quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Elektriesje fietsen zijn dan natuurlijk ook alleen voor Rad-am-Ring
pics van zn zusje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:58 schreef Paladijn het volgende:
Verstappen jr. naar Red Bull trouwens: http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=8699
Hier wordt het bratwurst. Niet zo lekker alsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:57 schreef Barcaconia het volgende:
Vanavond curryworst maken heb ik zojuist besloten, wat een feest.
quote:
Die van de Saab 9000 en MX-5 zijn om en nabij de 40 euro, ze moeten alleen ook nog gemonteerd wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:11 schreef .Neovo. het volgende:
Ik wist dat de distributie van m'n auto vervangen moest worden, maar deze zit er al zes jaar om. Oops
Zo snel zou zo'n ding toch niet knappen? Het is volgens Fiat om de 120.000km of 5 jaar. Ik heb er nog geen 60.000 mee gereden. Nieuw setje is 130 Euro, valt me best nog mee. Moet deze week maar eens gaan kijken ipv uitstellen
Ik heb ff Duits gedaan: kaiserbroodjes, curryworst und bier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier wordt het bratwurst. Niet zo lekker alscurryworst
.
Alleen de riem of ook met spanner en waterpomp?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die van de Saab 9000 en MX-5 zijn om en nabij de 40 euro, ze moeten alleen ook nog gemonteerd worden
Vandaag Senfeier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ff Duits gedaan: kaiserbroodjes, curryworst und bier.
Und es hat mir geschmeckt.
Curryworst is denk ik het enige wat de Duitsers ooit goed gedaan hebben.
Helaas doorstaat dat gerecht de test van succesvolle Duitse producten niet.quote:
Je vergeet de schnitzels.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ff Duits gedaan: kaiserbroodjes, curryworst und bier.
Und es hat mir geschmeckt.
Curryworst is denk ik het enige wat de Duitsers ooit goed gedaan hebben.
Sinds wanneer zijn die onderdeel van een distributieriem?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Alleen de riem of ook met spanner en waterpomp?
Alleen een riempje kost 25 eypo.
Volgens wiki komt een Schnitzel origineel uit Milaan.quote:
Het was niet geheel serieusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar heeft wel dezelfde ouders, das in dit deel van Fryslân de definitie van zusje toch
De mijne komen uit Goch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens wiki komt een Schnitzel origineel uit Milaan.
Bellissimo!quote:
Wel als ze Schwabisch zijn. En met Schnitzel. (idd Cotaleta Milanesa)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Helaas doorstaat dat gerecht de test van succesvolle Duitse producten niet.
en nog best behoorlijk ook, ze heeft laatst haar vader bijna van de baan geramd met karten omdat ie in de weg reed voor haar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben maar voor de turkse pizza gegaan
En wtf, de dochter van Verstappen rijdt echt
Weet Ik veel, misschien had je ergens goedkoop iets weten te bemachtigen? Ik kan misschien zelfs alles al krijgen voor 50 euro, m'n pa krijgt kortingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn die onderdeel van een distributieriem?Dan is 130 een heel stuk redelijker qua prijs.
Bij de MX-5 stond materiaalkosten 35 of 40 euro, zonder waterpomp lijkt me. Totaal 170 betaald destijds.
En de Saab was het juist de bedoeling dat de waterpomp vervangen werd en derhalve ook de bijbehorende riem (aandrijving zit op de ketting, dus de riem gaat aanmerkelijk langer mee).
Tya, korting is leuk en aardig maar de manuren kosten nu eenmaal het meestquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:20 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Weet Ik veel, misschien had je ergens goedkoop iets weten te bemachtigen? Ik kan misschien zelfs alles al krijgen voor 50 euro, m'n pa krijgt korting
Garage stoeprand, at your servicequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, korting is leuk en aardig maar de manuren kosten nu eenmaal het meest
Zolang je het maar voorzichtig doetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Garage stoeprand, at your service
Dat is een nieuwer type, het was er zo eentje:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Paladijn het volgende:
Wat is hier lelijk aan trouwens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een subtiel-aggressief lijntje hebben
Alleen het dashboard
[ afbeelding ]
Zoveel verschil zit er niet tussen de facelift en de originele, het geld was opquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is een nieuwer type, het was er zo eentje:
[ afbeelding ]
En dat vind ik lelijk. Die jij post overigens ook.
Is dat een poging om van een Citroen om een Lalfa te maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
2CV, had je geen zin om het fatsoenlijk te maken
[ afbeelding ]
Idd lelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is een nieuwer type, het was er zo eentje:
[ afbeelding ]
En dat vind ik lelijk. Die jij post overigens ook.
Die telefoonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Paladijn het volgende:
Wat is hier lelijk aan trouwens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een subtiel-aggressief lijntje hebben
Alleen het dashboard
[ afbeelding ]
You rang?quote:
Daar stond ik bijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je het maar voorzichtig doethttp://www.112fryslan.nl/news/10180
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |