En sommige mensen worden ook daar voor gemaakt. Kan er alleen maar respect voor hebben als iemand bereid is de leuke dingen des levens te laten varen en met enorme toewijding voor hun werk inzetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij wordt dit meer bedoeld voor mensen die 60 uur per week werken en de rest van hun tijd in de file staan en er op hun 55-ste achterkomen dat ze nooit iets gedaan hebben wat ze leuk vonden.
Ik zeg ook niet dat het er alleen om gaat, maar dat het een zeer belangrijk deel vormt van iemands leven. Te belangrijk om falen hierin af te doen als irrelevant.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef LookAtMe het volgende:
Het leven gaat ook niet om werken en opleiding. Al had ik gewild dat ik dat vroeger wel dacht, dan was ik nu niet zo'n niksnut geweest.
Dit ja, voor je een carričretijger wordt, mag je er best een paar jaartjes flink op los feesten. Best belangrijk ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:05 schreef Roken het volgende:
Alles draait om 'balans' wanneer het om werken/opleiding en vrienden/familie gaat. Ik zit bijvoorbeeld vier dagen in de week op kantoor maar sta wel met mijn vriendjes en vriendinnetjes te springen op festivals of uitgaansgelegenheden. Mijn leven is totaal zonder stress.
Carričre en feesten gaat makkelijk samen hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit ja, voor je een carričretijger wordt, mag je er best een paar jaartjes flink op los feesten. Best belangrijk ook.
Op je 45ste sta je nog op een dindsdagavond tot 6 uur 's ochtends sloten bier weg te hakken en dronken jongens te tongen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Carričre en feesten gaat makkelijk samen hoor
Ok, dinsdags niet dan. Daar gaat m'n balans.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Op je 45ste sta je nog op een dindsdagavond tot 6 uur 's ochtends sloten bier weg te hakken en dronken jongens te tongen?
Op zaterdagen uitgaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ok, dinsdags niet dan. Daar gaat m'n balans.
als je dat op je 45e nog doet ben je sws loserquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Op je 45ste sta je nog op een dindsdagavond tot 6 uur 's ochtends sloten bier weg te hakken en dronken jongens te tongen?
Ach, niks mis met geile festivalmilfs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je dat op je 45e nog doet ben je sws loser
Boerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Op zaterdagen uitgaan.Boeren die naar de stad komen.
Dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef LookAtMe het volgende:
Het leven gaat ook niet om werken en opleiding. Al had ik gewild dat ik dat vroeger wel dacht, dan was ik nu niet zo'n niksnut geweest.
Dinsdagen en donderdagen sowieso leukste.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Boerer zijn nog meer dagen te verdelen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef LookAtMe het volgende:
Helaas kunnen sommige mensen die al een full-time baan hebben niet meer op dinsdag of donderdag helemaal van het padje af gaan. Daarom laten wij het 'beest' in ons los zodra het vrijdag of zaterdag is. De eckte eckte clowns in das club zijn dan aanwezig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dinsdagen en donderdagen sowieso leukste.
Gelukkig studeer ik nog wel een jaartje of 3 maar de onregelmaat is nu juist leuk. Gewoon dingen als op een maandagmiddag om een uur of 4 beginnen op een balkonnetje in iemands studentenkot om vervolgens de klok rond te zuipen en de meest rare dingen mee te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef Roken het volgende:
[..]
Helaas kunnen sommige mensen die al een full-time baan hebben niet meer op dinsdag of donderdag helemaal van het padje af gaan. Daarom laten wij het 'beest' in ons los zodra het vrijdag of zaterdag is. De eckte eckte clowns in das club zijn dan aanwezig.
De meeste rare dingen maak ik nog steeds mee. Wees dus maar gerust.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gelukkig studeer ik nog wel een jaartje of 3 maar de onregelmaat is nu juist leuk. Gewoon dingen als op een maandagmiddag om een uur of 4 beginnen op een balkonnetje in iemands studentenkot om vervolgens de klok rond te zuipen en de meest rare dingen mee te maken.Dat ga ik wel missen denk ik.
Zielig voor? 'Zielig van' zul je eerder bedoelen. Denk dat het ermee te maken heeft om niet de moeilijke dingen willen doorstaan op de weg naar de top.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef cherishable het volgende:
Een topic gesponsord door de EO? Desalniettemin: zeer eens. Denk dat het te maken heeft met een ontbreken aan ambitie. Wat ik vooral enorm zielig vind voor die mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |