abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143152458
quote:
Maar dat 'omver lopen' zal wel meevallen, aangezien mensen met een aardige portie intelligentie jou in het denkproces drie stappen vooruit zijn en dus precies weten hoe ze je verbaal kunnen slopen. ;)
Leuk voor ze dat ze dat kunnen maar ben niet zo kwetsbaar voor verbale oorlogsvoering.
Overigens zal het met mijn intelligentie ook wel goed zitten aangezien mijn IQ in de krijgsmacht (dienstplicht toen nog) is vastgesteld op 130. ;)
pi_143152470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Kortzichtig ja? Aardige staaltje projectie hier, aangezien jullie hier te kortzichtig zijn om de harde waarheid dat er in het leven winners en losers zijn, te onderkennen. Zelfde geldt voor aannames; jullie nemen wel aan dat ik een arrogante lul ben zonder levenservaring etc. Ik heb tevens nergens gezegd dat buschauffeurs per se losers zijn.
Dat jij überhaupt denkt dat het leven een wedstrijd is. Als je zo blijft denken zou je nooit echt kunnen genieten want je zal altijd op willen boksen tegen de mensen die het nog weer beter hebben.

Puber gedrag.
pi_143152476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Kortzichtig ja? Aardige staaltje projectie hier, aangezien jullie hier te kortzichtig zijn om de harde waarheid dat er in het leven winners en losers zijn, te onderkennen. Zelfde geldt voor aannames; jullie nemen wel aan dat ik een arrogante lul ben zonder levenservaring etc. Ik heb tevens nergens gezegd dat buschauffeurs per se losers zijn.
Nee hoor, ik zeg niet dat je een arrogante lul bent. Ik zeg dat ik je schrijven gelezen heb, en dat je me op basis daarvan kortzichtig lijkt. Dat is heel wat anders, dat snap je zelf ook wel neem ik aan. Wij hebben op dit moment niks anders om op te oordelen dan je schrijven hè ;) Ik zeg ook niet dat je geen levenservaring hebt, dat heeft iedereen. Alleen dat het prettig zou zijn voor jezelf je wat meer open te stellen voor anderen. Juist omdat ik in je topic lees dat je heel veel oordeelt over anderen en je je vantevoren al voor ze afsluit door die oordelen, maar er wel over klaagt (je hebt dus last van ze zonder ze te kennen, "want ze hebben er niks van gebakken"). En dat lijkt me toch zonde!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:10:12 #104
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_143152481
Of tweedeling die jij maakt bestaat hangt volledig af van degene die mensen zo wil beoordelen ja of nee. Sommige mensen kijken of denken niet zo, dus dan bestaat die tweedeling helemaal niet. Duidelijk of moet ik het nog eens proberen?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_143152510
Nog even mijn punt op een rijtje:

- Iemands werk of opleiding maakt een zeer belangrijk deel uit van iemands identiteit, persoonlijkheid en leven? Ja.
- Buschauffeurs zijn per definitie losers, minderwaardig etc.? Nee.
- Iemand die zijn of haar capaciteiten niet heeft benut mag daarop beoordeeld worden? Ja.
- Of iemand zijn of haar capaciteiten al dan niet benut, is belangrijk voor het geluk en welzijn van diegene? Ja.

Ergo: werk en/of opleiding is een van de belangrijke zaken des levens en afhankelijk van diens capaciteiten kan iemand daarin falen of slagen. En dat, in the end, is ook weer een bepalende factor in iemands geluk, waar het natuurlijk allemaal om draait.

Zo'n gekke, doldwaze pubertheorie lijkt me dit helemaal niet.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:12:04 #106
269938 Joeri.
pi_143152522
Het is net als dat gezegde. Beauty lies in the eyes of the beholder. Maak van beauty judgement en klaar
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_143152546
Hoe beoordeel je in 's hemelsnaam of iemand zijn capaciteiten heeft benut, TS?
pi_143152560
Dat had je al eerder verteld. Je weet hoe de mensen hier in dit topic overit onderwerp denken. Die staan loodrecht tegen over die van jou. Nu kan je wel bijdehand gaan doen en je mening willen doordrammen maar dat heeft geen nut.
pi_143152576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:13 schreef blondetrien het volgende:
Lijkt mij dat mijn capaciteiten er zijn om mij te dienen.
En aangezien ik gelukkig ben voor wie moet ik het dan anders doen?
Ik heb toch echt zo'n hekel aan mensen die dat voor een ander uitmaken...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:16:51 #110
269938 Joeri.
pi_143152588
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:14 schreef Tomansss het volgende:
Dat had je al eerder verteld. Je weet hoe de mensen hier in dit topic overit onderwerp denken. Die staan loodrecht tegen over die van jou. Nu kan je wel bijdehand gaan doen en je mening willen doordrammen maar dat heeft geen nut.
kan hem dat wat schelen wat anderen denken :P
pi_143152631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:15 schreef Werkman het volgende:

[..]

Lijkt mij dat mijn capaciteiten er zijn om mij te dienen.
En aangezien ik gelukkig ben voor wie moet ik het dan anders doen?
Ik heb toch echt zo'n hekel aan mensen die dat voor een ander uitmaken...
Ja, dat is dus inderdaad het deel dat ik ook absoluut niet snap. Wat zou het ons in 's hemelsnaam boeien wat voor capaciteiten een ander gebruikt? Ik ben wel heel benieuwd naar een duidelijke uitleg over dit specifieke puntje TS. Al zullen we het misschien nooit eens worden want ik lijk hier lijnrecht tegenover te staan. :Y
pi_143152633
Nog een ding. Stel alles gaat niet zo rozekleurig zoals jij had verwacht. En je hebt je dubbele master niet gehaald en geen topbaan. Wat doe je dan? Aangezien jij in Winnen en Verliezen denkt. Maak je je zelf dan van kant?....
pi_143152653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:14 schreef Tomansss het volgende:
Dat had je al eerder verteld. Je weet hoe de mensen hier in dit topic overit onderwerp denken. Die staan looloodrecht tegen over die van jou. Nu kan je wel bijdehand gaan doen en je mening willen doordrammen maar dat heeft geen nut.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:13 schreef blondetrien het volgende:
Ik hoor al een paar keer dat het aan m'n omgeving ligt etc. Dat kan wel kloppen in die zin dat ik vanuit huis heb meegekregen dat je hard moet werken voor je zaak en het leven naast pieken ook dalen kent etc. Lijkt me wederom niet zo'n gekke gedachte. Wat ik bedoel te zeggen dat mensen hun falen niet moeten afschuiven, maar eerder moeten erkennen dat ze gefaald hebben om vervolgens de weg omhoog proberen te zoeken. Niemand in deze maatschappij zit te wachten op vol zelfmedelijden zittende mensen die het keer op keer verneukt hebben. (studies verneukt, uitkering etc.) En helaas bestaan dat soort mensen genoeg.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:22:25 #114
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143152690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

[..]

Ik hoor al een paar keer dat het aan m'n omgeving ligt etc. Dat kan wel kloppen in die zin dat ik vanuit huis heb meegekregen dat je hard moet werken voor je zaak en het leven naast pieken ook dalen kent etc. Lijkt me wederom niet zo'n gekke gedachte. Wat ik bedoel te zeggen dat mensen hun falen niet moeten afschuiven, maar eerder moeten erkennen dat ze gefaald hebben om vervolgens de weg omhoog proberen te zoeken. Niemand in deze maatschappij zit te wachten op vol zelfmedelijden zittende mensen die het keer op keer verneukt hebben. (studies verneukt, uitkering etc.) En helaas bestaan dat soort mensen genoeg.
Nu inééns gaat het over mensen die vol zelfmedelijden zitten?
Daar hadden we het toch niet over?
pi_143152719
quote:
Wat ik bedoel te zeggen dat mensen hun falen niet moeten afschuiven, maar eerder moeten erkennen dat ze gefaald hebben om vervolgens de weg omhoog proberen te zoeken. Niemand in deze maatschappij zit te wachten op vol zelfmedelijden zittende mensen die het keer op keer verneukt hebben. (studies verneukt, uitkering etc.) En helaas bestaan dat soort mensen genoeg.
En wat betekent precies dat ''falen'' in jouw optiek?
Dat ze hun studie verkloten of dat ze van begin af aan bewust kiezen voor een andere tak van professie dan ze van je zou verwachten?
pi_143152720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:19 schreef Tomansss het volgende:
Nog een ding. Stel alles gaat niet zo rozekleurig zoals jij had verwacht. En je hebt je dubbele master niet gehaald en geen topbaan. Wat doe je dan? Aangezien jij in Winnen en Verliezen denkt. Maak je je zelf dan van kant?....
Nou, omdat ik een mentaliteit heb dat ik per se die twee masters wil hebben, gaat dat ook geheid lukken. En ja, ook ik heb in mijn puberjaren de luie zak uitgehangen. Voorbeeld: in VWO 5 stond ik op de helft van het jaar 2 '3'en, 2 4'en en 2 5'en. Toch ben ik gewoon over gegaan, terwijl velen van mijn klasgenoten die er veel beter voorstonden toen zijn blijven zitten. Geen leraar of medeleerling die me vooraf een stuiver had gegeven.
pi_143152755
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

[..]

Dit is voor mij een totaal ander verhaal dan je eerder opschreef (je had het niet over mensen die constant liepen te klagen dat ze geklaagd hadden), maar toch mis ik de nuance nog een beetje. Want wie ben jij om te stellen dat iemand tegen beter kunnen in gefaald heeft?
pi_143152787
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Nou, omdat ik een mentaliteit heb dat ik per se die twee masters wil hebben, gaat dat ook geheid lukken. En ja, ook ik heb in mijn puberjaren de luie zak uitgehangen. Voorbeeld: in VWO 5 stond ik op de helft van het jaar 2 '3'en, 2 4'en en 2 5'en. Toch ben ik gewoon over gegaan, terwijl velen van mijn klasgenoten die er veel beter voorstonden toen zijn blijven zitten. Geen leraar of medeleerling die me vooraf een stuiver had gegeven.
Dus voor jou hangt falen/niet falen af van toonbare papiertjes en geldelijk gewin?
pi_143152790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:25 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Dit is voor mij een totaal ander verhaal dan je eerder opschreef (je had het niet over mensen die constant liepen te klagen dat ze geklaagd hadden), maar toch mis ik de nuance nog een beetje. Want wie ben jij om te stellen dat iemand tegen beter kunnen in gefaald heeft?
Ik heb het niet over 'tegen beter kunnen in', maar mensen die er niks voor gedaan hebben en nu de zaak met slappe lulverhalen proberen recht te breien.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:28:25 #120
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143152814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over 'tegen beter kunnen in', maar mensen die er niks voor gedaan hebben en nu de zaak met slappe lulverhalen proberen recht te breien.
Dat slappe lulverhaal is dan de bewering dat het niet om werk of opleiding gaat in het leven?
pi_143152835
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Oh, je bedoeld die waterpijpgasten en dergelijke die de hele dag in de koffieshop zitten te jammeren over hun ''valse'' docenten van vroeger die ze ''veel te hard'' hebben aangepakt?
Om even een voorbeeld te noemen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:31:06 #122
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143152865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:29 schreef Werkman het volgende:

[..]

Oh, je bedoeld die waterpijpgasten en dergelijke die de hele dag in de koffieshop zitten te jammeren over hun ''valse'' docenten van vroeger die ze ''veel te hard'' hebben aangepakt?
Waar ken je deze mensen van?
pi_143152874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:28 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat slappe lulverhaal is dan de bewering dat het niet om werk of opleiding gaat in het leven?
Nouja, als dat zo is, en ze zijn gelukkig, dan hebben deze mensen toch eigenlijk al bewezen dat het voor hun daar inderdaad niet om gaat? Wat is zelfs dan het probleem?
pi_143152880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:28 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ja. Maar dat werkt naar andere factoren in het leven. Ik heb zoveel mensen, waaronder goede vrienden, af zien zakken. Als slimme jongen onthaald, maar nu met moeite een hbo opleiding volgen. En niet alleen dat. Ook totaal stil gestaan in hun ontwikkeling. Praten nog precies zo als in VWO 5, terwijl je na een paar jaar toch wel mag verwachten dat je wat bij hebt geleerd. Sommige mensen blijven gewoon te lang in het verleden hangen en kijken niet naar de toekomst.
pi_143152917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:31 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waar ken je deze mensen van?
Komen op mijn werk wel eens over de vloer als ze weer eens verplicht worden door de sociale dienst.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:35:22 #126
269938 Joeri.
pi_143152937
Topic verschuift heel erg onsubtiel van klagen over mensen die niet alles doen met de capaciteiten die ze eventueel zouden hebben, naar klagen over mensen die klagen over het leven. Beste TS, ik haak af
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:35:50 #127
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143152946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ja. Maar dat werkt naar andere factoren in het leven. Ik heb zoveel mensen, waaronder goede vrienden, af zien zakken. Als slimme jongen onthaald, maar nu met moeite een hbo opleiding volgen. En niet alleen dat. Ook totaal stil gestaan in hun ontwikkeling. Praten nog precies zo als in VWO 5, terwijl je na een paar jaar toch wel mag verwachten dat je wat bij hebt geleerd. Sommige mensen blijven gewoon te lang in het verleden hangen en kijken niet naar de toekomst.
Mijn enige ambitie is om zo weinig mogelijk moeite voor dingen te doen en ik zie niet in hoe het werk wat ik doe zou laten zien wat voor persoonlijkheid ik heb (het is compleet ander werk dan dat ik 10 jaar geleden deed) en al helemaal niet hoe dat structuur in mijn leven brengt
Ik leid overigens een zeer gelukkig leven
pi_143152949
quote:

Praten nog precies zo als in VWO 5, terwijl je na een paar jaar toch wel mag verwachten dat je wat bij hebt geleerd.
pi_143152964
quote:

[..]

Vanuit vwo naar HBO doorstromen is dus falen?

Je weet dat HBO meer gericht is op mensen die in de praktijk aan de slag willen en het WO een meer wetenschappelijke benadering heeft? En dat mensen die HBO doen dus misschien praktischer ingesteld zijn? (voorbeeld: ik ben ook van de uni naar het hbo gegaan omdat ik buiten wilde werken... ik voel me echter geen faal, ben nu juist opgeleid voor een richting waar mijn hart 100% achter staat en denk dat toch té weinig mensen dit nog kunnen zeggen! :) Maar idd, je krijgt heel veel gezeik over je heen als je besluit HBO te doen na de uni van mensen die zo denken als jij :P ).
pi_143152984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:35 schreef the-eye het volgende:

[..]

Mijn enige ambitie is om zo weinig mogelijk moeite voor dingen
te doen en ik zie niet in hoe het werk wat ik doe zou laten zien wat voor persoonlijkheid ik heb (het is compleet ander werk dan dat ik 10 jaar geleden deed) en al helemaal niet hoe dat structuur in mijn leven brengt
Ik leid overigens een zeer gelukkig leven
Een zwakke persoonlijkheid klaarblijkelijk.

Tevens zou ik wel van iedereen hier nu willen weten hoe hun cv eruit ziet. :')
pi_143153012
Ik heb een vrij mooi cv, al zeg ik het zelf.
pi_143153054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:36 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Vanuit vwo naar HBO doorstromen is dus falen?

Je weet dat HBO meer gericht is op mensen die in de praktijk aan de slag willen en het WO een meer wetenschappelijke benadering heeft? En dat mensen die HBO doen dus misschien praktischer ingesteld zijn? (voorbeeld: ik ben ook van de uni naar het hbo gegaan omdat ik buiten wilde werken... ik voel me echter geen faal, ben nu juist opgeleid voor een richting waar mijn hart 100% achter staat en denk dat toch té weinig mensen dit nog kunnen zeggen! :) Maar idd, je krijgt heel veel gezeik over je heen als je besluit HBO te doen na de uni van mensen die zo denken als jij :P ).
Nou, dat was misschien wel een slecht voorbeeld van mij ja. Ken inderdaad ook genoeg mensen die doelbewust voor het hbo kiezen. Maar jij bent zelf een slecht voorbeeld van wat ik bedoel: aan je motivatie te lezen heb jij over je keuze nagedacht, terwijl de mensen waar ik het over heb gewoon zijn afgezakt en doen alsof het een keuze is geweest.
pi_143153079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Mijn cv?? Vmbo en een paar certificaten waar je niks aan hebt _O- School snapte ik nooit geen fuck van.
Nu 6 jaar conducteur elke dag uitslapen eigenhuisje, hele vrije baan helemaal super!!!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:42:31 #134
269938 Joeri.
pi_143153087
quote:

[..]

eerst anderen verwijten dat ze zwak zijn omdat ze discussies op de man gaan spelen en dan dit posten.

Tevens is het vrij opmerkelijk dat jij verbaasd was dat iemand jou arrogant noemde. Vind je ook niet
pi_143153088
quote:

[..]

donderdag 7 augustus 2014 @ 02:44:11 #136
269938 Joeri.
pi_143153120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Nou, dat was misschien wel een slecht voorbeeld van mij ja. Ken inderdaad ook genoeg mensen die doelbewust voor het hbo kiezen. Maar jij bent zelf een slecht voorbeeld van wat ik bedoel: aan je motivatie te lezen heb jij over je keuze nagedacht, terwijl de mensen waar ik het over heb gewoon zijn afgezakt en doen alsof het een keuze is geweest.
ze is geen slecht voorbeeld, zo zijn er zoveel die je nu allemaal over 'e'en kam scheert
pi_143153137
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:42 schreef Joeri. het volgende:

[..]

eerst anderen verwijten dat ze zwak zijn omdat ze discussies op de man gaan spelen en dan dit posten.

Tevens is het vrij opmerkelijk dat jij verbaasd was dat iemand jou arrogant noemde. Vind je ook niet
Ik heb wellicht controversiële opvattingen, maar ik ben zeker geen omhooggevallen bal nee. Ik kijk op niemand neer en in the end moet iedereen het inderdaad gewoon lekker zelf weten. Neemt niet weg dat je de acties van bepaalde mensen best negatief mag beoordelen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:45:37 #138
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143153149
quote:

[..]

Je beweert in je o.p. dat het werk dat iemand doet z'n persoonlijkheid weergeeft. Je weet helemaal niet watvoor werk ik doe maar toch trek al je conclusie. Dat is natuurlijk wat vreemd
Mag je me uitleggen waarom ik een zwakke persoonlijkheid zou hebben omdat ik zo weinig mogelijk moeite voor dingen wil doen. Ik ervaar juist dat het belangrijk is sterk in je schoenen te staan om dat vol te kunnen houden.
pi_143153156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik heb wellicht controversiële opvattingen, maar ik ben zeker geen omhooggevallen bal nee.
pi_143153173
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:44 schreef Joeri. het volgende:

[..]

ze is geen slecht voorbeeld, zo zijn er zoveel die je nu allemaal over 'e'en kam scheert
Dit inderdaad, tenzij je iemand goed kent kun je hier niet echt een oordeel over vellen.

Genoeg mensen die mij dus ook een complete faal vinden hoor. Ik ben er echter niet minder gelukkig om. Zij blijkbaar wel. :P
pi_143153241

[ Bericht 17% gewijzigd door Werkman op 07-08-2014 02:57:29 ]
pi_143153259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:45 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je beweert in je o.p. dat het werk dat iemand doet z'n persoonlijkheid weergeeft. Je weet helemaal niet watvoor werk ik doe maar toch trek al je conclusie. Dat is natuurlijk wat vreemd
Mag je me uitleggen waarom ik een zwakke persoonlijkheid zou hebben omdat ik zo weinig mogelijk moeite voor dingen wil doen. Ik ervaar juist dat het belangrijk is sterk in je schoenen te staan om dat vol te kunnen houden.
Ik ken je inderdaad niet, maar kom op, ''ik wil zo weinig mogelijk voor dingen doen'' klinkt toch behoorlijk zwak.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:47 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Dit inderdaad, tenzij je iemand goed kent kun je hier niet echt een oordeel over vellen.

Genoeg mensen die mij dus ook een complete faal vinden hoor. Ik ben er echter niet minder gelukkig om. Zij blijkbaar wel. :P
Nou, dat zal in jouw geval echt wel meevallen hoor. :') Jij lijkt tenminste een doel te hebben. Ik heb het over degenen die dat niet hebben, maar ik begin geloof ik in herhaling te vallen. :')
pi_143153288
matig topic
pi_143153298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik ken je inderdaad niet, maar kom op, ''ik wil zo weinig mogelijk voor dingen doen'' klinkt toch behoorlijk zwak.

donderdag 7 augustus 2014 @ 02:59:35 #145
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143153343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik noem het slim. Ik zie niet in waarom ik beter af zou zijn als hoe ik nu leef het gevolg zou zijn van keihard werken.
pi_143153412
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:59 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik noem het slim. Ik zie niet in waarom ik beter af zou zijn als hoe ik nu leef het gevolg zou zijn van keihard werken.
Ik noem het dom/naïef. Niet inzien dat af en toe hard werken erbij hoort om iets te bereiken en de weg naar echt geluk niet per se een opeenhoping van zoveel mogelijk kortstondige genotjes is.
pi_143153436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 03:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Ik noem het dom/naïef. Niet inzien dat af en toe hard werken erbij hoort om iets te bereiken en de weg naar echt geluk niet per se een opeenhoping van zoveel mogelijk kortstondige genotjes is.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 03:08:51 #148
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143153439
quote:

[..]

Wat bedoel je dan met bereiken, hebben we het dan over materiële zaken en maatschappelijke positie?

[ Bericht 14% gewijzigd door the-eye op 07-08-2014 04:16:52 ]
pi_143153475
quote:

[..]

Hangt af van je persoonlijke definitie van geluk he... dat is voor iedereen natuurlijk anders.
pi_143153506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 03:11 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Hangt af van je persoonlijke definitie van geluk he... dat is voor iedereen natuurlijk anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')