quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Webschip het volgende:
Zeker de C is heel mooi altijd.
Eigenlijk begrijp ik niet dat Voorbips van het type is afgestapt.
Arme kapster.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze hadden broer en zus kunnen zijn.
Tweedehands vallen ze qua prijs nogal eens mee...quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geld voormaar zitten mooie exemplaren tussen.
Behalve als er zo'n enorme patserige mercedes-ster in de grill zit, maar vertelde pas iemand dat je die auto's ook zonder kan bestellen.
Ik heb eigenlijk niets met auto's (een stuk blik wat je van A naar B vervoerd), maar ik heb laatst een testrit gemaakt in een Tesla en dat was best wel een beetje geil.quote:
Dat is nou echt electrisch rijden!quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets met auto's (een stuk blik wat je van A naar B vervoerd), maar ik heb laatst een testrit gemaakt in een Tesla en dat was best wel een beetje geil.
Dat is een raket . Jij boft even.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets met auto's (een stuk blik wat je van A naar B vervoerd), maar ik heb laatst een testrit gemaakt in een Tesla en dat was best wel een beetje geil.
Is wel leuk om hem zonder stickers en met zo min mogelijk opvallende velgen rond te rijden met een C180 badge achterop. Leuke autoquote:
En iedereen raar opkijken als je bij een stoplicht wegschiet....quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is wel leuk om hem zonder stickers en met zo min mogelijk opvallende velgen rond te rijden met een C180 badge achterop. Leuke auto
Ja, precies!quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
En iedereen raar opkijken als je bij een stoplicht wegschiet....![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar de sedan versie van dat type is veel mooier.
Minstens !!quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het een monster is
Waren tong en Piet weer ergens aan het penerworstelen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:06 schreef Tem het volgende:
Maar ik vond die bejaardenfittie ook wel vermakelijk. Zijn wel meer pareltjes van die twee.
Golfer had z'n luiertje vol.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waren tong en Piet weer ergens aan het penerworstelen?
Bolognesesaus met rijst?quote:
Ik vind het ideaal, geen gerotzooi.. gewoon zo naar binnen scheppen. Het is dus ook alweer opquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat is niet zo gek
Eet smakelijk
De vloer al in zicht?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben weer een stukje verder door mijn bank heengezakt
Nee nog niet, en het is ook wel te maken. Maar ik moet toch nog eens een andere bank kopen ook.quote:
Een bank moet ook goed zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee nog niet, en het is ook wel te maken. Maar ik moet toch nog eens een andere bank kopen ook.
Hee Webschip, alles goed ouwe rukker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:31 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Knevel en van de Brink.
Benieuwd wie er allemaal te gast zullen zijn.
Leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee Webschip, alles goed ouwe rukker?
Natuurlijk, lekker aan het werk. Njah, lekker het mag wel wat drukker worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Leef jij ook nog?
Is het weer goed met je vader?
Vakantietijd, altijd wat rustiger.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk, lekker aan het werk. Njah, lekker het mag wel wat drukker worden.
Offerte maken voor een flinke aanbouw, klikt goed tussen mij en de potentiële klant. Dat put wat hoop uit, verder probeer ik met een leuke picknicktafel annex tuinbank wat te verdienen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vakantietijd, altijd wat rustiger.
Zal best goedkomen
Je maakt mooi spul, daar kan het niet aan liggen. Het zal vaak hollen of stilstaan zijn met opdrachten...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Offerte maken voor een flinke aanbouw, klikt goed tussen mij en de potentiële klant. Dat put wat hoop uit, verder probeer ik met een leuke picknicktafel annex tuinbank wat te verdienen.
Correct.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je maakt mooi spul, daar kan het niet aan liggen. Het zal vaak hollen of stilstaan zijn met opdrachten...
Denk aan je hart.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef Webschip het volgende:
De halve wereld is god heb ik het idee.
Welnee, het gros blijft allemaal schapen en wolven. Slechts weinigen mogen zich herder noemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef Webschip het volgende:
De halve wereld is god heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |