Vakantie?quote:
Doe ik altijd al, hoezo ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:35 schreef Barcaconia het volgende:
Goed opletten op oude autootjes vandaag en morgen (en gisteren).
Opel Astra F met kapot C20XE blok een paar keer over mijn oprit heen en weer geschoven, verder alleen trucks van hoogstens een paar weken oud gespotquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:35 schreef Barcaconia het volgende:
slOpels? Ik heb er hier wat zien staan. manta.s, kadetjes,askona.s etcquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:35 schreef Barcaconia het volgende:
Is elk jaar voor 3 dagen lang in Sevenumquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:40 schreef lipje het volgende:
[..]
slOpels? Ik heb er hier wat zien staan. manta.s, kadetjes,askona.s etciets voor SD, getjoend en zo. En in de buurt
![]()
![]()
ben ik ooit 1 keer geweest, had ik eerst alleen alle fotos van niet-Opels ge-upt, al die tupperwarers over de zeik, heerlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Is elk jaar voor 3 dagen lang in Sevenum. Zal SD ook wel weten, lijkt mij.
Haha! Punten voor het narren!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben ik ooit 1 keer geweest, had ik eerst alleen alle fotos van niet-Opels ge-upt, al die tupperwarers over de zeik, heerlijk
Ik hoorde dat er iemand in een speedo is gespot in een jeep zonder deuren?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
Hier zitten we ook in zwaar weer. Dadelijk op de waterski's naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Een Lada?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
haha, nee, over al die flapdrollen op linkedinquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:08 schreef Paladijn het volgende:
Maar mocht het doorgaan, deze mag hier de straat niet in Lexxx:
[ afbeelding ]
En je tweet over nieuwe uitdagingen ging dus niet over jezelf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!![]()
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
zit naast de waterskibaanquote:
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Aangezien ik jou langer ken dan vandaag: wat heeft dat te maken met je meer uitgebreide opdrachtenpakket waar wellicht een auto bij in zit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Goedemiddag
Wat een kutweer voor een Micra zeg, het gebakje wordt zo een meter opzij geblazen door die wind.![]()
en niet zeggen dat een Micra kut is want zo kan het ook![]()
disclaimer: het is niet eens mijn eigen auto![]()
![]()
Idd!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef Anne het volgende:
Vandaag viel het juist gelukkig wel mee met het weer.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Je zou bijna zeggen dat de zomer toch niet voorbij isquote:. Ik hoorde alweer iets over 25 graden volgende week? Zou wel goed uitkomen; kan ik het tuinstel tenminste nog even af maken.
![]()
Ja leuk, maar dan zijn we gewoon weer thuis...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat de zomer toch niet voorbij is. Ik hoorde alweer iets over 25 graden volgende week? Zou wel goed uitkomen; kan ik het tuinstel tenminste nog even af maken.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Dan is dat juist toch goed? Of is thuis niks aan met mooi weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dan zijn we gewoon weer thuis...![]()
?
![]()
Ja, maar ik had het liever deze week gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is dat juist toch goed? Of is thuis niks aan met mooi weer![]()
?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe![]()
Ah, op die fiets.. Ja.. dat is altijd balen. Kutweer tijdens je vakantie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het liever deze week gehad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: