk. 'Het hebben van een relatie vergt nou in eenmaal geld'. Kom nouquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
Vind het wel een beetje raar om te berekenen hoeveel je relatie je kost eigenlijk.
2 big mac's, en een dubbele cola!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jouw vriendin verdient geen geld ofzo?
Voor 30 euro uit eten gaan met z`n tweeën
Jij stelde in post 44 dat een vriendin ook duur is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In welke context begon ik er over?
Als je 16 bent misschien. Boven de 25 wordt het allemaal wat serieuzer.quote:Overigen hoef je al die rare shit niet te doen, een bankje in het park waar je naar toe fietst is praktisch gratis en net zo tof.
Wát een ongelofelijke bullshit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij stelde in post 44 dat een vriendin ook duur is.
[..]
Als je 16 bent misschien. Boven de 25 wordt het allemaal wat serieuzer.
Dit ook iddquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef deadprez het volgende:
Vind het wel een beetje raar om te berekenen hoeveel je relatie je kost eigenlijk.
Ok man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij stelde in post 44 dat een vriendin ook duur is.
Hoeveel voldoening haal je eigenlijk uit je relatie VD?quote:Als je 16 bent misschien. Boven de 25 wordt het allemaal wat serieuzer.
Het is nogal triest dat je dat niet beseftquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, redelijk belachelijk. 'Het hebben van een relatie vergt nou in eenmaal geld'. Kom nou. Triest.
Het hebben van een relatie kost toch geen geld? Eten moet je evengoed. Haal een broodje bij de subway en eet die op in een park, fucking gelukzalig voor 10 euro.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is nogal triest dat je dat niet beseft
Ik snap dat het leuk afgeven is op mij, maar het is wel waar. Ik heb nog nooit een relatie gezien die geen geld kostte.
Ja tussen twee 12-jarigen misschien.
Het zegt wat over je denkbeelden over een relatie dat je nooit eens naar een restaurant gaat, nooit eens samen wat gaat drinken in de stad, nooit eens samen gaat stappen en kennelijk alleen maar een fiets hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
2 pizza salami van de ah 5-
Fles aldi wijn en een sixpack schultenbrau 6-
Naar de kroeg en een kaartje maken en op het eind van de avond er als een haas vandoor gaan 0-
Op de fiets naar dat mokkel 0-
Ik kom op 11 euro uit VG
VD pls.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het zegt wat over je denkbeelden over een relatie dat je nooit eens naar een restaurant gaat, nooit eens samen wat gaat drinken in de stad, nooit eens samen gaat stappen en kennelijk alleen maar een fiets hebt.
Werkt voor mij al jaren prima hoor. Nou ja, buiten het uitgaan dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het zegt wat over je denkbeelden over een relatie dat je nooit eens naar een restaurant gaat, nooit eens samen wat gaat drinken in de stad, nooit eens samen gaat stappen en kennelijk alleen maar een fiets hebt.
Je snapt toch wel dat als je het samen leuk hebt, je veel vaker dingen samen doet dan wanneer je alleen zou zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het hebben van een relatie kost toch geen geld? Eten moet je evengoed. Haal een broodje bij de subway en eet die op in een park, fucking gelukzalig voor 10 euro.
Zoals je het beschrijft, bekruipt mij eigenlijk enkel het gevoel dat jij niet in staat bent om enige romantische relatie met wie dan ook aan te gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als je het samen leuk hebt, je veel vaker dingen samen doet dan wanneer je alleen zou zijn?
Of ga jij alleen uit eten? Alleen op stap? Een dagje alleen de stad in? Nee, dan blijf je gewoon thuis en dan kost het ook geen geld. Maar als je vriendin belt (of jij haar) om de tijd samen leuk door te brengen, dan ga je ergens naartoe om wat leuks te doen. Tuurlijk ben je ook regelmatig thuis, maar je gaat ook wel eens een keer in de week uit eten, stappen en weet ik wat nog allemaal.
Zelfs met gewone vrienden en vriendinnen heb ik dat, lijkt me toch niets vreemds aan
Ik vind pizza salami en schultenbrau delen met je vriendin achterop de fiets eigenlijk heel wat triester.quote:
Het gaat toch om de tijd die je samen doorbrengt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind pizza salami en schultenbrau delen met je vriendin achterop de fiets eigenlijk heel wat triester.
Tenzij je, zoals eerder gezegd, inderdaad nog maar 16 bent.
Wat is er romantisch aan om nooit uit te gaan eten of wat leuks met elkaar te doen, buiten bij elkaar thuis te playstationnen of een pizza weg te kanen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals je het beschrijft, bekruipt mij eigenlijk enkel het gevoel dat jij niet in staat bent om enige romantische relatie met wie dan ook aan te gaan.
Ik eet grotendeels vegetarisch, drink niet en wandel liever.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind pizza salami en schultenbrau delen met je vriendin achterop de fiets eigenlijk heel wat triester.
Tenzij je, zoals eerder gezegd, inderdaad nog maar 16 bent.
Je hebt het allemaal goed uit gedokterd, nu nog een slachtoffer niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is er romantisch aan om nooit uit te gaan eten of wat leuks met elkaar te doen, buiten bij elkaar thuis te playstationnen of een pizza weg te kanen?
Romantiek houdt ook het investeren in de relatie in. Niet alleen emotioneel, maar ook in dingen samen doen. En sommigen zijn het schultenbrau tijdperk nu eenmaal ontgroeid, anderen vinden dat fantastisch om tot hun 25e te blijven doen. Maar daar is dan ook hun relatie naar.
Dan doe je die dingen toch samen? Als je het leuk hebt maakt het toch niet uit? Sorry hoor maar als ik met mijn vriendin een keer uit eten ga dan denk ik niet als ik de volgende ochtend wakker word van '' oh Jezus ik heb 70 euro uitgegeven''.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is er romantisch aan om nooit uit te gaan eten of wat leuks met elkaar te doen, buiten bij elkaar thuis te playstationnen of een pizza weg te kanen?
Romantiek houdt ook het investeren in de relatie in. Niet alleen emotioneel, maar ook in dingen samen doen. En sommigen zijn het schultenbrau tijdperk nu eenmaal ontgroeid, anderen vinden dat fantastisch om tot hun 25e te blijven doen. Maar daar is dan ook hun relatie naar.
Ja, en hoe je die samen doorbrengt. Als je tevreden bent met een pizza en een blik bier, prima. Maar er zijn ook mensen die meer kwaliteit in hun relatie stoppen en daarvan ook meer verwachten. Je bent wel een keer klaar met uitsluitend thuis zitten en in het park de eendjes voeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat toch om de tijd die je samen doorbrengt?
Wel als je 60 euro had begrootquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dan doe je die dingen toch samen? Als je het leuk hebt maakt het toch niet uit? Sorry hoor maar als ik met mijn vriendin een keer uit eten ga dan denk ik niet als ik de volgende ochtend wakker word van '' oh Jezus ik heb 70 euro uitgegeven''.
"meer kwaliteit"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, en hoe je die samen doorbrengt. Als je tevreden bent met een pizza en een blik bier, prima. Maar er zijn ook mensen die meer kwaliteit in hun relatie stoppen en daarvan ook meer verwachten. Je bent wel een keer klaar met uitsluitend thuis zitten en in het park de eendjes voeren.
Ik zeg niet dat geld alles is, zeker niet, maar als het voorhanden is verdwijnt dat enorm hard in een relatie.
Oh wat ben jij een dom ventjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar er zijn ook mensen die meer kwaliteit in hun relatie stoppen en daarvan ook meer verwachten.
Leuk, maar wat doe je dan als je een vriendin hebt? Ga je nooit uit met haar, nooit eens de stad in? En in restaurants hebben ze ook vegetarisch eten hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet grotendeels vegetarisch, drink niet en wandel liever.
Ben geen 16 meer.
Gisteren hebben we het paardje van de kinderboerderij een winterpeen gevoerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk, maar wat doe je dan als je een vriendin hebt? Ga je nooit uit met haar, nooit eens de stad in? En in restaurants hebben ze ook vegetarisch eten hoor.
Meer kwaliteit. Een erg subjectieve term voor iets als geluk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, en hoe je die samen doorbrengt. Als je tevreden bent met een pizza en een blik bier, prima. Maar er zijn ook mensen die "meer kwaliteit" in hun relatie stoppen en daarvan ook meer verwachten. Je bent wel een keer klaar met uitsluitend thuis zitten en in het park de eendjes voeren.
Ik zeg niet dat geld alles is, zeker niet, maar als het voorhanden is verdwijnt dat enorm hard in een relatie.
quote:
Nuff said, jullie zijn zo te horen nog nooit verder gekomen dan het "kijk wat een lekker wijf" stadium.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh wat ben jij een dom ventje.
Het komt meer over alsof jij nog nooit een relatie gehad hebt eigenlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Nuff said, jullie zijn zo te horen nog nooit verder gekomen dan het "kijk wat een lekker wijf" stadium.
Verder ook niet erg, maar ga nou niet doen alsof jullie alles van relaties wetenEn probeer het zeker mij niet wijs te maken, want zo te horen is jullie tienerrelatieniveau maar bitter weinig gewend.
Dus mensen die bijvoorbeeld geen geld hebben om eens een keer uit te gaan hebben geen ''kwalitatieve'' relatie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nuff said, jullie zijn zo te horen nog nooit verder gekomen dan het "kijk wat een lekker wijf" stadium.
Verder ook niet erg, maar ga nou niet doen alsof jullie alles van relaties weten En probeer het zeker mij niet wijs te maken, want zo te horen is jullie tienerrelatieniveau maar bitter weinig gewend.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het komt meer over alsof jij nog nooit een relatie gehad hebt eigenlijk.
quote:
Je weet dat je moet investeren in een relatie? En dan bedoel ik op meer dan alleen het financiele gebied. Want zodra de initiele verliefdheid en neukdrang voorbij is, gaan andere dingen tellen. Tenzij je voor rondneuken en weer een ander mokkel kiest natuurlijk. Maar je kunt ook kiezen om iemand wat beter te leren kennen en op basis daarvan bij elkaar te blijven. Gebeurt echter inderdaad niet vaak voor je 25e.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meer kwaliteit. Een erg subjectieve term voor iets als geluk.
Bij mij al op mijn 16e. En dat met eigenlijk nooit veel geld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat je moet investeren in een relatie? En dan bedoel ik op meer dan alleen het financiele gebied. Want zodra de initiele verliefdheid en neukdrang voorbij is, gaan andere dingen tellen. Tenzij je voor rondneuken en weer een ander mokkel kiest natuurlijk. Maar je kunt ook kiezen om iemand wat beter te leren kennen en op basis daarvan bij elkaar te blijven. Gebeurt echter inderdaad niet vaak voor je 25e.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |