Het is dan ook njet meer dan jouw waarheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ja en natuurlijk word je hier weer voor arrogante lul versleten. Het enige wat ik doe is in feite de 'waarheid' te benaderen, maar dat is blijkbaar voor sommigen hier een schop tegen het zere been.
Inhoudelijke argumenten zijn bij sommige personen ver te zoeken. Iets wat ik wel doe. Maar ja, zo gaat dat, kunnen ze het inhoudelijk niet winnen, wordt er op de persoon gespeeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is dan ook njet meer dan jouw waarheid.
Dat je ambitie belangrijk vindt voor jezelf kan ik begrijpen. Het is vaak alles of niets. Dan natuurlijk liever alles en meedoen met de rat race.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef cherishable het volgende:
Het lijkt me gewoon oprecht sneu om geen ambitie te hebben in het leven, waar leef je dan als mens naar toe? Ik heb juist een enorme hekel aan uitkering trekkers.
Nee, natuurlijk is er geen correlatie tussen intelligentie en geluk. Maar intelligentie kan wel bijdragen datgene te bereiken wat je graag wilt. Persoonlijkheid is net zo belangrijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:07 schreef katindeboom het volgende:
Hoe zijn academici overigens levenswijzer? Er is geen correlatie tussen intelligentie en geluk.
Wel tussen studie en autisme, kijkend naar de gemiddelde masterstudent.
Het is jouw waarheid. Dit is hoe jij denkt dat het hoort. Dit is hoe jij het waarschijnlijk geleerd hebt. Kan ook komen door de kringen waar je mee omgaat. En ik heb je nooit uit gemaakt voor arrogante lul.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inhoudelijke argumenten zijn bij sommige personen ver te zoeken. Iets wat ik wel doe. Maar ja, zo gaat dat, kunnen ze het inhoudelijk niet winnen, wordt er op de persoon gespeeld.
Dat gedeelte ben ik wel met je eens. Laaggeschoolden krijgen vaak eerder een kind. En op je 21e al een kind vind ik ook achterlijk. Dat kan op je 30e of later ook nog wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
maar waar Johnny en Desiree op hun 21ste hun eerste kind al uitgepoept hebben, staan veel studenten op een dinsdagavond lekker te feesten. Om even in cliches te blijven praten.
Ik kijk ook niet zomaar neer op mensen, zeker niet door mensen in hokjes te plaatsen, maar ik mag wel graag enige ambitie uitspreken. Verder zijn degenen die geen kuddedieren zijn, juist degenen die de top bereiken. En top is multi-interpertabel, dat hangt niet per se af van hoeveel nullen je op je bankrekening hebt staan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:13 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Het is jouw waarheid. Dit is hoe jij denkt dat het hoort. Dit is hoe jij het waarschijnlijk geleerd hebt. Kan ook komen door de kringen waar je mee omgaat. En ik heb je nooit uit gemaakt voor arrogante lul.
Ik hoef niet een grotere woning te hebben dan mijn buurman. Of een duurdere auto. Daar gaat het allemaal niet om.
Ik kijk op niemand neer en niemand is minder dan mij.
Mocht ik een jaar of 40 zijn en ik zou werkloos raken dan lijkt het me altijd nog mooi om conciërge te worden. Lekker slap ouwehoeren met he collegas. En nietde stress hebben die de docenten wel hebben. En dat je minder verdiend? Boeiend als je maar kan doen waar je gelukkig van wordt.
Ik zie soms sochtends op utrecht centraal al die hordes mensen rennen naar hun trein helemaal gestressed en dan denk ik wat zijn we toch ook kudde dieren.
Klopt. En "de top" bereiken is ook weer relatief. Ik heb wel ontzettend veel respect voor jonge ondernemers maar de types "bedrijfseconomie en commerciele economie" weet ik niet wat ik moet vinden. Echt een opleiding wat interessant "klinkt".quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet zomaar neer op mensen, zeker niet door mensen in hokjes te plaatsen, maar ik mag wel graag enige ambitie uitspreken. Verder zijn degenen die geen kuddedieren zijn, juist degenen die de top bereiken. En top is multi-interpertabel, dat hangt niet per se af van hoeveel nullen je op je bankrekening hebt staan.
Ach, bij die opleidingen zit ook gewoon veel kortzichtig kuddevol. Studeren dat omdat het zo hoort. Niet omdat ze het zo leuk vinden. Maar dat is bij Kunstgeschiedenis o.i.d. niet anders. Daar zitten juist de types die denken dat ze zooo anders zijn en daarom interessant zijn, maar tegelijkertijd niet in de gaten dat ze zich ook gewoon achteloos conformeren aan een bepaalde groepscultuur.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:21 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Klopt. En "de top" bereiken is ook weer relatief. Ik heb wel ontzettend veel respect voor jonge ondernemers maar de types "bedrijfseconomie en commerciele economie" weet ik niet wat ik moet vinden. Echt een opleiding wat interessant "klinkt".
Helemaal mee eens. Maar ik denk dat het per persoon en opvoeding verschilt. Ik kan ook veel beter optrekken met de Jan en Peter's dan de Frederique-Jan en de Boudewijn-Pieter'squote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ach, bij die opleidingen zit ook gewoon veel kortzichtig kuddevol. Studeren dat omdat het zo hoort. Niet omdat ze het zo leuk vinden. Maar dat is bij Kunstgeschiedenis o.i.d. niet anders. Daar zitten juist de types die denken dat ze zooo anders zijn en daarom interessant zijn, maar tegelijkertijd niet in de gaten dat ze zich ook gewoon achteloos conformeren aan een bepaalde groepscultuur.
Ik probeer persoonlijk mensen niet zo in te delen in groepen, kijk liever individueel. Ook onder de Floris-Jans van deze wereld heb je heel chille mensen zitten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:32 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar ik denk dat het per persoon en opvoeding verschilt. Ik kan ook veel beter optrekken met de Jan en Peter's dan de Frederique-Jan en de Boudewijn-Pieter's
Ha ha, raar hèquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ja en natuurlijk word je hier weer voor arrogante lul versleten. Het enige wat ik doe is in feite de 'waarheid' te benaderen
Nee, niks geen 'Punt.'. Het verbaast me dat er zoveel FOK!kers tegen mij ingaan, of eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:43 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ha ha, raar hè
Kan je trouwens ook niks afleiden aan het feit dat de meeste - ouderen mensen met wellicht wat meer levenservaring - het niet geheel met jou eens zijn? Wellicht kijken andere mensen anders tegen het leven aan. Punt.
Ja maar de ene na de andere studie verneuken is wel iets anders dan iemand die bewust kiest om buschauffeur te worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, niks geen 'Punt.'. Het verbaast me dat er zoveel FOK!kers tegen mij ingaan, of eigenlijk ook niet.In het echte leven wordt een jongen die de ene na de andere studie heeft verneukt, niet serieus genomen en belachelijk gemaakt.
Nee, idd, want buschauffeurs hebben natuurlijk geen sociale vaardigheden en al helemaal geen vriendenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:Al zal je er niet zo snel echt bevriend mee raken.
Ja maar waar denk jij dat onder de buschauffeurs die qua intelligentie onder zijn niveau werkt meer van zijn: zij die er bewust voor gekozen hebben of zij die het gewoon flink verneukt hebben? Dus vergeef het me als ik dat argument wat zwakjes vind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:48 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Ja maar de ene na de andere studie verneuken is wel iets anders dan iemand die bewust kiest om buschauffeur te worden.
"in het echte leven". Lol, alleen al denken dat je als student volledig inzicht hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, niks geen 'Punt.'. Het verbaast me dat er zoveel FOK!kers tegen mij ingaan, of eigenlijk ook niet.In het echte leven wordt een jongen die de ene na de andere studie heeft verneukt, niet serieus genomen en belachelijk gemaakt.
Deze gast überhaupt, opnieuw een bevestiging van de indoctrinatie. Of aardig gezegd, zijn opvoeding en omgevingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nee, idd, want buschauffeurs hebben natuurlijk geen sociale vaardigheden en al helemaal geen vrienden
Kortzichtig ja? Aardige staaltje projectie hier, aangezien jullie hier te kortzichtig zijn om de harde waarheid dat er in het leven winners en losers zijn, te onderkennen. Zelfde geldt voor aannames; jullie nemen wel aan dat ik een arrogante lul ben zonder levenservaring etc. Ik heb tevens nergens gezegd dat buschauffeurs per se losers zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef blondetrien het volgende:
TS, ik denk dat jij je eerst eens mag gaan verdiepen in de mensen om je heen.Net alleen je eerste post gelezen, nu eens door dit topic heen gelezen. Sorry dat ik het zeg, maar op basis van je schrijven lijk je me een heel kortzichtig persoon. Ga met mensen praten, zie wat hun beweegredenen zijn. Stop met al die assumpties. Sta open voor anderen voordat je een oordeel velt - of vel je oordeel en geef die persoon een kans het tegendeel te bewijzen. Hoeveel buschauffeurs, putjesscheppers, etc. ken je écht (écht)?
Zat me eigenlijk net af te vragen of ik nou serieus zit te reageren op een troll.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:03 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Deze gast überhaupt, opnieuw een bevestiging van de indoctrinatie. Of aardig gezegd, zijn opvoeding en omgeving
Ik heb ook alles terug gelezen en zoals eerder genoemd je redeneert als een puber. Heb je zelf trouwens wel een bijbaan? Waar je echt moet werken(dus niet bij paps op kantoor).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja maar waar denk jij dat onder de buschauffeurs die qua intelligentie onder zijn niveau werkt meer van zijn: zij die er bewust voor gekozen hebben of zij die het gewoon flink verneukt hebben? Dus vergeef het me als ik dat argument wat zwakjes vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |